آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران هتل هرمز بندرعباس
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
5

معرفی رستوران هتل هرمز بندرعباس با 6 رستوران بی نظیر

مینا اسماعیل بیگی 09 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

معرفی رستوران هتل هرمز بندر عباس به شما این امکان را می‌دهد که به طور همزمان، با 6 رستوران عالی در بندرعباس آشنا شوید. رستوران‌هایی که هر کدام، امکانات و مزایای خاص خود را دارند و می‌توانند ارائه دهنده انواع غذاهای دریایی، غذای محلی بندر عباس و حتی غذاهای ملل باشند.

حالا اگر دوست دارید درباره هتل هرمز بندرعباس و رستوران‌های زیبای آن بیشتر بدانید، با این مطلب از اسنپ فود همراه باشید.

معرفی رستوران هتل هرمز بندرعباس

رستوران هتل هرمز بندرعباس

اگر تصمیم دارید در سفرتان به بندرعباس در یک هتل شیک با امکانات متنوع اقامت کنید و هر روز طعم جدید یک غذای جنوبی خاص یا انواع غذاهای سنتی و فرنگی خوشمزه را امتحان کنید، هتل هرمز و رستوران‌های آن، یک انتخاب منحصر‌به‌فرد است. این هتل بزرگ که در سال 1381 افتتاح شد، 7 طبقه، 367 اتاق ، 6 رستوران و 2 کافی شاپ دارد. به علاوه، با اقامت در آن می‌توانید از تفریحاتی مانند بازی بیلیارد و خدمات تشریفات ویژه (CIP) هم بهره‌مند شوید.

در ادامه معرفی رستوران هتل هرمز بندرعباس، هر یک از رستوران‌ها را به تفکیک، معرفی می‌کنیم:

رستوران سبز

رستوران سبز

دیوارهای این رستوران، سبز رنگ هستند و دلیل نامگذاری آن هم، همین موضوع است. این رستوران، علاوه بر فضای زیبا و دلباز داخلی، چشم‌اندازی زیبا به سمت خلیج فارس دارد که لذت صرف غذا در آن را چند برابر می‌کند. سورپرایز ویژه این رستوران، سرو نوعی سوپ خاص است که عطر و طعم آن زبانزد همه مشتریان است. به علاوه، شما می‌توانید منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را هم در این رستوران ببینید. ظرفیت 250 نفره این مکان و دکوراسیون زیبای داخل آن هم یک ظرفیت خاص بالقوه برای برگزاری جشن‌های کوچک و مهمانی های دورهمی است.

رستوران دریا

رستوران دریا

یکی دیگر از رستوران‌های هتل هرمز بندر عباس، رستوران دریا است که ظرفیتی 1000 نفره دارد و در محیطی روباز قرار گرفته است. ظرفیت بالای این رستوران و تعبیه مکانی به عنوان استیج، امکان برگزاری مراسم عروسی و حتی کنسرت را به خوبی فراهم می‌کند. به علاوه، منوی متنوع این رستوران هم طرفداران زیادی دارد که در رأس آن‌ها، ماهی‌های جنوبی خوشمزه قرار دارند. البته لازم به ذکر است که این رستوران روباز، تابستان‌ها به علت گرمای هوا، تعطیل است.

رستوران مرجان

رستوران مرجان

رستوران مرجان هم محیطی آرام و دلپذیر دارد. ظرفیت این مکان، به اندازه 100 نفر است و در طبقه اول هتل هرمز قرار دارد. فرم چیدمان میز و صندلی‌ها در این رستوران، زیبایی خاصی دارد و فضای  کوچک و دوست‌داشتنی آن برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و جشن‌های تولد خودمانی، بسیار مناسب است. شما می‌توانید در رستوران مرجان، انواع غذاهای سنتی ایرانی و دریایی را با حضور کادری مجرب و کارآزموده، سفارش دهید.

رستوران فیروزه

رستوران فیروزه

این رستوران، در طبقه اول هتل هرمز واقع شده و تا 450 نفر ظرفیت دارد و ویژه برگزاری مجالس است. رستوران فیروزه، فضایی شیک و مجلل دارد و در آن، منوهای متنوعی پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و دریایی مانند ماهی شیر و باقالی پلو با گوشت را سفارش دهید. ظرف‌های خاص سرو غذا و تزئین فوق‌العاده آن‌ها، اشتهای شما را حسابی باز خواهد کرد و برخورد حرفه‌ای پرسنل این رستوران همراه با نوای موسیقی زنده، یک روز عالی را برایتان رقم خواهد زد.

رستوران سنتی روباز باغ نخل

رستوران سنتی روباز باغ نخل

با ورود به این رستوران سنتی، فضایی بسیار متفاوت و روح‌بخش را تجربه خواهید کرد. در واقع شما به باغی سرسبز و زیبا قدم می‌گذارید که در آن تخت‌های مفروش شده و کپرهای حصیری، با نظمی زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید هر کدام از این قسمت‌ها را برای صرف یک ناهار خوشمزه و یا یک شام دلپذیر، انتخاب کنید. همچنین، موقع صرف غذا، موسیقی زنده این مکان هم حال و هوای شما را حسابی عوض خواهد کرد.

رستوران سنتی و دمنوش خانه آرامش

رستوران سنتی و دمنوش خانه آرامش

رستوران و دمنوش خانه سنتی هتل هرمز، مکانی دنج و آرام‌بخش است که در آن می‌توانید انواع غذای محلی بندر عباس و نوشیدنی‌های گرم و سرد مانند انواع دمنوش‌ها، شربت‌ها و قهوه‌های خوشمزه جنوبی را نوش جان کنید. نورپردازی ملایم این فضا همراه با حوضچه‌های زیبا و کوچک داخل آن، واقعا باعث آرامش ذهن و روح هر بیننده‌ای هستند.

کافی شاپ هتل هرمز

در کنار سالن بیلیارد هتل هم کافی شاپی قرار دارد که می‌توانید حین یک بازی گرم و دوستانه، از خدمات متنوع آن استفاده کنید و از موسیقی زنده پیانو لذت ببرید.

کافی شاپ اسموکینگ

کافی شاپ اسموکینگ

هتل هرمز کافی شاپ دیگری هم به نام اسموکینگ دارد که با یک دیوار شیشه‌ای از محیط بیرون جدا شده است و نمای خوبی به سمت درختان موز اطراف این هتل دارد. در این کافه هم می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه مورد نظر خود را سفارش دهید و فضای خنک، زیبا و مطبوعی را تجربه کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز، در قلب بندرعباس قرار گرفته است و دسترسی آسان و سریع آن به مراکز خرید و اماکن تاریخی این شهر، از مواردی است که نباید نادیده بگیرید. از هتل هرمز بندرعباس تا معبد هندوها و موزه بندرعباس، با ماشین، چیزی حدود 10 دقیقه فاصله دارید. به علاوه، از این هتل زیبا و مجلل می‌توانید چشم‌انداز زیبایی به دریای خلیج فارس داشته باشد. در ادامه می‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس و شماره تماس این رستوران، دریافت کنید:

  • آدرس: استان هرمزگان، بندر عباس، ضلع جنوبی، میدان انقلاب
  • تلفن تماس: 07633342200
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، دارای فضای باز و پارکینگ اختصاصی
  • لوکیشن رستوران هتل هرمز بندر عباس

منوی رستوران هتل هرمز بندرعباس

منوی رستوران هتل هرمز بندرعباس

با وجود رستوران‌های 5 گانه هتل هرمز، شاید انتخاب یک غذای خاص، برایتان دشوار شود. در هر رستوران، غذاهای متنوعی سرو می‌شود که چشیدن طعم هر کدام می‌تواند برایتان خاطره‌ساز شود.

برای مثال؛ به این موارد توجه کنید:

  • در رستوران سبز می‌توانید انواع غذاهای محبوب ایرانی مانند شیشلیک، ماهیچه، کباب کوبیده و انواع خورشت‌های ایرانی را نوش جان کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم از منوی غذاهای دریایی این رستوران هم غافل نشوید. زیرا این منو هم بسیار متنوع است و انواع غذاهای خوشمزه جنوبی مانند قلیه ماهی، ماهی شیر، میگو کاری و میگو پفکی در آن به چشم می‌خورند.
  • در رستوران مرجان می‌توانید چلوکباب کوبیده، چلو کباب برگ، زرشک پلو و چلو قورمه سبزی‌های خوشمزه‌ای سفارش دهید. به علاوه، طعم انواع غذای محلی بندر عباس مانند قلیه ماهی و قلیه میگوی این رستوران هم بسیار معروف است.
  • در رستوران فیروزه می‌توانید طعم سالادهای رنگارنگ و متنوعی را تجربه کنید. به علاوه، رستوران فیروزه، به خاطر خورشت‌های خوشمزه و خوش‌خوراکی مانند فسنجان، قورمه سبزی و قیمه هم معروف است. همچنین طعم کباب سلطانی، باقالی پلو با گوشت و جوجه کباب بدون استخوان این رستوران هم بسیار دلچسب و ویژه است و از میان غذاهای دریایی هم پیشنهادهای ویژه ما، سفارش ماهی شیر و میگو سوخاری است.

سایر رستوران‌های این مجموعه هم ارائه‌دهنده غذاهای خوشمزه و متنوعی هستند که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به بندرعباس، سر زدن به آن‌ها را در برنامه سفر خود بگنجانید.

نقد و بررسی رستوران هتل هما بندر عباس از دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران هتل هما بندر عباس از دیدگاه مشتریان

بسیاری از کسانی که از امکانات این رستوران و هتل استفاده کرده‌اند، فضای سبز و محیط دل‌انگیز این رستوران را جزو مزایای خاص آن می‌دانند، به علاوه، دسترسی آسان این محل به سایر اماکن دیدنی بندرعباس و همچنین دریا هم جزو نظرات مثبتی است که زیاد به چشم می‌خورد. با این حال، اکثر افراد معتقدند که قیمت غذاهای ارائه شده در این رستوران به نسبت کیفیت غذاها، گران است و البته در مورد نحوه برخورد پرسنل این رستوران و تمیزی آن هم رضایتی نسبی وجود دارد.

رستوران های هتل هرمز و سفارش آنلاین کباب بندر عباس از اسنپ فود

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید در رستوران‌های هتل هرمز، حضور پیدا کنید، راه استفاده از خدمات اینترنتی، همچنان باز است و باعث افتخار ماست اگر اسنپ فود را لایق خدمت‌رسانی بدانید. در این صورت، وارد سایت شوید و با جستجوی عبارت سفارش آنلاین کباب بندر عباس، تمام غذاهای دلخواه خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. فراموش نکنید که حتما، آدرس مقصد را به درستی و دقیق وارد کنید تا پیک‌های اسنپ فود، در فاصله زمانی کوتاهی، سفارشات شما را به درب منزلتان برسانند. امیدواریم یک خرید اینترنتی خوب و خوشمزه پیش رو داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(5 دیدگاه)

حسن
30 اردیبهشت 1402

عالیه این مجموعه رستورانی، من تا حالا دو بار رفتم.

فزی
30 اردیبهشت 1402

کدوم یکی از رستوران های هرمز، غذاهای دریایی بیشتری توی منو داره؟

  • Snappfood
    30 اردیبهشت 1402

    رستوران مرجان منوی کاملی از غذاهای دریایی داره که حتما نظر شما رو به خودش جلب می کنه.

فیروزه
30 اردیبهشت 1402

من می خوام یک جشن با تقریبا 300 تا مهمون داشته باشم، کدوم رستوران هتل هرمز به درد این کار می خوره؟

  • Snappfood
    30 اردیبهشت 1402

    رستوران دریا که روباز هم هست، کاملا برای برگزاری جشن مناسبه. به جز اون رستوران فیروزه هم برای برگزاری مجالس عالیه.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود