آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی فست فود انار
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی فست فود انار، اطلاعات کامل رستوران فست فود انار در نجف آباد

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

در میان شهرهای اصفهان، نجف آباد یکی از پرجمعیت‌ترین‌ها است. در این منطقه دانشگاه‌هایی وجود دارد که هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان را می‌پذیرد. به علاوه وجود اماکن تاریخی و دیدنی آن باعث جذب گردشگران زیادی شده است. به همین دلیل است که تعداد رستوران و فست فودهای موجود در سطح این شهر روز به روز بیشتر می‌شود. در این مطلب به سراغ معرفی فست فود انار رفته‌ایم. منویی که انار در اختیار مشتریان خود قرار داده هم شامل غذاهای ایرانی و هم غذاهای فرنگی و فست فودی است. برای سفارش غذا نجف آباد می‌توانید این غذاخوری را انتخاب کنید.

معرفی فست فود انار نجف آباد

در میان فست فودهایی که در بلوار شورا واقع شده انار به دلیل داشتن منویی ترکیبی از غذاهای ایرانی در کنار انواع فست فود شناخته شده‌تر است. محیط انار کاملا برای قرارهای دوستانه و خانوادگی مناسب بوده و می‌تواند مکانی آرام و جذاب برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد. اطلاعات زیر تمام ویژگی‌هایی است که در مورد این فست فود باید بدانید:

  • ادرس فست فود انار نجف آباد: یزدانشهر، بلوار شورا، نبش بلوار توحید، روبه روی پاسگاه
  • ساعت کاری: هر روز هفته به جز جمعه از ساعت 12:00 تا 15:00 / 17:30 تا 22:00
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو  فست فود انار نجف آباد

منو  فست فود انار نجف آباد

فست فود انار نجف آباد منو متفاوتی دارد که در دسته بندی‌های مختلفی قرار گرفته و شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی و … است. در صورت نیاز به غذاهای رژیمی می‌توانید از منوی خوراک آن استفاده کنید. جدول زیر شامل آیتم‌های موجود در منوی فست فود انار نجف آباد است:

چلو کباب خوراک غذای ایرانی پیتزا امریکایی پیش غذا نوشیدنی
کوبیده کوبیده چلو مرغ رست بیف زیتون نوشابه
میکس جوجه کباب بادمجان مرغ و قارچ ماست ماءالشعیر
جوبه کباب زعفرانی مرغ سرخ شده مخصوص دوغ
چلو کره مخلوط آب معدنی
پپرونی

نقد و بررسی رستوران فست فود انار در نجف آباد

نقد و بررسی رستوران فست فود انار در نجف آباد

برای بررسی دقیق‌تر کیفیت غذاهای موجود در این رستوران به سراغ نظرهایی رفتیم که در مورد آن بیان شده بود. اغلب افراد از تازگی و کیفیت غذاها راضی بوده و با یک بار استفاده جزو مشتریان همیشگی آن شده‌اند. اگرچه امکان سفارش آنلاین نیز از طریق اسنپ فود از این غذاخوری وجود دارد، اما اگر زمان کافی را داشته باشید، می‌توانید از محیط بهداشتی، زیبا و آرام آن نیز بهره‌مند شوید. به این ویژگی‌ها باید قیمت فست فود انار نجف آباد را نیز اضافه کنیم که نسبت به کیفیت و طعم غذاها واقعا منصفانه است.

با وجود این نکات مثبت، فست فود انار، اکنون در میان یکی از بهترین رستوران های نجف آباد قرار گرفته و نام آن را از زبان تمام ساکنین این منطقه خواهید شنید.

سفارش آنلاین غذا از رستوران فست فود انار در نجف آباد

همانطور که در معرفی فست فود انار خواندید، نام این غذاخوری در سرویس اسنپ فود نیز دیده می‌شود. شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک آن را در لیست رستوران های نجف آباد پلتفرم آنلاین اسنپ فود پیدا کنید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

کلیه آیتم‌های موجود در صفحه مربوط به فست فود انار با قیمت و مواد اولیه‌ای که درون غذای مورد نظر استفاده می‌شود، عنوان شده است. همچنین می‌توانید در زمان سفارش غذا از کدهای تخفیفی که برای کاربران آنلاین در نظر گرفته شده نیز استفاده کنید. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات این فست فود را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود