آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی فست فود لاویا
رستوران گردی
4.2/5 - (5 امتیاز)
بدون نظر

معرفی فست فود لاویا و تجربه‌ای متفاوت از غذاهای فست فود

مینا اسماعیل بیگی 03 شهریور 1402 8 دقیقه

برخی از رستوران‌ها تنها دارای یک شعبه بوده یا اینکه چند شعبه در یک شهر دارند، اما برخی دیگر برندی شناخته شده با شعبه‌هایی در تمام کشور هستند. فست فود لاویا یکی از برندهای معتبر به وسعت تمام ایران است که در شهرهای مختلف فعالیت دارد. برندی نام آشنا که در اغلب شهرهای ایران شناخته شده است. این فست فود انواع برگر، ساندویچ و کنتاکی را ارائه می‌دهد و همواره مشتریان زیادی دارد. در این مطلب از اسنپ فود قصد داریم تا به معرفی فست فود لاویا بپردازیم و شعب این رستوران زنجیره‌ای را معرفی کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی فست فود لاویا

عکس فست فود لاویا

فست فود لاویا فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و در طی این سال‌ها با ارائه بهترین غذاهای فست فود موفق شده است تا رضایت مشتریان را جلب کند. این رستوران فست فود همچون فست فود ایران برگر یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای است و هم‌اکنون در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، کیش، قشم، جهرم و بندرعباس فعالیت دارد. اصلی‌ترین هدف لاویا ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها است و بدین منظور از سرآشپزها و پرسنل حرفه‌ای استفاده می‌کند.

شباهت تمام شعب لاویا کیفیت و طعم فوق‌العاده غذاها بوده که با روش‌های خاص این فست فود تهیه می‌شوند، اما دکوراسیون و طراحی فضای داخلی رستوران‌ها در هر شعبه متفاوت است. در طراحی و شیوه دکوراسیون شعب فست فود لاویا تلاش شده است تا فضایی آرام و زیبا برای راحتی مشتریان فراهم شود.

پرسنل حرفه‌ای فست فود لاویا آماده ارائه بهترین سرویس‌دهی به مشتریان هستند. شما می‌توانید از این فست فود برای قرارهای دوستانه یا دورهمی‌های خود استفاده کنید، چرا که لاویا در منو خود پک‌های دورهمی جذاب و متفاوتی را ارائه می‌دهد.

آدرس و شماره تلفن فست فود لاویا

آدرس و شماره تلفن فست فود لاویا

فست فود لاویا در مجموع 24 شعبه در شهرهای مختلف ایران دارد. بیشترین تعداد شعب این رستوران در شهر شیراز است و پس از آن نیز شهر تهران در رتبه دوم تعداد شعب قرار دارد. در انتخاب مکان شعب فست فود لاویا تلاش شده تا بهترین مکان از نظر دسترسی گزینش شود. در این بخش از معرفی فست فود لاویا، شعب این رستوران را به تفکیک هر شهر ارائه کرده‌ایم.

شعب فست فود لاویا در تهران

فست فود لاویا در شهر تهران هم‌اکنون 2 شعبه فعال دارد که در دو منطقه سعادت آباد و شهرارا قرار گرفته است. این دو شعبه مشتریان همیشگی خود را دارند اما تعداد بالای مشتریان بر کیفیت سرویس‌دهی لاویا تاثیر منفی نداشته است. البته امکان سفارش آنلاین از اسنپ فود موجب می‌شود تا بتوانید غذای خود را به راحتی از شعب لاویا سفارش دهید. لازم به ذکر است در شهر تهران رستوران‌های دیگری مانند رستوران جنارو نیز با اسنپ فود همکاری داشته و می‌توانید غذای خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

شعبه سعادت آباد

شعبه شهرآرا

شعب فست فود لاویا در شیراز

شعب فست فود لاویا در شیراز

بیشترین تعداد شعب فست فود لاویا در شهر شیراز مشاهده می‌شود. در شیراز 15 شعبه مختلف لاویا در سطح شهر پراکنده شده‌اند که البته یک شعبه آن در مرودشت قرار دارد و مابقی شعب در داخل خود شهر شیراز دیده می‌شوند. در هر نقطه از شهر شیراز که باشید، به یکی از شعب فست فود لاویا دسترسی خواهید داشت.

شعبه معالی آباد

شعبه کسایی

شعبه ولیعصر

شعبه پاسارگاد

شعبه عفیف آباد

شعبه محلاتی

شعبه میدان گاز

شعبه زند

شعبه شهر صدرا

شعبه شهرک گلستان

شعبه فدک

تخت جمشید

شعبه سرباز

شعبه فرهنگیان

شعبه مرودشت

اگر ساکن مرودشت باشید، می‌توانید مطلب معرفی فست فود لاویا مرودشت را مطالعه کرده و به شکل اختصاصی با این رستوران آشنا شوید.

شعبه های کیش فست فود لاویا

شعبه های کیش فست فود لاویا

در جزیره زیبای کیش هم یکی از دیگر شعبه‌های فست فود لاویا قرار گرفته است. آدرس این شعبه ایوان مروارید کیش بوده و یکی از رستوران‌های فست فود محبوب این جزیره محسوب می‌شود. پس از یک گشت‌وگذار حسابی در جزیره کیش، خوردن یک برگر یا ساندویچ خوشمزه در فست فود لاویا انتخاب خوبی است.

شعبه فست فود لاویا در بوشهر

در خیابان ساحلی بوشهر یکی از دیگر شعب فست فود لاویا دیده می‌شود. این فست فود بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد که پرطرفدار هستند. فست فود لاویا بوشهر علاوه بر ارائه غذاهای باکیفیت، فضای زیبا و آرامش‌بخشی دارد که آنجا را به انتخابی مناسب برای غذا خوردن تبدیل کرده است.

شعب های قشم لاویا

در جزیره زیبای قشم 2 شعبه دیگر از فست فود لاویا را شاهد هستیم که یکی از آن‌ها در بلوار ولیعصر و دیگری در درگهان است. در این دو شعبه همچون دیگر شعبه‌های فست فود لاویا از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود تا غذاهایی خوشمزه تهیه شوند.

شعبه قشم

شعبه درگهان

شعبه فست فود لاویا در اصفهان

شعبه فست فود لاویا در اصفهان

شعبه فست فود لاویا اصفهان در یکی از خیابان‌های اصلی مرکز شهر، یعنی خیابان چهارباغ بالا واقع شده است. قرارگیری این شعبه در مرکز شهر و کیفیت غذاها موجب شده تا فست فود لاویا در اصفهان طرفداران زیادی داشته باشد. پس از گشت‌وگذار در امتداد خیابان چهارباغ، خوردن یک غذای خوشمزه در فست فود لاویا لذت‌بخش خواهد بود.

شعبه فست فود لاویا در جهرم

معرفی فست فود لاویا هنوز تمام نشده و یکی از دیگر شعبه‌های آن در جهرم استان فارس است. برای رفتن به این شعبه باید به آدرس آن در بلوار جانبازان غربی بروید. با شعبه فست فود لاویا در جهرم، تعداد شعب این رستوران در استان فارس به عدد 16 می‌رسد.

شعبه بندرعباس لاویا

آخرین شعبه از فست فود لاویا نیز در شهر بندرعباس دیده می‌شود. رستوران لاویا خوشمزه‌ترین غذاهای فست فود شامل برگر و ساندویچ را ارائه می‌دهد و مشتریان بسیاری دارد. این شعبه در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات به مردم بندرعباس و گردشگران این شهر زیبا است.

منو فست فود لاویا

منو فست فود لاویا

در منو فست فود لاویا می‌توانید انواع غذاهای فست فود شامل برگر، ساندویچ، کنتاکی و سالاد و پیش غذا را سفارش دهید. برای کسانی که رژیم دارند یا به طور کلی غذای کمتری میل می‌کنند، مینی ساندویچ‌های فست فود لاویا انتخاب مناسبی است. در اغلب شعب این رستوران بخش جذابی در منو دیده می‌شود که پک‌های دورهمی بوده و هر یک از آن‌ها شامل غذاهای مختلفی است. اگر با جمع دوستان یا خانواده به فست فود لاویا رفتید، حتما به این بخش منو لاویا نیز نگاهی بیاندازید.

برگر ساندویچ هات داگ کنتاکی
چیکن برگر باربیکو برگر تنوری گوشت زینگر برگر لاویا
لاویا برگر گوشت برگر تنوری مرغ فیله استریپس ۳ تکه
لاویا برگر مرغ برگر میکس تنوری کتف و بال سوخاری (۸ تکه)
چیزبرگر لاویا ساندویچ چیکن تنوری
چیزبرگر دوبل ساندویچ چیکن میکس تنوری
دوبل برگر برگر تنوری گوشت دوبل
چیکن برگر باربیکیو میکس ساندویچ هات داگ تنوری
میکس برگر لاویا برگر تنوری مرغ دوبل
ماشروم برگر لاویا ساندویچ هات داگ تنوری چیلی
رویال برگر لاویا ساندویچ هات داگ تنوری میکس
لکسو برگر لاویا ساندویچ رست بیف تنوری
چیلی برگر لاویا ساندویچ هات داگ سالادی
لکسو برگر گوشت دوبل لاویا
چوریتسو برگر

بخش دوم منو لاویا در جدول زیر شامل سالاد و پیش غذا، نوشیدنی و مینی ساندویچ‌های لاویا است.

سالاد و پیش غذا نوشیدنی مینی ساندویچ
سیب زمینی سرخ کرده نوشابه قوطی مینی لاویا برگر گوشت
سیب زمینی و پنیر دوغ قوطی مینی هات داگ تنوری میکس
قارچ سوخاری ماءالشعیر قوطی مینی هات داگ تنوری چیلی
سالاد سزار آب معدنی مینی هات داگ تنوری
سالاد سزار بدون فیله آبمیوه گازدار مینی برگر تنوری میکس
سالاد فصل مینی لکسو دوبل گوشت
مینی لکسو برگر
مینی رویال برگر
مینی چیکن باربیکیو
مینی برگر مرغ
مینی چیز برگر
مینی چیز برگر دوبل

برای مشاهده قیمت منو فست فود لاویا شعبه گلستان شیراز یا دیگر شعب این رستوران به سایت اسنپ فود مراجعه کنید.

نقد و بررسی فست فود لاویا

نقد و بررسی فست فود لاویا

در این قسمت از معرفی فست فود لاویا به نقد و بررسی آن می‌پردازیم و باید گفت اولین ویژگی فست فود لاویا که راز موفقیت و شهرت این رستوران زنجیره‌ای محسوب می‌شود، کیفیت غذاها و طعم بی‌نظیر آن‌ها است. در تمام شعب لاویا از بهترین مواد اولیه و البته آشپزهای ماهر استفاده می‌شود تا غذایی خوشمزه و باکیفیت برای مشتریان سرو شود. همین موضوع نیز اولین نظر مشتریان درباره فست فود لاویا است.

طراحی زیبای فست فود لاویا در کنار برخورد مناسب پرسنل این رستوران از دیگر دلایل رضایت مشتریان عنوان شده است. کاربرانی که غذای خود را به صورت آنلاین از منو لاویا سفارش داده‌اند، از زمان تحویل غذا و برخورد پیک رستوران راضی بوده‌اند. در مجموع می‌توان گفت فست فود لاویا همچون رستوران باگت موفق شده است تا رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد.

سفارش آنلاین از فست فود لاویا با اسنپ فود

در این مطلب به معرفی فست فود لاویا پرداختیم و تمامی شعب این رستوران را به همراه آدرس، شماره تلفن و لوکیشن معرفی کردیم. در هر کدام از شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، کیش، قشم، جهرم و بندرعباس که اقامت دارید، می‌توانید به آدرس شعب فست فود لاویا مراجعه کرده و یک وعده غذای خوشمزه میل کنید.

البته، اگر هوس خوردن یک غذای فست فود از منو لاویا را کرده‌اید اما حوصله خروج از منزل را ندارید، اسنپ فود در خدمت شما است. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود می‌توانید پس از مشاهده منو و قیمت‌ها، غذای خود را سفارش دهید. پس از مدت کوتاهی سفارش شما ارسال شده و آن را درب منزل تحویل خواهید گرفت. فست فود لاویا همچون رستوران باروژ از پرطرفدارترین‌ها در اسنپ فود است و از مشتریان این رستوران خواهید شد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود