آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی میوه فروشی امام رضا کرمان
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی میوه فروشی امام رضا کرمان برای تهیه میوه‌های تازه و باکیفیت

مینا اسماعیل بیگی 27 آبان 1402 3 دقیقه

انواع میوه‌ها پای ثابت پذیرایی در مهمانی‌های مختلف هستند و به صورت روزانه نیز مصرف می‌شوند. البته با میوه می‌توان انواع آبمیوه و اسموتی‌های خوشمزه و مقوی را نیز تهیه کرد. در زمان خرید میوه هیچ چیز به اندازه تازگی و کیفیت میوه‌ها برای ما اهمیت ندارد؛ البته در مرحله بعد مناسب بودن قیمت را نیز در نظر می‌گیریم.

ما در این مطلب از مجله اسنپ فود قصد داریم تا یک میوه فروشی خوب در شهر کرمان را معرفی کنیم که بهترین میوه‌ها را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند. در ادامه این مطلب با معرفی میوه فروشی امام رضا کرمان همراه ما باشید.

معرفی میوه فروشی امام رضا کرمان

در فهرست بهترین میوه فروشی‌های شهر کرمان، نام میوه فروشی امام رضا نیز جای می‌گیرد. در این میوه فروشی می‌توانید انواع میوه‌های مختلف را با بیشترین کیفیت تهیه کنید؛ در واقع از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های میوه فروشی امام رضا می‌توان به کیفیت بالا و تنوع میوه‌ها اشاره کرد. با مراجعه به این میوه فروشی می‌توانید انواع میوه‌های فصل، میوه‌های استوایی، سبزیجات و صیفی‌جات را خریداری کنید.

عکس میوه فروشی امام رضا کرمان

برخی از میوه‌ها نیز در فروش ویژه بوده و با تخفیف و قیمت‌های مناسب‌تر عرضه می‌شوند. کارکنان میوه فروشی امام رضا با رویی گشاده در خدمت شما هستند و می‌توانند در بسته‌بندی و انتخاب میوه‌ها به شما کمک کنند. امکان خرید آنلاین دیگر ویژگی مهم میوه فروشی امام رضا کرمان است که موجب راحتی بیشتر مشتریان می‌شود.

ساعت کاری و آدرس میوه فروشی امام رضا کرمان

در بلوار جمهوری به میوه فروشی امام رضا می‌رسید که با ارائه انواع میوه‌های خوشمزه، دنیایی از رنگ را ایجاد کرده است. این میوه فروشی همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان بوده و این موضوع را می‌توان از شلوغی میوه فروشی امام رضا و مشتریان ثابت آن فهمید. میوه فروشی امام رضا در کلیه روزهای هفته از صبح تا شب فعال است؛ با این تفاوت که جمعه‌ها در حدود 45 دقیقه زودتر از دیگر روزهای هفته بسته می‌شود. در ادامه این بخش به معرفی آدرس، ساعت کاری و اماکن نزدیک به میوه فروشی امام رضا پرداخته‌ایم.

ساعت کاری و آدرس میوه فروشی امام رضا کرمان

  • آدرس: شهر کرمان، بلوار جمهوری
  • ساعت کاری: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8:30 تا 21:45 و جمعه از ساعت 8:30 تا 21:00
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، باشگاه بدنسازی تختی، آموزشگاه رانندگی پارک

نقد و بررسی میوه فروشی امام رضا شهر کرمان

با کمی جستجو و مشاهده نظرات کاربران آنلاین متوجه می‌شوید که چرا میوه فروشی امام رضا کرمان از جمله میوه فروشی‌های خوب این شهر است. این میوه‌سرا تنوع فراوانی از میوه‌های مختلف را با کیفیت زیاد عرضه می‌کند. اگر میوه و سبزیجات خود را به صورت آنلاین از میوه فروشی امام رضا سفارش دهید، خرید شما در مدت زمان کوتاهی ارسال شده و آن را درب منزل تحویل خواهید گرفت. از دیگر ویژگی‌های این میوه فروشی می‌توان به برخورد خوب کارکنان و همچنین پیک میوه فروشی امام رضا اشاره کرد.

نقد و بررسی میوه فروشی امام رضا شهر کرمان

سفارش آنلاین از میوه فروشی امام رضا کرمان با اسنپ فود

در این مطلب به معرفی میوه فروشی امام رضا کرمان پرداختیم و کلیه اطلاعات آن را ارائه کردیم. پیشنهاد می‌کنیم به این میوه فروشی سر بزنید و برای یک بار هم که شده، خرید از میوه سرا امام رضا را امتحان کنید.

البته، اگر امکان خرید حضوری را ندارید، از اسنپ فود کمک بگیرید. شما می‌توانید میوه‌های موردنظر خود را  از این میوه فروشی یا دیگر میوه فروشی‌های کرمان سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. برای این کار کافی است تا به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و از صفحه سفارش آنلاین میوه کرمان ، خرید خود را انجام دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود