آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران شاه مردان
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

بهترین غذاهای ایرانی در رستوران شاه مردان یزد

مینا اسماعیل بیگی 25 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

شهر تاریخی و زیبای یزد با نام شهر بادگیرهای ایران معروف شده است و آثار تاریخی معماری کهن ایرانی را در خود جای داده است؛ به همین سبب گردشگران زیادی از داخل و خارج ایران، از یزد دیدن می‌کنند. وجود گردشگران و جمعیت مردم یزد موجب شده است تا رستوران‌های متعددی در این شهر دیده شود. شاه مردان نیز یکی از رستوران‌های این شهر بوده که بهترین غذاهای ایرانی را ارائه می‌کند. در این مطلب به معرفی رستوران شاه مردان یزد می‌پردازیم و اطلاعات کامل این رستوران را ارائه می‌کنیم.

معرفی رستوران شاه مردان یزد

رستوران شاه مردان یزد

یکی از رستوران‌های سنتی و قدیمی یزد با نام شاه مردان در خیابان کاشانی قرار گرفته که در یک فضای سنتی و تاریخی تاسیس شده است. این رستوران بهترین غذاهای ایرانی را با قیمتی مناسب سرو می‌کند و آماده پذیرایی از 250 مهمان است. دکوراسیون داخلی شاه مردان بسیار آرامش‌بخش و زیباست و شما از غذا خوردن در فضای داخلی آن لذت خواهید برد.

استفاده از بهترین مواد اولیه در کنار مهارت آشپزان موجب شده است تا غذاهای خوشمزه و باکیفیت تهیه شوند. کارکنان این رستوران برخوردی بسیار خوب و دوستانه دارند و با تسلط بر زبان انگلیسی آماده پذیرایی از مهمانان خارجی رستوران شاه مردان هستند. شما می‌توانید برای مهمانی یا مجالس خود این رستوران را با هماهنگی قبلی رزرو کنید. همچنین رستوران شاه مردان آماده طبخ غذاهای سفارشی به انتخاب شماست.

آدرس رستوران شاه مردان یزد

رستوران شاه مردان در خیابان کاشانی واقع شده است و مسیر دسترسی خوبی دارد. غذاهای خوشمزه این رستوران و فضای آرام و زیبای آن، موجب می‌شود تا افرادی زیادی به رستوران شاه مردان مراجعه کنند. برای رفتن به این رستوران می‌توانید از خودرو شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر یک بار از غذاهای شاه مردان میل کنید، شما نیز به لیست مشتریان ثابت آن اضافه خواهید شد. در این بخش ادرس و شماره تلفن رستوران شاه مردان را عنوان کرده‌ایم.

  • آدرس: شهر یزد، خیابان کاشانی، نبش بلوار امام جعفر صادق (ع)، ابتدای کوچه مازاری ها
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 12:30 تا 16 / ساعت 20 تا 24
  • شماره تماس: ۰۳۵۳۸۲۴۴۰۳۹ – ۰۳۵۳۸۲۶۷۷۳۴
  • امکانات: پذیرایی گروهی، پذیرایی دربست، سفارش آنلاین و طبخ غذای سفارشی
  • اماکن نزدیک: پاساژ ولیعصر، کلینیک دندانپزشکی، موزه اتومبیل‌های تاریخی کلاسیک و دست‌ساز یزد و غیره
  • لوکیشن: رستوران شاه مردان یزد

منو رستوران شاه مردان یزد

منو رستوران شاه مردان یزد

اغلب ما غذاهای ایرانی را به هر غذای دیگری ترجیح می‌دهیم و در طول سفر نیز دوست داریم کباب و دیگر غذاها را نوش جان کنیم. در منوی رستوران شاه مردان می‌توانید غذاهای ایرانی مختلف را میل کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. برای تهیه کلیه غذاها از تازه‌ترین مواد اولیه استفاده شده است و همین موضوع موجب خوشمزه بودن غذاها می‌شود. علاوه بر غذای اصلی، وجود طعم‌های متنوعی از انواع پیش غذا، دسر و سالاد باعث تنوع بیشتر منو رستوران شاه مردان شده است. در جدول پیش رو به معرفی منو کامل این رستوران پرداخته‌ایم.

سینی خوراک غذای ایرانی سالاد و پیش غذا دسر نوشیدنی
سینی ویژه (پنج نفره) سینی خوراک مخصوص شاه مردان خورشت فسنجان با گوشت سالاد شیرازی ژله نوشابه قوطی
سینی مخصوص (پنج نفره) خوراک کباب برگ خورشت مسما بادمجان سالاد فصل مخصوص کیک نوشابه خانواده
سینی ویژه (سه نفره) خوراک کباب چنجه خورشت قورمه سبزی ماست موسیر تیرامیسو ماءالشعیر قوطی
سینی مخصوص (سه نفره) خوراک کباب لقمه دیزی ماست چکیده دوغ قوطی
سینی مخصوص (دو نفره) خوراک کباب کوبیده (دو سیخ) خورشت قیمه سبزی خوردن آب معدنی بزرگ
خوراک کباب کوبیده (یک سیخ) چلو ساده زیتون پرورده آب معدنی کوچک
خوراک کباب قفقازی زرشک پلو ترشی مخلوط
خوراک کباب وزیری کشک بادمجان ترشی لیته
خوراک جوجه کباب با استخوان ترشی انبه
خوراک جوجه کباب سوپ
خوراک گردن (دو نفره)
خوراک ماهیچه
خوراک مرغ سرخ شده (ران)
خوراک ماهی شیر سرخ شده
خوراک ماهی قزل آلا سرخ شده
گوجه کبابی (یک سیخ)

نقد و بررسی رستوران شاه مردان یزد

نقد و بررسی رستوران شاه مردان یزد

اولین نکته مهم درباره رستوران شاه مردان، کیفیت و خوشمزه بودن غذاها است که رضایت مشتریان را جلب می‌کند. فضای آرام و زیبای این رستوران با بنایی تاریخی و چشم‌نواز دومین نکته جالب به گفته کاربران بوده است. این رستوران در طول سال‌های فعالیت خود، منو متنوعی را با بیشترین کیفیت ارائه کرده و موفق شده است تا افراد زیادی را به لیست مشتریان ثابت خود اضافه کند.

تمیزی رستوران و برخورد مناسب و دوستانه کارکنان و پیک رستوران شاه مردان دیگر نکات مثبت به نظر مشتریان بوده است. به طور کلی می‌توان گفت اغلب کاربران از کیفیت غذاها و خدمات رستوران شاه مردان راضی بوده‌اند. پس اگر شما نیز قصد سفر به شهر یزد را دارید، به رستوران شاه مردان نیز مراجعه کنید و یا غذای خود را به صورت آنلاین از این رستوران سفارش دهید.

غذاهای رستوران شاه مردان یزد را حتما امتحان کنید

در این مطلب به معرفی رستوران شاه مردان یزد پرداختیم و کلیه اطلاعات این رستوران شامل آدرس، شماره تلفن، منو و امکانات آن را معرفی نمودیم. تداوم در کیفیت غذاها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران بوده و شما نیز از غذا خوردن در آنجا لذت خواهید برد. شهر یزد با وجود آثار تاریخی و زیبا آب و هوای گرمی دارد و برخی اوقات به ویژه در روزهای گرم سال خروج از منزل برای غذا خوردن به کار سختی تبدیل می‌شود. در این زمان سفارش آنلاین غذا یزد بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

امکان سفارش اینترنتی غذا از طریق اسنپ فود فراهم شده است و شما می‌توانید غذای خود را به آسانی سفارش دهید. برای این کار به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید و در لیست رستوران‌ها، نام شاه مردان را انتخاب کنید. بدین طریق به منو رستوران به همراه قیمت‌ها دسترسی خواهید یافت و می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. غذای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود