آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی مستر پیتزا نجف آباد
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی مستر پیتزا، خوشمزه ترین فست فود نجف آباد +‌ اطلاعات کامل رستوران

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

آیا تا به حال چیزی در مورد اولین پیتزا هیزمی نجف آباد شنیده‌اید؟ ایده اصلی این مدل از پیتزا مربوط به یکی از غذاخوری‌های این شهر است که با نام مستر پیتزا شناخته می‌شود. پیتزا هیزمی مستر پیتزا در نجف آباد سر و صدای زیادی کرده و این موضوع به دلیل روش متفاوت پخت و طعم بی‌نظیر پیتزاهای آن است.

پیتزاهایی که در مستر پیتزا وجود دارد، از نوع ایتالیایی بوده و با نان نازک تهیه می‌شود و البته تنوع بسیار زیادی را دارد. این ویژگی نیز به دلیل تخصص اصلی این فست فود در تهیه این غذاها است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی مستر پیتزا بپردازیم و شما را با امکاناتی که در اختیارتان قرار داده آشنا کنیم.

معرفی مستر پیتزا نجف آباد

معرفی مستر پیتزا نجف آباد

برای معرفی مستر پیتزا ابتدا به سراغ محیط داخلی آن رفتیم. مکانی که کاملا بهداشتی بوده و پرسنلی که با رفتار محترمانه خود، ساعاتی که در فضای آن قرار دارید را برایتان جذاب‌تر خواهند کرد. این فست فود در تمام روزهای هفته از صبح تا شب سرویس دهی داشته و امکان سفارش غذا نجف آباد را به شما می‌دهد. شما می‌توانید به صورت حضوری یا اینترنتی از منوی آن پیتزای مورد نظرتان را انتخاب کنید. اطلاعات زیر کلیه مواردی است که برای مراجعه به این فست فودی به آن نیاز دارید:

  • آدرس مستر پیتزا نجف آباد: خیابان امام شرقی، جنب سوپر همشهری
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 07:30 تا 22:45
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو مستر پیتزا نجف آباد

مستر پیتزا نجف آباد منو متنوعی دارد. منوی قرار گرفته در این فست فود شامل انواع مختلفی از پیتزا، سالاد و پیش غذا و نوشیدنی‌های مختلف است. می‌توانید این موارد را در جدول زیر ببینید:

پیتزا ایتالیایی سالاد و پیش غذا نوشیدنی
استک گوشت نان سیر نوشابه
رست بیف ماءالشعیر
ناپولی دوغ
تورنتو آب معدنی
بیف پپرونی
مرغ و گوشت
کالزونه بیف پپرونی
چیکن استیک
چیکن گرین
کالزونه رست چیکن
رست چیکن
چیکن پپرونی
ژامبون چیکن
کالزونه ژامبون چیکن
بیکن گوشت
کالزونه ژامی پپرونی
پپرونی ایتالیایی
ژآمی هات داگ
ژامی پپرونی
مخلوط

نقد و بررسی مستر پیتزا نجف آباد

نقد و بررسی مستر پیتزا نجف آباد

بعد از معرفی مستر پیتزا، به سراغ نقد و بررسی این رستوران می‌رویم. برای نقد و بررسی غذاهای این فست فود به سراغ نظر مشتریان رفتیم. از نظر اغلب افرادی که غذاهای مستر پیتزا را امتحان کرده‌اند، کیفیت در غذاهای این فست فود حرف اول را می‌زند. همچنین طعم غذاها به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت در سطح بالایی قرار گرفته و مطمئنا به عنوان یکی از بهترین طعم‌های پیتزا در ذهنتان باقی خواهد ماند. اگر به دنبال طعمی متفاوت از پیتزاهای ایتالیایی با نان نازک هستید، مستر پیتزا بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. علاوه بر طعم فوق‌العاده، قیمت مستر پیتزا نجف آباد، نیز بسیار مناسب بوده و نسبت به مواد اولیه به کار رفته در آن و کیفیتی که در تهیه غذاهای خود دارد کاملا منصفانه است.

پیشنهادی که اغلب مشتریان در زمان استفاده از خدمات این فست فود داشته‌اند، طعم بی‌نظیر پیتزا استیک گوشت ایتالیایی است که برای تهیه آن از گوشت گوساله ریش ریش، پنیر پیتزای تازه، قارچ و فلفل دلمه‌ای استفاده شده و در نهایت به وسیله یک سس مخصوص در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این غذا را می‌توانید با توجه به نیاز خود به صورت یک نفره یا دو نفره سفارش دهید.

سفارش آنلاین غذا از بهترین پیتزا فروشی نجف آباد

اسنپ فود، پلتفرمی شناخته شده است که به تازگی نام مستر پیتزا را نیز در میان فست فودهای آن می‌بینیم. کافی است سری به سایت یا اپلیکیشن آن بزنید و نام مستر پیتزا را در میان لیست رستوران های نجف آباد پیدا کنید. اکنون منوی مستر پیتزا با تنوع بالایی که دارد پیش چشم شما خواهد بود و با در نظر گرفتن قیمتی که برای هر کدام از آن‌ها عنوان شده می‌توانید انتخاب خود را به صورت اینترنتی ثبت و در مدت زمان کوتاهی درب منزل دریافت کنید.

بسته بندی سفارشات آنلاین شما از این غذاخوری، به صورت کاملا بهداشتی بوده و باعث می‌شود تا غذا گرم به دست شما برسد. به نظر شما طعم کدام پیتزا در مستر پیتزا بهتر است؟ تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود