آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران هتل جاده ابریشم
رستوران گردی
1/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران هتل جاده ابریشم + آدرس و نقد و بررسی

مینا اسماعیل بیگی 30 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

اگر قصد سفر به شهر کویری و زیبای یزد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم رستوران‌های جذاب آن را هم از دست ندهید. در این شهر بسیاری از خانه‌ها و ساختمان‌ها تبدیل به مکانی برای صرف غذا شده‌اند و حس و حالی متفاوت را در حین صرف غذا در شما ایجاد خواهند کرد. همچنین هتل‌هایی که به اقامتگاه در شهر یزد تبدیل شده‌اند نیز بخشی را برای سرویس‌دهی غذا به مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. این مطلب مربوط به معرفی رستوران هتل جاده ابریشم است. کلیه اطلاعاتی که برای ورود به فضای این مجموعه نیاز دارید را پس از خواندن این مقاله دریافت خواهید کرد.

معرفی رستوران هتل جاده ابریشم و امکانات بی‌نظیر آن

معرفی رستوران هتل جاده ابریشم و امکانات بی‌نظیر آن

رستوران هتل جاده ابریشم، در نزدیکی مسجد جامع کبیر یزد واقع شده است. در این مجموعه بزرگ، هم وعده ناهار و هم شام سرو شده و آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است. این رستوران قدمتی چند صد ساله دارد و با ورود به آن شاهد فضای سنتی و زیبایش خواهید بود. میز و صندلی‌های چوبی رستوران در حیاط آن قرار گرفته و چیدمانی کاملا سنتی دارد.

با نشستن در این بخش از رستوران شاهد دیوارهای خشتی ساختمان خواهید بود. همچنین یک ایوان بزرگ نیز در آن دیده می‌شود که البته تنها مخصوص مسافرانی است که در هتل جاده ابریشم اقامت دارند و برای صرف صبحانه از فضای آن استفاده می‌کنند. از آنجایی که هوای یزد در بیشتر مواقع گرم و خشک است، دو کولر آبی بزرگ در داخل حیاط کار گذاشته شده که باعث می‌شود هوا در حال گردش و همیشه خنک باشد. در میانه حیاط این رستوران نیز یک حوضچه سنتی قرار گرفته که زیبایی‌هایش را تکمیل می‌کند.

یکی از خدمات دیگر رستوران هتل جاده ابریشم، برگزاری مراسم و جشن‌های کوچک است. باید سالن‌های مخصوص مجموعه را برای این کار رزرو کنید و بقیه مراحل پذیرایی و آماده‌سازی مراسم را به عهده کارکنان این مجموعه قرار دهید.

آدرس و شماره تلفن رستوران هتل جاده ابریشم

برای رفتن به رستوران هتل جاده ابریشم می‌توانید از ماشین شخصی خود استفاده کنید و پس از رسیدن ماشینتان را در پارکینگ مخصوص رستوران پارک کنید. ادرس و شماره تلفن رستوران هتل جاده ابریشم و دیگر اطلاعات مربوط به مجموعه در این قسمت قرار گرفته است:

  • آدرس: خیابان مسجد جامع، کوچه تل خاکستری، پلاک 5
  • ساعت کاری: 7:30 تا 10:00 / 11:00 تا 14:00 / 18:00 تا 22:00
  • شماره تلفن: 03536252730
  • امکانات: فضای باز، منوی انتخابی، پرداخت الکترونیک، سفارش آنلاین، پارکینگ اختصاصی، برگزاری مراسم
  • اماکن نزدیک: مسجد جامع، محله تاریخی فهادان، خانه رافعی، خانه لاری‌ها، کافه هنر، بقعه سید رکن الدین، بازار چهارسوق یزد، مسجد جوی بلبل، هتل سنتی ترمه، هتل فاضلی يزد، هتل دالان بهشت، اقامتگاه بوم گردی ترنج، کافه رستوران فوکا، کافه رستوران عمارت آشتی، کافه ونیز، فالوده خش
  • لوکیشن رستوران هتل جاده ابریشم یزد

منوی رستوران هتل جاده ابریشم

منوی رستوران هتل جاده ابریشم

در منوی رستوران هتل جاده ابریشم هم غذاهای ایرانی و هم فرنگی دیده شده و قابل سفارش است. اما 5 غذای پرفروش و معروف این رستوران از نظر مشتریان کباب کوبیده، کوکو سبزی، تاس کباب شتر، مرغ هندی و خوراک بادمجان است. جدول زیر کلیه آیتم‌هایی است که می‌توانید سفارش دهید:

آبمیوه و نوشیدنی کیک و بستنی سالاد و پیش غذا چلو خورشت غذای فرنگی غذای ایرانی
آب سیب کیک روز شولی چلو خورشت قیمه یزدی اسپاگتی قارچ و گوشت چلو ماهی روز
لیموناد کیک شکلاتی سوپ جو خورشت قیمه یزد (اضافه) اسپاگتی سبزیجات تاس کباب شتر
شیر خرما شیرینی یزدی سالاد یونانی چلو خورشت سبزی گوشت هندی چلو کباب کوبیده
شیر موز بستنی سالاد ایتالیایی خورشت سبزی (اضافه) مرغ هندی چلو جوجه کباب
شیر سیب سالاد میوه و بستنی زاتزیکی چلو خورشت فسنجان ماهی کاری کوکو سبزی
آب هویج بستنی ماست و نعنا و زیره خورشت فسنجان (اضافه) کوکوب سیب زمینی
عرق بیدمشک خوراک بادمجان
عرق نعنا کشک و بادمجان
نوشابه چلو زعفرانی
ماءالشعیر
دوغ
آب معدنی

برای دیدن منوی رستوران هتل جاده ابریشم، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید.

نقد و بررسی منوی رستوران هتل جاده ابریشم

نقد و بررسی منوی رستوران هتل جاده ابریشم

در نقد و بررسی‌های عنوان شده نسبت به رستوران هتل جاده ابریشم، بخشی از نظرات مربوط به قیمت بالای غذاهای مجموعه بوده‌است. اما باید این نکته را در نظر گرفت که جاده ابریشم، در یک هتل واقع شده که تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی را می‌پذیرد. به همین دلیل کیفیت غذاها در بالاترین سطح خود قرار داشته و قیمتی که برای آنها عنوان شده نیز کاملا قابل قبول است.

به علاوه در این مجموعه ویژگی‌های مثبت دیگری از نظر مشتریان وجود دارد که در میان آن‌ها می‌توانیم به فضای سنتی و چیدمان زیبا، بهداشت محیط، کیفیت بالای سرویس‌دهی و طعم خوب غذاها اشاره کنیم که باعث ایجاد حس و حالی کاملا متفاوت در این مجموعه نسبت به دیگر رستوران‌های سنتی شهر یزد شده است. با این وجود به نظر می‌رسد، مراجعه به آن و استفاده از خدماتشان حتی برای یکبار هم که شده ارزش دارد.

سفارش آنلاین غذا یزد منوی رستوران هتل جاده ابریشم

کمتر کسی است که ساکن شهر یزد باشد یا به این منطقه از ایران سفر کند اما نام هتل جاده ابریشم را نشنیده باشد. در این مطلب سعی کردیم به طور کامل به معرفی رستوران هتل جاده ابریشم بپردازیم که در داخل این اقامتگاه قرار داشته و به مشتریان خارج از هتل نیز سرویس می‌دهد.

شما می‌توانید برای سفارش آنلاین غذا یزد از جاده ابریشم، نامش را در اسنپ فود جستجو کنید. در سایت این پلتفرم، صفحه‌ای مخصوص برای رستوران در نظر گرفته شده که منو را به همراه قیمت در اختیار شما قرار داده است. بنابراین با اضافه کردن هر کدام از گزینه‌ها به سبد خرید می‌توانید سفارش خود را به مجموعه اعلام کرده و غذایتان را درب منزل تحویل بگیرید. اگر شما هم تجربه ورود به این رستوران و استفاده از خدمات اقامتی یا غذایی آن را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد کیفیت سرویس‌دهی‌شان با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود