آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران سنتی ستاره جنوب
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران سنتی ستاره جنوب و شعبه های متعدد آن

مینا اسماعیل بیگی 07 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

اگر در سفر به بندرعباس، به دنبال یک رستوران عالی و بسیار باکیفیت هستید، رستوران سنتی ستاره جنوب را از دست ندهید. اغراق نیست اگر بگوییم که این رستوران جنوبی، با امکانات کامل خود، هر سلیقه ای را راضی می‌کند. بنابراین، با اسنپ فود همراه باشید تا چرخی در این رستوران چند منظوره بزنیم.

معرفی رستوران سنتی ستاره جنوب

شعبه مرکزی رستوران سنتی ستاره جنوب، در سومین طبقه مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب قرار گرفته است. به همین دلیل، با انتخاب این رستوران مجهز، با یک تیر، چند نشان زده‌اید. یعنی، هم یک غذای عالی و باکیفیت صرف می‌کنید و هم با ورود به سایر طبقات مجتمع تجاری، امکان خرید و سایر تفریحات برایتان مهیا است.

البته رستوران سنتی ستاره جنوب، از حدود ساعت 12 ظهر، آغاز به کار می‌کند و امکان صرف صبحانه در این مکان، مهیا نیست، اما منوی کامل این رستوران، مجموعه بی‌نظیری از انواع غذاهای ایرانی، غذای جنوبی و غذاهای دریایی را در بر گرفته است که می‌توانند نویدبخش یک وعده‌ی ناهار، عصرانه یا شام مفصل و عالی در این مجموعه باشند.

طراحی فضای داخلی رستوران، سبکی سنتی و بسیار آرام‌بخش دارد، بخصوص اینکه، هنگام صرف غذا، چشم‌اندازی زیبا از دریا هم خواهید داشت و می‌توانید غذای خود را با شنیدن یک موسیقی زنده سنتی یا پاپ کلاسیک، نوش جان کنید. به علاوه، رستوران ستاره جنوب، کافی شاپ و چایخانه هم دارد و امکان سفارش انواع فست فودها هم در آن فراهم است.

رستوران سنتی ستاره جنوب دقیقا کجاست؟

رستوران سنتی ستاره جنوب دقیقا کجاست؟

مراکز خرید مجتمع تجاری ستاره جنوب، بسیار شیک و لوکس هستند و امکان استفاده از شهربازی سرپوشیده با بازی‌هایی مانند بیلیارد و بولینگ هم فراهم است. بنابراین، بعید نیست پس از صرف یک غذای محلی بندرعباس در این رستوران و گشتن در مجموعه تفریحی ستاره جنوب، برای صرف عصرانه هم همین مجموعه و کافی شاپ آن را انتخاب کنید.

همان‌طور که می‌بینید، همه چیز برای گذراندن یک روز فوق‌العاده در بندرعباس و خلق یک تجربه بی‌نظیر، آماده است.

شعبه های دیگر رستوران سنتی ستاره جنوب

اما این رستوران سنتی، علاوه بر بندرعباس، شعبه‌های دیگری هم دارد. 4 شعبه دیگر این رستوران، در جزیره قشم واقع شده است و هر کدام مزایای خاص خود را دارند. برای مثال، شعبه درگهان قشم، تنها سفره خانه سنتی روی آب در این جزیره است و شعبه خیابان غفاری، فاصله بسیار نزدیکی تا بازار قدیمی قشم دارد و به طور همزمان، تجربه یک خرید سنتی را هم برای شما فراهم می‌کند.

آدرس و شماره تلفن رستوران سنتی ستاره جنوب

آدرس و شماره تلفن رستوران سنتی ستاره جنوب

در ادامه، اطلاعات کاملی درباره آدرس و شماره تلفن این رستوران سنتی، آمده است:

  • آدرس:بندرعباس، بلوار طالقانی، مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب، طبقه سوم، فاز یک شهربازی، رستوران سنتی ستاره جنوب
  • ساعت کاری: 12 تا 24
  • تلفن: 07632235031
  • امکانات: دارای پارکینگ اختصاصی و سرویس I.P، امکان رزرو تلفنی، اجرای موسیقی زنده سنتی و پاپ، امکان برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های کوچک
  • اماکن نزدیک: قنادی قصر شیرین، بستنی مکلی و رستوران کوثر، از اماکن معروف نزدیک به این رستوران هستند. به علاوه، امکان استفاده از ایستگاه اتوبوس هم در نزدیکی این رستوران وجود دارد.
  • لوکیشن رستوران ستاره جنوب

منوی رستوران سنتی ستاره جنوب

در این رستوران، انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند انواع کباب‌ها و خورشت‌های ایرانی سرو می‌شود. به علاوه، در رستوران ستاره جنوب می‌توانید طعم اکثر غذاهای دریایی و غذاهای جنوبی را هم تجربه کنید و اگر اهل فست فود باشید هم تنوع خوبی از انواع غذاهای فست فودی، مانند انواع پیتزا و ساندویچ در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید طعم این غذاها را در کنار انواع نوشیدنی‌ها و پیش‌غذاهای سنتی یا مدرن، تجربه کنید.

نقد و بررسی رستوران سنتی ستاره جنوب از نظر مشتریان

نقد و بررسی رستوران سنتی ستاره جنوب از نظر مشتریان

اکثر نظرات ثبت شده درباره این رستوران، یک تجربه مشترک چند منظوره را در برمی‌گیرد. یعنی بخشی از نظرات، مربوط به تنوع غذاهای سرو شده در این رستوران است و بخشی دیگر، تنوع اجناس ارائه شده در این مجتمع تجاری و تفریحات آن را شامل می‌شود. بنابراین، می‌توان حدس زد که این تنوع چشمگیر، در مجموع از سوی مشتریان، راضی‌کننده است و شما می‌توانید با ورود به این مجتمع تجاری، از امکانات متفاوتی بهره‌مند شوید.

سفارش آنلاین از رستوران سنتی ستاره جنوب

اگر علاقمندید که طعم غذاهای رستوران سنتی ستاره جنوب را بچشید، اما امکان حضور در آن را ندارید، روی همراهی اسنپ فود حساب کنید. سفارش آنلاین کباب بندرعباس در خدمت شماست تا سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط پیک، به درب منزلتان برساند. کافیست وارد سایت شوید و با جستجوی عبارت سفارش آنلاین کباب بندر عباس، غذاهای دلخواه خود را همراه با آدرس دقیق ثبت کنید تا از مشتریان غیرحضوری یکی از معروف‌ترین رستوران‌ های بندر عباس شوید. امیدواریم تجربه خرید آنلاین خوبی را پیش رو داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود