آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران حمام خان یزد
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران حمام خان یزد همراه با تجربه طعم غذاهای محلی یزدی

مینا اسماعیل بیگی 25 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

بناهای تاریخی یزد فراوانند و چه چیزی بهتر از این که در کنار بازدید از بناهای تاریخی این شهر، به یک رستوران سنتی و اصیل هم دسترسی داشته باشید. معرفی رستوران حمام خان یزد، کاملا این انتظار را برآورده می‌کند و شما می‌توانید ضمن بازدید از بناهای تاریخی این شهر، مثل بازار مسگرها، بازار خان یزد و حمام خان، وارد یک رستوران سنتی با فضایی آرام و باصفا شوید. بنابراین، اگر کنجکاو شده اید که درباره این بنای تاریخی و رستوران سنتی آن، بیشتر بدانید، با اسنپ فود همراه باشید.

معرفی رستوران حمام خان یزد

رستوران حمام خان یزد

رفتن به رستوران حمام خان یزد، هم فال است و هم تماشا و در مسیر رسیدن به این رستوران، قدم به بافت قدیمی این شهر خواهید گذشت و از مسیر خیابان امام خمینی، بازار مسگرها را هم خواهید دید. این رستوران، در یک حمام تاریخی قرار دارد که در سال 1212، توسط محمد تقی خان بافقی ساخته شد و در سال 1373، بخشی از فضای آن به صورت رستورانی سنتی درآمده است که در آن می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی مانند دیزی سنگی را نوش جان کنید. به علاوه، علاقمندان به غذاهای محلی یزد هم می‌توانند در این رستوران سنتی، طعم غذاهای خوشمزه‌ای مانند آش شولی یزد، قیمه یزدی و آش سنتی را امتحان کنند.

معماری سنتی این فضا با وجود کاشی‌های لاجوردی به کار رفته در آن، واقعا آرام‌بخش است و مسیر راه پله ورودی حمام و پاگردها، کاملا روشن و چراغانی است. این رستوران، با ظرفیت 120 نفر، در هر سه وعده غذایی، پذیرای مهمانان و گردشگران است و پرسنل مجرب و کارآزموده‌ای دارد. به علاوه، در مجاورت رستوران سنتی، بخشی هم به عنوان کافه در نظر گرفته شده است که در آن می‌توانید فالوده‌های لذیذ یزدی میل کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران حمام خان

برای رسیدن به حمام خان یزد، علاوه بر خیابان قیام، مسیر دیگری هم وجود دارد و شما می‌توانید با گذر از تقاطع جنوبی میدان امام خمینی، وارد بازار مسگرها و پس از آن، میدان خان شوید و در کوچه انتهای این میدان، سراغ حمام خان را بگیرید. در ادامه، اطلاعات کامل‌تری درباره این رستوران سنتی آمده است:

  • آدرس: یزد، خیابان قیام، میدان خان، جنب مسجد ملا اسماعیل، رستوران سنتی حمام خان یزد
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 9:30 تا 22:30
  • تلفن: 03536270366
  • امکانات: امکان پرداخت الکترونیک، امکان رزرو به صورت گروهی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، امکان طبخ غذای سفارشی
  • اماکن نزدیک: بازار خان یزد، هتل سنتی هفت خوان، رستوران سنتی ادیب الممالک، مجموعه امیر چخماق یزد، مسجد جامع یزد
  • لوکیشن رستوران حمام خان یزد

منوی رستوران حمام خان یزد

منوی رستوران حمام خان یزد

در رستوران حمام خان یزد، خبری از فست فود نیست، اما تا دلتان بخواهد می‌توانید در اینجا، انواع غذاهای سنتی و محلی را سفارش دهید. در بین غذاهای ایرانی، دیزی‌های سنگی و چلو کباب، طرفداران همیشگی خود را دارند، اما کشک بادمجان، کوفته تبریزی و حتی چلو ماهی هم انتخاب‌های متنوع دیگری هستند که می‌توانید طعم آن‌ها را امتحان کنید.

منوی غذاهای محلی هم پر و پیمان است و در میان آن‌ها، نام غذاهای خوشمزه‌ای مانند قیمه یزدی، دیزی یزدی و آش شولی معروف یزدی به چشم می‌خورند.

اگر دوست داشته باشید هم می‌توانید بعد از غذا، چای خود را در کنار شیرینی‌های خوشمزه یزدی نوش جان کنید.

نقد و بررسی رستوران حمام خان یزد از دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران حمام خان یزد از دیدگاه مشتریان

نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد که عطر و بو و طعم غذاهای این رستوران سنتی، تا اندازه زیادی مورد توجه مشتریان قرار دارد، اما در کنار این موضوع، سبک معماری این فضا هم بازخوردهای زیادی در میان مشتریان داشته است و آن‌ها، تجربه رفتن به این رستوران را به کسانی که قصد سفر به یزد دارند، حتما پیشنهاد می‌کنند. درباره قیمت غذاها و نحوه برخورد پرسنل این مجموعه هم رضایت قابل توجهی وجود دارد.

رستوران حمام خان یزد را باید امتحان کنید

در این مطلب به طور کامل به معرفی رستوران حمام خان یزد پرداختیم، اما، اگر به هر دلیلی، امکان حضور در رستوران‌های معروف یزد را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت اسنپ فود بزنید و غذاهای فوق‌العاده این رستوران‌ها را از طریق سفارش آنلاین غذا یزد ، سفارش دهید. مطمئن باشید که این مدل خرید، بسیار به‌صرفه و آسان است و در زمانی کوتاه می‌توانید غذای خوشمزه خود را به صورت بسته‌بندی شده و گرم، درب منزل یا محل اقامتتان تحویل بگیرید. امیدواریم خرید اینترنتی خوبی پیش رو داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود