آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
فست فود هاوش گنبد گاووس
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی فست فود هاوش گنبد گاووس

مینا اسماعیل بیگی 24 فروردین 1402 3 دقیقه

گنبد کاووس، بزرگترین شهر در استان گلستان بوده و آب و هوای خوبی را در تمام فصول سال دارد. به همین دلیل است که اغلب گردشگران و مسافران برای ایام تعطیل خود به این منطقه سفر می‌کنند. با وجود این میزان از مسافر و البته جمعیتی که در آن ساکن هستند، تعداد زیادی از کافه و رستوران‌ها در سطح شهر برپا شده که هاوش یکی از آنهاست. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ معرفی فست فود هاوش گنبد کاووس برویم و اطلاعات آن را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی فست فود هاوش گنبد گاووس و محیط جذاب آن

معرفی فست فود هاوش گنبد گاووس و محیط جذاب آن

هاوش را می‌توانیم یکی از بهترین غذاخوری‌ها در گنبد کاووس بدانیم. این مکان در نزدیکی یک مرکز خرید و پارک الغدیر قرار گرفته و همین ویژگی باعث شده تا همیشه مشتریان زیادی در آن دیده شود. محیط دلچسب و آرام و البته غذاهایی که با طعمی بی‌نظیر و کیفیت بالا ارائه می‌شود، از مهمترین ویژگی‌های فست فود هاوش است.

مدیریت این رستوران با استخدام آشپزهای حرفه‌ای و البته دستورالعمل‌های پخت متفاوت انواع غذاهای فست فودی، سعی کرده تا خود را نسبت به دیگر فست فود‌های موجود در شهر گنبد کاووس متمایز کند. علاوه بر این برای طبخ تمام آیتم‌های موجود در منوی خود از مواد تازه روز استفاده می‌کند که این باعث کیفیت بالاتر آنها شده است.

آدرس فست فود هاوش به همراه شماره تماس

برای رفتن به کافه هاوش دردسری نخواهید داشت. شما می‌توانید از طریق آدرس و لوکیشن به راحتی با استفاده از ماشین شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی به این  فست فودی مراجعه کنید. ایستگاه‌ها مترو و اتوبوس در نزدیکی این مکان قرار رگفته است. اطلاعات مربوط به فست فود مانند آدرس و شماره تلفن فست فود هاوش را در اینجا ببینید:

  • آدرس: گلستان، گنبد کاووس، خیابان صیاد شیرازی
  • ساعت کاری: 128 تا 22 (جمعه‌ تعطیل)
  • تلفن: 01733383451
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: مرکز خرید Lion، پارک الغدیر، رستوران نعنا پونه، رستوران بارش فود، دیزی برتر، رستوران جوجه طلایی، کبابسرای مارال
  • لوکیشن کافه هاوش گنبد کاووس

منوی فست فود هاوش

منوی فست فود هاوش

منوی هاوش نیز همانند دیگر فست فودها شامل انواع ساندویچ، پیتزا، نوشیدنی و … است. مهمترین نکته در این آیتم‌های کیفیت بالا و پختی متفاوت است که توانسته نظر بسیاری از مشتریانی که در سطح شهر به دنبال یک غذاخوری خوب هستند را به خود جلب کند. برای دیدن منوی فست فود هاوش، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید. برای خرید پیتزا گنبد کاووس می‌توانید این پلتفرم را انتخاب کنید، به شرطی که مکان مورد نظر شما در لیست غذاخوری‌های آن وجود داشته باشد.

نقد و بررسی فست فود هاوش گنبد گاووس

فست فود هاوش فضایی تمیز دارد و در اغلب مواقع، مشتریان زیادی را در داخل آن خواهید دید. کیفیت غذاهایی که توسط این غذاخوری ارائه می‌شود بسیار بالا بوده و از لحاظ طعم و مزه بسیار مناسب است. علاوه بر این مدیریت این فست فود و پرسنل حرفه‌ای آن را هم می‌توانیم جزو نقاط مثبت آن در نظر بگیریم. برخورد مناسب و سرویس دهی خوب باعث شده تا حس مثبتی در این فضا ایجاد شده و اغلب مشتریان آن را برای بار دوم نیز انتخاب کنند.

سفارش آنلاین از فست فود هاوش در گنبد کاووس

سفارش آنلاین از فست فود هاوش در گنبد کاووس

از آنجایی که تعداد مشتریان فست فود هاوش بسیار زیاد است، تصمیم گرفته تا خدمات آنلاین را هم در اختیار آنها قرار دهد. با یک جستجوی ساده در میان فست فودهای قرار گرفته در سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود می‌توانید صفحه مربوط به این غذاخوری را ببینید. در این صفحه شاهد منوی فست فود هاوش، مواد اولیه به کار رفته برای تهیه هر کدام از آنها، آدرس فست فود هاوش، زمان فعالیت و نظرات کاربران خواهید بود. به علاوه در زمان سفارش آنلاین غذا گرگان این امتیاز را دارید که از تخفیفات ویژه‌ای که توسط اسنپ فود یا خود رستوران در اختیارتان قرار گرفته نیز استفاده کنید. اگر شما هم تجربه‌ استفاده از خدمات این فست فود را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد نوع سرویس دهی و طعم و کیفیت غذاهایش با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود