آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران یوسف کرج
رستوران گردی
4/5 - (4 امتیاز)
بدون نظر

رستوران یوسف، بهترین کبابخانه کرج

مینا اسماعیل بیگی 29 فروردین 1402 4 دقیقه

رستوران یوسف در یکی از محله‌های خوب کرج به نام مهرشهر قرار گرفته است. در این منطقه نزدیک به 38 غذاخوری وجود دارد که یوسف نیز یکی از آنهاست. البته به دلیل منوی مجموعه که شامل انواع کباب است، بسیاری از مردم منطقه آن را با نام کبابخانه می‌شناسند. در این مطلب به معرفی رستوران یوسف کرج و معرفی منوی آن خواهیم پرداخت.

معرفی رستوران یوسف کرج و شروع فعالیت آن

مجموعه رستوران‌های یوسف در سال 1367 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1373 بود که اولین شعبه خود را در مهرویلای کرج تاسیس کرد. یوسف در سال 1392 توانست لوح تقدیر سیب سلامت را از اداره بهداشت منطقه خود دریافت کند و این یکی از امتیازات این رستوران است.

با ورود به مجموعه یوسف شاهد تعداد زیادی آلاچیق‌های 6، 9 و 12 نفره خواهید بود که به همراه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، مکانی مناسب را برای صرف غذا در روزهای گرم و سرد سال فراهم کرده‌اند. محیط جذاب و سرسبز فضای مجموعه، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. به جز آلاچیق‌ها یک سالن 200 نفری و سالن VIP با ظرفیت 36 نفر، نیز در مجموعه وجود دارد که قابلیت رزور کردن برای مراسم مختلف را هم به شما می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات رستوران، داشتن 50 پارکینگ اختصاصی است که برای افرادی که با ماشین شخصی به آن مراجعه می‌کنند، یک امتیاز مثبت است.

در این مجموعه غذاها به سبک ایرانی تهیه شده و امکان رزور به صورت آنلاین یا تلفنی از طریق شماره تلفن رستوران یوسف نیز وجود دارد.

ادرس رستوران یوسف کرج

ادرس رستوران یوسف کرج

یوسف در کنار برخی از جاذبه‌های شهر کرج قرار گرفته و البته تعدادی از رستوران‌های معروف را هم می‌توانید در اطراف آن ببینید. اطلاعات زیر شامل کلیه مواردی است که در زمان مراجعه به غذاخوری به آنها نیاز دارید:

  • آدرس: استان البرز، کرج، مهرویلا، میدان معلم
  • ساعت کاری: 12 تا 16:30 / 19 تا 23:59
  • تلفن: 02632280787 / 02633500102
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، پارکینگ، فضای باز
  • اماکن نزدیک: آی کافه، بستنی کارن، پیتزا سولی، فست فود آووکادو، استخر آفتاب البرز، باشگاه راویس، باغ گیاهشناسی هوشمند، باشگاه بیلیارد سورنا
  • لوکیشن رستوران یوسف کرج

منوی رستوران یوسف کرج

منوی رستوران یوسف کرج

منوی این رستوران، همانطور که گفته شد در غذاهای ایرانی خلاصه می‌شود. می‌توانید بخشی از منو را در جدول زیر ببینید:

کباب جوجه کباب سینی‌های مخصوص نوشیدنی
شیشلیک جوجه کباب بدون استخوان سینی مخصوص 4 نفره نوشابه
کباب بره جوجه کباب با استخوان سینی مخصوص 6 نفره دوغ
کباب بلغاری جوجه کباب سینه آب معدنی
کباب ترش جوجه کباب ران
کباب سلطانی
کباب برگ ممتاز
کباب برگ یوسف
کباب چنجه
کباب کوبیده ویژه یوسف

برای مشاهده منوی کامل رستوران یوسف، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید.

نقد و بررسی رستوران یوسف

نقد و بررسی رستوران یوسف

همانطور که در معرفی رستوران یوسف کرج عنوان شد، این مجموعه یکی از بهترین اماکن برای صرف غذا در این شهر است. وجود آلاچیق‌ها در فضای بیرون که اغلب افراد آنها را برای صرف غذا انتخاب می‌کنند، جذابترین قسمت در این غذاخوری است. اغلب مشتریان حتی در فصول سرد نیز با وجود سیستم گرمایشی موجود در کف، حس سرما را نداشته و در محیطی مناسب غذای خود را میل می‌کنند.

همانطور که در جدول منوی رستوران مشاهده کردید، این مجموعه بیشترین تمرکز خود را روی پخت انواع کباب گذاشته  و همین موضوع باعث شده تا در این زمینه یکی از باتجربه‌ترین‌ها باشد. طعم متفاوت کباب‌های یوسف، به دلیل مواد اولیه تازه و مرغوب و همچنین دستورالعمل‌های پخت خاصی است که توسط آشپزان حرفه‌ای در مجموعه استفاده می‌شود. برای خرید کباب آنلاین شهر کرج می‌توانید یوسف را انتخاب کنید.

نکته بعدی در نقد و بررسی این مجموعه، قیمت آیتم‌های موجود در منوی آن است. شاید مبالغی که باید در برابر دریافت غذاها پرداخت کنید، گران‌تر از آن چیزی باشد که در ذهنتان دارید، اما با در نظر گرفتن کیفیت و استفاده از گوشت تازه روز برای تهیه این غذاها، این مبلغ کاملا منصفانه است.

سفارش آنلاین و دریافت غذا درب منزل

اکنون با اطلاعاتی که در معرفی رستوران یوسف کرج عنوان شد، می‌توانید به خوبی کیفیت مجموعه را در ذهن خود تجسم کنید. اما ویژگی که نکات مثبت آن را تکمیل می‌کند، امکان سفارش آنلاین است. کافی است به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه و از میان گزینه‌هایی که در منوی آن قرار گرفته غذای دلخواهتان را انتخاب کنید. سفارش شما پس از ثبت و پرداخت آماده شده و به همراه دورچین و در بسته‌بندی محکم و بهداشتی به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد. اگر شما هم از خدمات رستوران یوسف در این شعبه یا دیگر شعبه‌های آن استفاده کرده‌اید، حتما نظرات خود را در مورد کیفیت سرویس‌دهی آن با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما چه چیزی در این مجموعه آن را تا این اندازه محبوب کرده است؟

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود