آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی میوه فروشی برادران نجفی (فیروزه)
شکم گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی میوه فروشی برادران نجفی (فیروزه) در کرمان + آدرس

مینا اسماعیل بیگی 27 آبان 1402 3 دقیقه

شما معمولا میوه‌های موردنیاز خود را چگونه خریداری می‌کنید و در هفته چند بار میوه و سبزیجات می‌خرید؟ اولین قدم برای خرید میوه، انتخاب یک میوه فروشی خوب، با تنوعی از میوه و سبزیجات مختلف است که محصولات باکیفیت و البته با قیمت‌های مناسب را عرضه کند. اگر در شهر کرمان زندگی می‌کنید، مخاطب این محتوا شما هستید تا با یکی از میوه فروشی‌های خوب این شهر آشنا شوید.

میوه فروشی برادران نجفی در بلوار فیروزه قرار دارد و به همین دلیل با نام میوه فروشی فیروزه نیز شناخته می‌شود. این میوه فروشی از جمله بهترین‌ها در شهر کرمان است که میوه‌هایی تازه، باکیفیت و متنوع را ارائه می‌دهد. در ادامه این مطلب از مجله اسنپ فود همراه ما باشید تا به معرفی میوه فروشی برادران نجفی (فیروزه) بپردازیم.

معرفی میوه فروشی برادران نجفی (فیروزه)

در ابتدا باید بدانید که مهم‌ترین ویژگی میوه فروشی برادران نجفی، تداوم در کیفیت میوه و سبزیجات و دیگر محصولات عرضه شده است، تا آنجا که این میوه فروشی مشتریان ثابت زیادی دارد. احتمالا اکنون این سوال برای شما پیش می‌آید که در میوه فروشی فیروزه کرمان چه چیزهای برای خرید وجود دارند؟

عکس میوه فروشی برادران نجفی (فیروزه)

با مراجعه به این میوه فروشی می‌توانید انواع میوه، صیفی‌جات و سبزیجات را تهیه کنید. همچنین در میوه فروشی نجفی عسل، روغن حیوانی، جوانه‌های مختلف مانند ماش و گندم و طعم‌های مختلف زیتون عرضه شده‌اند. در هایپر میوه فیروزه، کلیه محصولات تازه و باکیفیت بوده و با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسند.

ساعت کاری و آدرس میوه فروشی برادران نجفی (فیروزه)

برای خرید از میوه فروشی برادران نجفی دو راه پیش روی شما است. می‌توانید به آدرس این میوه فروشی در بلوار فیروزه مراجعه کرده و خریدهای خود را انجام دهید. روش دوم خرید میوه از سرویس سفارش آنلاین میوه کرمان در اسنپ فود است. برای این کار پس از مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، امکان خرید آنلاین وجود دارد. درباره کیفیت میوه‌ها در خرید آنلاین نیز نگران نباشد، چرا که در صورت عدم رضایت، می‌توانید میوه‌ها را مرجوع کنید. در ادامه این بخش اطلاعات میوه فروشی برادران نجفی شامل آدرس، ساعت کاری و لوکیشن را ارائه کرده‌ایم:

ساعت کاری و آدرس میوه فروشی برادران نجفی (فیروزه)

  • آدرس: شهر کرمان، بلوار فیروزه، نبش کوچه 4
  • ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8:30 تا 23:00 و جمعه از ساعت 8:30 تا 16:00
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: موسسه فرهنگی هنری ایرج بسطامی، بانک ملت، رستوران چینی اژدهای سرخ، بانک صادرات
  • لوکیشن میوه فروشی فیروزه برادران نجفی

نقد و بررسی میوه فروشی برادران نجفی

اگر یک‌بار به آدرس میوه فروشی برادران نجفی سر بزنید یا به صورت آنلاین از این میوه فروشی خرید کنید، شما نیز درباره کیفیت و تازگی محصولات مطمئن خواهید شد. این میوه فروشی رضایت مشتریان را از هر چیزی ارزشمندتر می‌داند و برای جلب این رضایت تلاش می‌کند. کاربران آنلاین نیز به میوه فروشی فیروزه امتیاز خوبی داده و خرید از آن را به دیگران هم توصیه کرده‌اند. از جمله ویژگی‌های این میوه فروشی می‌توان به کیفیت محصولات، تنوع، قیمت‌های مناسب، تمیزی محیط میوه فروشی و برخورد خوب کارکنان و پیک میوه فروشی اشاره کرد.

نقد و بررسی میوه فروشی برادران نجفی

سفارش آنلاین از میوه فروشی فیروزه با اسنپ فود

در این مطلب به معرفی میوه فروشی برادران نجفی (فیروزه) در شهر کرمان پرداختیم و کلیه اطلاعات این میوه فروشی شامل آدرس، لوکیشن، ساعت کاری و محصولات ارائه شده را بیان کردیم. با خرید از میوه فروشی برادران نجفی می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید، با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید.

امکان سفارش آنلاین میوه کرمان در اسنپ فود نیز کار خرید میوه و سبزیجات را برای شما آسان کرده است تا بتوانید بدون نیاز به خروج از منزل، میوه‌های موردنظر را سفارش داده و پس از مدت کوتاهی، آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. با اسنپ فود همه چیز حتی خرید میوه نیز آسان‌تر شده است!

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود