آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد + اطلاعات

مینا اسماعیل بیگی 28 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

غذا همیشه بخش مهمی از سفر است و اغلب ما پس از یه گشت‌وگذار حسابی به دنبال یک رستوران خوب برای خوردن غذا می‌گردیم. یزد یکی از شهرهای زیبای ایران با جاذبه‌های تاریخی فراوان است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این شهر زیبا در طول سال میزبان مسافران مختلفی از داخل و خارج ایران است.

در شهر یزد رستوران‌های متعددی وجود دارد و رستوران سنتی ادیب الممالک یزد یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن غذا است. این رستوران در هتلی با همین نام و در بنایی تاریخی تاسیس شده است که انواع غذاهای ایرانی، پیتزا، همبرگر و نوشیدنی‌های مختلف را سرو می‌کند در این مطلب قصد داریم تا به معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد بپردازیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

وقتی به شهری سفر می‌کنید، یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب رستوران، نزدیکی آن به جاذبه‌های دیدنی شهر است. پس از ساعت‌ها گشتن در داخل شهر، طی کردن فاصله‌ای طولانی برای رسیدن به یک رستوران خوب کار سختی خواهد بود. رستوران سنتی ادیب الممالک یزد به دلیل نزدیکی به بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر مانند مسجد جامع یزد، بازار خان، خانه لاری‌ها و غیره یکی از بهترین گزینه‌ها برای غذا خوردن است.

این رستوران منو بسیار متنوعی را با بیشترین کیفیت ارائه می‌دهد که پاسخگوی سلیقه‌های مختلف خواهد بود. ویژگی مهم این رستوران سرو غذا در سه وعده است و همچنین دارای منوی از انواع نوشیدنی‌ها است که می‌تواند یک میان وعده خوشمزه و عالی باشد. همچنین فضای رستوران با بافت سنتی و زیبا موجب می‌شود از بودن در آنجا لذت ببرید.

آدرس رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

برای رسیدن به رستوران سنتی ادیب الممالک یزد می‌توانید از خودرو شخصی و یا اتوبوس‌های درون شهری استفاده کنید. این رستوران در داخل هتل ادیب الممالک قرار گرفته که بنای آن متعلق به دوره قاجار است و زیبایی فضای داخلی رستوران شما را شگفت‌زده می‌کند. بخشی از این رستوران در فضای باز و زیبای هتل جای گرفته و شما می‌توانید از نشستن روی تخت‌های سنتی لذت ببرید. رستوران ادیب الممالک در ساعات مختلف روز آماده ارائه خدمات و سرو وعده‌های مختلف و یا میان وعده‌ها است. در ادامه ادرس و شماره تلفن رستوران سنتی ادیب الممالک یزد را معرفی کرده‌ایم.

  • آدرس: شهر یزد، دارالشفا، خیابان سید گل سرخ، خیابان قیام، خیابان لب خندق، پلاک 83
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته 8 صبح تا 11 شب
  • شماره تماس: ۰۳۵۳۶۲۷۰۵۰۶
  • امکانات: پارکینگ، منو صبحانه
  • اماکن نزدیک: بازار خان، زندان اسکندر، مجموعه امیر چخماق یزد، مسجد جامع یزد، خانه لاری‌ها، باغ دولت آباد، هتل سنتی فاضلی و غیره
  • لوکیشن: رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

منو رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

منو رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

در منوی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد می‌توانید انواع غذاها را مشاهده کنید. این رستوران غذاهای ایرانی مانند چلو کباب، مرغ، چلو ماهیچه، جوجه و دیگر غذاها را با بیشترین کیفیت ارائه می‌کند. تنوع منو این رستوران پاسخگوی ذائقه افراد مختلف خواهد بود. شما می‌توانید در رستوران ادیب الممالک انواع غذاهای فست فود مانند پیتزا و همبرگر را نیز سفارش دهید. این رستوران کلیه غذاهای فست فود را به سالم‌ترین شیوه ممکن تهیه می‌کند. پس اگر هوس یک غذای ایرانی کرده‌اید، اما دیگر همراهان شما به خوردن پیتزا و غذاهای فست فود مایل هستند، می‌توانید به رستوران ادیب الممالک مراجعه کنید.

ممکن است پس از گشت‌وگذار و دیدن جاذبه‌های تاریخی یزد مانند زندان اسکندر به یک نوشیدنی و میان وعده خوشمزه نیاز داشته باشید، در این صورت نیز بهترین انتخاب ممکن رستوران ادیب الممالک است؛ چراکه به بسیاری از آثار تاریخی شهر نزدیک بوده و همچنین انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. این رستوان منو صبحانه مجزا و کاملی دارد که انرژی لازم برای یک روز هیجان‌انگیز را برای شما تامین می‌کند.

نقد و بررسی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

نقد و بررسی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

رستوران سنتی ادیب الممالک از سال 1396 فعالیت خود را آغاز نمود و از آن سال تاکنون موفق شده است تا یکی از بهترین رستوران‌های شهر یزد باشد. این رستوران دارای فضای داخلی بسیار زیبا و آرامش‌بخش است که علاوه بر بافت تاریخی وجود عناصر قدیمی در کنار گل و گیاهان زیبا، فضایی بسیار دوست‌داشتنی خلق کرده است. مشتریان رستوران ادیب الممالک از کیفیت کلیه غذاها راضی بوده‌اند و آن را به دیگر کاربران نیز توصیه کرده‌اند.

نزدیکی این رستوران به بسیاری از بناهای تاریخی شهر یزد، موجب راحتی بیشتر مسافران شده است و این موضوع را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ادیب الممالک عنوان کرده‌اند. کارکنان این رستوران بسیار ماهر و خوش برخورد بوده و از مهمانان به خوبی پذیرایی می‌کنند. سفارش آنلاین غذا ویژگی مهم دیگری است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به خروج از منزل غذای خود را از منو ادیب الممالک سفارش دهید.

سفارش آنلاین از رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

در این مطلب به معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد پرداختیم و کلیه اطلاعات مورد نیاز را ارائه کردیم. اگر شما نیز در تدارک سفر به شهر یزد هستید، رفتن به رستوران ادیب الممالک را در برنامه خود جای دهید، چراکه این رستوران علاوه بر سرو بهترین غذاهای ایرانی و فست فود، دارای بنایی تاریخی و زیبا است که از بودن در آنجا لذت خواهید برد. ادیب الممالک در طول سال‌های فعالیت خود موفق شده است تا رضایت حداکثری مشتریان را جلب کرده و نام خود را در لیست بهترین رستوران‌های شهر یزد جای دهد.

اگر در شهر یزد زندگی می‌کنید و یا به عنوان مهمان در این شهر اقامت دارید، می‌توانید غذای خود را به صورت آنلاین از ادیب الممالک یا دیگر رستوران‌های شهر سفارش دهید. این امکان از طریق سفارش آنلاین غذا یزد در اسنپ فود فراهم شده است. بدین منظور به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید. با دسترسی به منو غذاها و قیمت‌ها، می‌توانید غذای خود را به آسانی سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود