آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران فانوس بندر عباس با فضاهای جذاب داخلی و خارجی
رستوران گردی
4/5 - (2 امتیاز)
2

معرفی رستوران فانوس بندر عباس با فضاهای جذاب داخلی و خارجی

مینا اسماعیل بیگی 07 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

معرفی رستوران فانوس بندر عباس به شما کمک می‌کند که در سفر به این شهر، گزینه خوبی برای سفارش انواع غذای جنوبی در اختیار داشته باشید. زیرا همان‌طور که می‌دانید، بندر عباس، یکی از مقاصد گردشگری جنوب ایران است که به لحاظ بازرگانی و صنعتی هم اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل، در تمام طول سال، پذیرای مهمانان زیادی از تمام نقاط ایران و کشورهای خارجی است. بنابراین، با این مطلب از اسنپ فود همراه باشید تا با هم سری به یکی از بهترین رستوران های شهر بندر عباس بزنیم.

معرفی رستوران فانوس بندر عباس

اگر از طرفداران غذاهای سنتی باشید و یا به دنبال رستورانی باشید که بتوانید انواع غذای محلی بندر عباس را در آن تجربه کنید، رستوران فانوس، یک پیشنهاد ویژه است که می‌توانید در آن، به یادماندنی‌ترین خورشت‌های قلیه عمرتان را بچشید. به علاوه، این رستوران، نوعی کباب خاص به نام کباب مصری با سس مخصوص دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما طعم آن را امتحان کنید. اگر شما هم عاشق کباب هستید می‌توانید در زمان سفر به بندرعباس از طریق سفارش آنلاین کباب بندرعباس هر نوع کبابی را از هر رستورانی که دوست دارید سفارش دهید.

دکوراسیون داخلی فانوس، طراحی مدرن و زیبایی دارد، اما اگر آب و هوا یاری کند، از فضای بیرونی رستوران هم می‌توانید استفاده کنید. در بخش بیرونی، حال و هوای سنتی‌تری، انتظار شما را می‌کشد و می‌توانید روی تخت‌های سنتی این قسمت بنشینید و بر بالش‌ها و پشتی‌های نرم، تکیه بزنید و انواع غذای جنوبی بی‌نظیر را در کنار نان‌های داغ و گرم مخصوص این رستوران، نوش جان کنید.

نکته دیگر این است که از رستوران فانوس تا بازار قدیمی بندرعباس یا بازار لاری‌ها، فاصله زیادی نیست و می‌توانید بعد از صرف یک ناهار یا شام خوشمزه در این رستوران، پیاده راهی بازار شوید و روز خود را با خرید انواع سوغاتی‌های رنگارنگ بندرعباس، کامل کنید. البته فاصله این رستوران تا اسکله بندر هم نزدیک است و همه چیز برای یک پیاده‌روی عالی دوستانه تا اسکه برای هضم غذا، فراهم است.

امکان پرداخت آنلاین و خدمات غیرحضوری این رستوران هم یکی دیگر از نکات قابل توجه آن است که مشتریان وفادار زیادی را جذب این رستوران زیبا و دوست داشتنی کرده است. میانگین زمان ارسال غذاهای بیرون بر این رستوران، بسته به نوع سفارش، بین 20 تا 55 دقیقه است و غذاها در قالب بسته‌بندی‌های مناسب، توسط پیک، به دست مشتریان می‌رسند.

آدرس رستوران فانوس بندر عباس

آدرس رستوران فانوس بندر عباس

این رستوران زیبا در مرکز شهر بندرعباس و محله کارگزاری واقع شده است و دسترسی خوبی به سایر مراکز؛ مانند بازارهای این شهر دارد. در ادامه می‌توانید، آدرس و شماره تلفن رستوران فانوس بندر عباس را ببینید:

  • آدرس: استان هرمزگان، بندر عباس، میدان 17 شهریور، روبروی سیتی سنتر
  • ساعت کاری: 11 تا 23
  • تلفن: 076322254501
  • امکانات: امکان پرداخت الکترونیک، دارای فضای باز و پارکینگ اختصاصی و دسترسی ویلچر
  • اماکن نزدیک: مجتمع تجاری سیتی سنتر، اسکله شهید حقانی، هتل هرمز، پاساي طباطبایی، مجتمع تجاری زیتون، هتل اطلس بندر عباس، بوستان کاکتوس

منوی رستوران فانوس بندر عباس

منوی رستوران فانوس بندر عباس

در رستوران فانوس می‌توانید طعم بی‌نظیر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را در کنار انواع نوشیدنی‌ها و مخلفات خوشمزه، تجربه کنید.  در جدول زیر می‌توانید انواع غذاهای ایرانی سرو شده در رستوران فانوس را ببینید:

پلو خورشتهای ایرانی خوراکهای ایرانی
پلوی ایرانی قورمه سبزی اکبر جوجه
قیمه سیب زمینی کباب کوبیده
قیمه بادمجان کباب وزیری
جوجه کباب بدون استخوان
خوراک ران مرغ

منوی زیر، لیستی کامل از انواع غذاهای دریایی رستوران فانوس بندر عباس است که می‌توانید با سفارش هر یک از آن‌ها، لذت سفر خود به جنوب را تکمیل کنید:

غذاهای دریایی با ماهی غذاهای دریایی با میگو
خوراک قلیه ماهی (هوور) خوراک میگو پفکی
خوراک ماهی کامل سنگسر شکم پر خوراک میگو سوخاری
خوراک ماهی شوریده خوراک میکس میگو پفکی
خوراک ماهی کباب خوراک میکس میگو سوخاری
خوراک فیله ماهی (سوخاری) خوارک میگو دو پیازه
خوراک ماهی هامور خوراک قلیه میگو
خوراک ماهی سرخو
خوراک ماهی کامل سرخو شکم پر
خوراک بشقاب دریایی
خوراک میکس ماهی و میگوی سوخاری
خوراک میکس ماهی و میگوی کبابی

و در نهایت، در جدول زیر، منویی کامل از انواع پیش غذاها و نوشیدنی‌های رستوران فانوس آمده است:

نوشیدنی پیش غذا سالاد
انواع ماء الشعیر (با طعم کلاسیک، استوایی، لیمویی و…) سوپ قارچ سالاد سزار
دوغ زیتون پرورده سالاد فصل
کوکاکولا ترشی لیته سالاد شیرازی
اسپرایت ترشی انبه
زیرو ترشی سیر
فانتا پرتقالی ترشی مخلوط

البته طرفداران غذاهای فست فودی هم در رستوران فانوس بی نصیب نمی‌مانند و می‌توانند از طعم ساندویچ‌های خوشمزه‌ای مانند چیز برگر و کریسپی و پیتزاهای متفاوتی مانند پیتزای میگو، بهره‌مند شوند.

نقد و بررسی رستوران فانوس بندر عباس از دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران فانوس بندر عباس از دیدگاه مشتریان

این رستوران از میان 81 رستوران موجود در بندر عباس، رتبه 23 ام را دارد. طبق نظرسنجی‌ها، بیشتر افراد، از خدمات ارائه شده توسط رستوران فانوس بندر عباس، راضی بوده‌اند. این رضایت‌مندی، هم شامل کیفیت غذاها است و هم نوع بسته‌بندی و خدمات مربوط به سفارش آنلاین غذا را در برمی‌گیرد. برای مثال، بسیاری از افراد، نوع برخورد و شیوه تعامل پیک‌های بیرون‌بر این رستوران را بسیار محترمانه و دوستانه ارزیابی کرده‌اند و معتقد بوده‌اند که سفارشات خود را حتی زودتر از بازه زمانی اعلام شده توسط رستوران، تحویل گرفته‌اند. مشتریان حضوری هم کیفیت خوب غذاها، نحوه سرو آن‌ها، رفتار حرفه‌ای کارکنان و نان تازه و گرم کنار غذاها را از نکات برجسته این رستوران جنوبی می‌دانند.

سفارش آنلاین از رستوران فانوس بندر عباس

اگر دوست دارید طعم غذاهای فوق‌العاده رستوران فانوس را تجربه کنید و امکان مراجعه حضوری به آن را ندارید، از امکان سفارش آنلاین غذا استفاده کنید. با سفارش آنلاین از رستوران فانوس بندر عباس می‌توانید انواع غذاهای ارائه شده در این رستوران را در بسته‌بندی‌های شیک و بهداشتی، درب منزل خود تحویل بگیرید. مطمئن باشید که آمار بالای رضایت مشتریان اینترنتی از این رستوران، جایی برای نگرانی بابت این سفارش از راه دور باقی نمی‌گذارد و شما در یک بازه زمانی کوتاه، شاهد حضور پیک، درب منزل خود خواهید بود. شاد و تندرست باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

مسلم خالقی
19 دی 1402

سلام از رستوران فانوس بندر بابت سرویس دهی خوب تشکر میکنم دوغ و نوشابه که همراه کباب وزیری و قورمه سبزی و خوراک ران مرغ اورده بودن خیلی گرم بود سریع تعویض کردند محیط تمیز و خوبی هم داره

  • snappfoodadmin
    19 دی 1402

    سلام ممنون که تجربه میل کردن غذاهای ایرانی در رستوران فانوس بندرعباس گفتید درصورت تمایل میتوانید از طریق سایت اسنپ فود غذاهای قورمه سبزی و انواع خوراک ها با مرغ و گوشت و انواع کباب ها و جوجه کباب را انلاین خرید کنیدhttps://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود