آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران ملل گنبد کاووس
رستوران گردی
3.5/5 - (4 امتیاز)
1

تجربه متفاوت در رستوران ملل گنبد کاووس

مینا اسماعیل بیگی 26 بهمن 1401 4 دقیقه

با قدم زدن در خیابان‌های گنبد کاووس در روزهای اقامت در این شهر، درست در یکی از نقاط خیابان پنجم آذر، منظره ساختمانی بی‌نظیر و جذاب نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. ساختمانی که نام رستوران ملل روی سر در آن به چشم می‌خورد. این مکان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین غذاخوری‌های موجود در گرگان است که با وجود دکوراسیون به روز و مدرن، هنوز هم ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده است. در این مطلب قصد داریم تا با این رستوران، امکانات آن و منوی بی‌نظیری که آشنا شویم.

کیفیت بالای غذا، اولین ویژگی رستوران ملل گنبد کاووس

چیزی که در هر رستورانی اهمیت دارد، کیفیت غذاهای آن است. این موضوع برای مدیریت ملل اهمیت زیادی داشته تا جایی که سعی کرده با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین ترکیبات اولیه، غذاهای اصیل ایرانی را با پختی متفاوت، در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی به سبک خانگی، تهیه شده و به همراه ته چین، دورچین، و سالادهای فصل در کنار میز بار سرو می‌شود. شما می‌توانید از منوی متنوع این رستوران غذای دلخواه خود را انتخاب و به همراه دورچین دلخواه از میز بار میل کنید.

منو رستوران ملل گنبد

منو رستوران ملل گنبد

رستوران ملل گرگان منوی خود را هم به صورت آنلاین از طریق اپلیکشن‌های مختلف مانند اسنپ فود، سایت مخصوص خود و هم در هنگام مراجعه حضوری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در این منو شاهد کلیه غذاهای پرطرفدار خواهید بود. در جدول زیر لیستی از چند غذای پرطرفدار و پرفروش این رستوران به شما نشان داده شده است:

نام غذا وزن
چلو گوشت بره 450 تا 470 گرم
چلو لقمه 300 گرم
چلو فیله جوجه کباب 350 گرم
چلو کباب میکس 430 گرم
چلو مرغ سرخ شده (ران) 500 گرم
چلو کباب نگینی 300 گرم
چلو مرغ سسی 500 تا 550 گرم
چلو ماهی قزل آلا سرخ شده 520 گرم
چلو مرغ زعفرانی 550 تا 550 گرم
چلو ماهی قزل آلا کبابی 520 گرم
چلو گوشت گردن بره 520 تا 570 گرم
چلو ماهیچه بره 620 تا 670 گرم

آدرس رستوران ملل گنبد کاووس

این رستوران در یکی از خیابان‌های معروف گنبد کاووس به نام مولن رز یا پنجم آذر واقع شده است. دقیقا در کنار سینما عصر جدید و شما می‌توانید پس از مشاهده یک فیلم جذاب ناهار یا شام خود را در این مکان صرف کنید. از آنجایی که ساعت کاری این رستوران از 11 صبح تا 12 شب بوده و معمولا در تمام این مدت پر از مشتری است، بهتر است قبل از مراجعه میز خود را رزرو کنید.

محیطی جذاب و متفاوت برای صرف ناهار و شام

محیطی جذاب و متفاوت برای صرف ناهار و شام

در رستوران ملل همه چیز برای صرف غذا در آرامش مطلق برایتان فراهم شده است. موسیقی زنده در این فضا حسی رمانتیک را برای قرارهای عاشقانه و دو نفره ایجاد خواهد کرد. به علاوه شما می‌توانید ماشین خود را در پارکینگ اختصاصی این رستوران قرار دهید و با خیالی راحت غذایتان را میل کنید.

در این رستوران تعداد زیاد از کارکنان وجود دارند که آماده خدمت رسانی به شما هستند. همچنین فضای بزرگ آن و امکان استفاده از بار دست شما  را برای انتخاب آنچه که مطابق با ذائقه‌تان است، باز گذاشته است.

قیمت غذاهای رستوران ملل گرگان

مطمئنا قیمت غذاهای یک رستوران، رابطه مستقیمی را با کیفیت آن دارد. غذاهایی که توسط رستوران ملل ارائه می‌شود نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دلیل قیمت‌های آن انتخاب ترکیبات اولیه و تازه آن است. در این رستوران کلیه کباب‌ها، پیش غذاها و محصولات موجود روی بار با وسواس بالایی انتخاب شده تا در نهایت تجربه فراموش نشدنی را در ذهن شما ثبت کند. البته باید به قیمت غذاهای آن مبلغی را نیز به عنوان استفاده از میز سلف نیز اضافه کنید. طعم بی‌نظیری که در نهایت پس از امتحان کردن غذاهای این رستوران خواهید چشید، مطمئنا کیفیت آن را به شما ثابت خواهد کرد.

اتاق vip برای مهمانان

اگر به دلیل شلوغی بیش از حد رستوران ملل، تمایلی به استفاده از خدمات آن را ندارید، برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. در این رستوران اتاق‌های VIP در نظر گرفته شده که می‌توانید قبل از مراجعه آن را رزرو کنید و در محیطی کاملا ساکت و مجزا غذای خود را میل کنید.

سفارش آنلاین غذا از رستوران ملل گنبد کاووس

سفارش آنلاین غذا از رستوران ملل گنبد کاووس

مراجعه به یک رستوران و استفاده از خدمات آن لذت بسیار زیادی را برای همه ما در پی خواهد داشت. اما گاهی زمان کافی برای اینکار وجود ندارد. در این مواقع بهترین اقدام، استفاده از خدمات آنلاین است. شما می‌توانید غذای مورد نظر خود را از سرویس آنلاین اسنپ فود، با مطالعه دقیق منو و قیمت غذاهای این رستوران و تنها با چند کلیک درب منزل دریافت کنید. کیفیت غذاهای ارسالی دقیقا مشابه با همان چیزی است که در زمان مراجعه حضوری دریافت خواهید کرد. شما هم اگر تجربه ورود به بهترین و معروفترین رستوران و فست فودهای شهر گنبدکاووس را داشته‌اید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود