آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران دربار در گنبد کاووس ‌
رستوران گردی
3.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران دربار در گنبد کاووس + نقد و بررسی

مینا اسماعیل بیگی 27 فروردین 1402 3 دقیقه

گنبد کاووس مرکز شهر گنبد کاووس در گلستان است. تقریبا تمام افرادی که به شمال سفر می‌کنند برای یکبار هم که شده این منطقه را از نزدیک دیده‌اند. مکانی که بلندترین برج آجری دنیا در آن قرار گرفته و علاوه بر این بسیاری از اماکن دیدنی مانند گنبد قابوس، مقبره قابوس، گورستان خالد نبی و … را هم می‌توان در آن دید. همین ویژگی در کنار آب و هوای خوب منطقه باعث شده تا مسافران زیادی در فصل بهار و تابستان به سمت آن بیایند و به دنبال آن تعداد کافه و رستوران‌های سطح شهر بیشتر از قبل شده و روز به روز به کیفیت‌شان اضافه می‌شود. اما در میان این غذاخوری‌ها، می‌خواهیم به معرفی رستوران دربار در گنبد کاووس بپردازیم. مکانی که فضای مناسب و متفاوتی را برای صرف غذا در اختیار مشتریانش قرار داده و برای خرید کباب گنبد کاووس می‌توانید روی آن حساب کنید.

معرفی رستوران دربار در گنبد کاووس و نکاتی که باید در مورد آن بدانید!

دربار، رستورانی با سبک ایرانی است. با ورود به این مکان شاهد یک خانه قدیمی خواهید بود که به زیبایی بازسازی شده و نورپردازی جذابی دارد. در گوشه و کنار حیاط این رستوران، میز و صندلی‌هایی چیده شده که امکان صرف غذا را به افرادی که تمایل دارند از هوای آزاد در حین صرف غذا لذت ببرند، فراهم کرده است. البته در پشت بام رستوران نیز آلاچیق‌هایی برای نشستن قرار داده شده که می‌توانید آنجا را هم انتخاب کنید و در نهایت سالن نیز برای فصول سرد انتخاب خوبی است.

فضای رستوران دربار در اکثر مواقع خلوت بوده و حس خوبی را به مشتریانش منتقل می‌کند. در زمان مراجعه، منوی آن به همراه تصاویر غذا و قیمت در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید به راحتی آن‌ها را سفارش دهید.

آدرس رستوران دربار گنبد کاووس و مشخصات آن

آدرس رستوران دربار گنبد کاووس

برای رفتن به این رستوران باید به خیابان مطهری بروید. دربار از ساعت 8 صبح تا 11 شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. دیگر اطلاعات مانند شماره تماس رستوران گنبد کاووس و اماکن نزدیک را در ادامه می‌توانید ببینید:

  • آدرس: شهرک فرهنگیان، خیابان مطهری
  • ساعت کاری: 8 تا 23
  • تلفن: 01733583839
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، فضای باز
  • اماکن نزدیک: مدرسه فوتبال المپیک شهید نوعی، بیمارستان شهید مطهری، کافه قنادی پاریس، بیمارستان بسکی و تعمیرات مبل پاشنگ
  • لوکیشن رستوران دربار گنبد کاووس

 منوی رستوران دربار گنبد کاووس

این رستوران یک غذاخوری ایرانی است. با این حال می‌توانید غذاهای فرنگی را هم در منوی آن ببینید. اغلب مراجعه کنندگان از طعم پیتزا، ماشروم برگر و انواع کباب سرو شده در آن راضی بوده‌اند و این به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت در آن است.

نقد و بررسی رستوران دربار در گنبد کاووس

نقد و بررسی رستوران دربار در گنبد کاووس

برای نقد و بررسی این غذاخوری به سراغ نظراتی رفتیم که مشتریان از طریق پلتفرم‌های مختلف ارائه داده‌اند. از نظر این افراد، در رستوران دربار، همه چیز از لحاظ کیفیت و سرویس دهی در سطح بالا قرار گرفته است. به علاوه اغلب آن‌ها از قیمت غذاها به نسبت کیفیت و حجمی که ارائه داده، راضی بودند. علاوه بر این انتخاب محل غذاخوری در فضای رستوران به عهده خود مشتری است که این یک ویژگی مثبت برای آن به حساب می‌آید.

سفارش آنلاین از رستوران دربار و ارسال در سریع ترین زمان

معرفی رستوران دربار در گنبد کاووس به پایان رسید. در انتها اما، باید بگوییم که رستوران دربار امکان سفارش آنلاین غذا گرگان را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده و این موضوع باعث شده تا نیمی از فروشش، از این مسیر باشد. برای سفارش آنلاین می‌توانید اسنپ فود را انتخاب کنید. با ورود به این سایت و پیدا کردن صفحه مربوط به دربار، می‌توانید هر نوع غذایی که دوست دارید را آنلاین سفارش دهید.

در نظر داشته باشید که کیفیت غذاها چه در سفارش آنلاین و چه حضوری در یک سطح بوده و غذا با بسته‌بندی مناسب و کاملا گرم به دستتان خواهد رسید. اگر شما هم به رستوران دربار رفته‌اید، نظرات خود را در مورد کیفیت غذاهای آن با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود