آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی فست فود روژان تربت حیدریه
رستوران گردی
2/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی فست فود روژان در تربت حیدریه

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

تربت حیدریه یکی از شهرهای تاریخی در استان خراسان رضوی است و بدین سبب گردشگران زیادی از این شهر دیدن می‌کنند. حجم گردشگران و البته وجود مردم شهر موجب تنوع رستوران‌ها و فست فودها در تربت حیدریه شده است. یکی از فست فودهای خوب تربیت حیدریه که در بلوار بهشتی قرار گرفته، روژان نام دارد. این فست فود در مشهد و دیگر شهرهای استان نیز شعبه‌های متعددی دارد که یکی از شعبه‌های آن در تربت حیدریه است. پس در این مطلب به معرفی فست فود روژان تربت حیدریه خواهیم پرداخت.

معرفی فست فود روژان تربت حیدریه

اگر شما نیز از جمله عاشقان فست فود هستید، در سفر به شهر تربت حیدریه غذاهای روژان را امتحان کنید. این فست فود در نزدیکی برخی مکان‌های تاریخی شهر، مانند موزه مردم شناسی قرار گرفته و به همین دلیل شما می‌توانید پس از بازدید از این اماکن، برای خوردن ناهار به فست فود روژان بروید. فضای مناسب این فست فود در کنار غذاهای خوشمزه باعث می‌شود تا طعمی ماندگار را تجربه کنید.

  • آدرس فست فود روژان تربت حیدریه: شهر تربت حیدریه، بلوار بهشتی، بهشتی ۲، جنب نانوایی
  • ساعت کاری: هر روز از ساعت 12:30 الی 17:45 / 19:15 الی 23
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، خرید آنلاین
  • اماکن نزدیک: موزه مردم‌شناسی تربیت حیدریه، اداره اوقاف و امور خیریه، مسجد جامع عتیق

منو فست فود روژان تربت حیدریه

منو فست فود روژان تربت حیدریه

فست فود روژان تربت حیدریه منو کاملی را ارائه می‌کند که شامل انواع ساندویچ و نوشیدنی‌هاست. در این بخش به ارائه منو این فست فود می‌پردازیم. اگر به دنبال طعم ساندویچ‌های جدیدی هستید که تاکنون تجربه نکرده‌اید به روژان سری بزنید!

ساندویچ‌ها نوشیدنی‌ها
ساندویچ استیک دوغ بطری خوشگوار
ساندویچ مرغ ماءالشعیر شیشه‌ای ایستک
همبرگر نوشابه بطری
ساندویچ کباب لقمه نوشابه خانواده
ساندویچ مرغ و جگر مرغ آب معدنی بزرگ
ساندویچ جگر مرغ آب معدنی کوچک
ساندویچ خوراک بندری
ساندویچ خوراک بندری و مرغ
ساندویچ خوراک بندری و جگر مرغ
ساندویچ هات داگ

نقد و بررسی فست فود روژان تربت حیدریه

نقد و بررسی فست فود روژان تربت حیدریه

تنوع ساندویچ‌های خوشمزه روژان که با شیوه مخصوص این فست فود تهیه می‌شود، باعث کسب امتیازی خوب از سوی کاربران شده است. از دیگر نقاط قوت این فست فود برای مشتریان کیفیت غذاهاست که می‌توان گفت این کیفیت به تازه بودن مواد اولیه تهیه ساندویچ‌ها باز می‌گردد. با خوردن غذا در این رستوران، شاهد برخورد مناسب و صمیمانه از سوی کارکنان خواهید بود. از دیگر ویزگی‌های آن نیز می‌توان به قیمت فست فود روژان تربت حیدریه اشاره کرد که کاملا مناسب و معمولی است.

سفارش آنلاین از فست فود روژان تربت حیدریه

اگر به لیستی از بهترین رستوران و فست فود های شهر تربت حیدریه نگاهی بیاندازید، نام فست فود روژان تربت حیدریه را نیز مشاهده خواهید کرد. این فست فود با ارائه انواع ساندویچ‌های خوشمزه و جدید رضایت شما را جلب می‌کند. پس در صورتی که در شهر تربت حیدریه اقامت دارید، حتما یکی از ساندویچ‌های روژان را امتحان کنید.

اگر منو فست فود روژان شما را ترغیب می‌کند تا طعم یکی از ساندویچ‌ها را بچشید، اما حوصله خارج شدن از منزل یا هتل خود را ندارید، نگران نباشید! اسنپ فود امکان سفارش آنلاین غذا را از روژان فراهم کرده است. برای این کار مراحل آسانی را در پیش روی دارید. گوشی تلفن خود را برداشته و لوکیشن را روشن کنید؛ سپس در بخش سفارش آنلاین غذا، فست فود روژان را انتخاب کنید تا منو کامل روژان به همراه قیمت‌ها نمایش داده شود. غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و منتظر بمانید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود