آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی پیتزا جردن یزد
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی پیتزا جردن یزد + آدرس و منو

مینا اسماعیل بیگی 28 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

اغلب ما به غذاهای فست فود علاقه‌مند هستیم و هر از گاهی هوس پیتزا یا ساندویچ می‌کنیم؛ حتی در طول سفر نیز خوردن چند وعده غذای فست فود را در شهر مقصد برنامه‌ریزی خواهیم کرد. شهر یزد یکی از شهرهای تاریخی ایران است که گردشگران زیادی در طول سال از آن دیدن می‌کنند. در این شهر فست فودهای مختلفی وجود دارد که انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری و غیره را ارائه می‌دهند.

پیتزا جردن یزد یکی از بهترین فست فودهای این شهر بوده که خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاهای فست فود را سرو می‌کند. شما می‌توانید به آدرس این فست فود مراجعه کرده و یا غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. در این مطلب به معرفی پیتزا جردن یزد و کلیه اطلاعات مربوط به آن را می‌پردازیم.

معرفی پیتزا جردن یزد

پیتزا جردن یزد

اگر در شهر یزد هوس خوردن یک غذای فست فود خوشمزه را کردید، پیتزا جردن یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. در این فست فود انواع برگر، پیتزا آمریکایی، سوخاری، ساندویچ، سالاد و پیش غذا با قیمت‌های مناسب ارائه می‌شود. این فست فود از بهترین مواد اولیه برای تهیه غذاها استفاده می‌کند که موجب می‌شود طعم‌هایی خوشمزه و سالم تهیه شوند.

فست فود جردن در شهر یزد محبوبیت زیادی دارد و برای برخی افراد به پاتوق خوبی برای خوردن شام یا عصرانه تبدیل شده است. کلیه غذاهای این فست فود طعم فوق‌العاده‌ای دارند، اما پیتزا مخصوص و همبرگر زغالی از پرطرفدارترین غذاهای جردن است. اگر به شهر یزد سفر کردید خوردن پیتزا و برگرهای خوشمزه این فست فود را از دست ندهید.

آدرس پیتزا جردن یزد

برای رفتن به پیتزا جردن یزد می‌توانید از خودرو شخصی یا تاکسی استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از حمل و نقل عمومی شهر یزد یعنی اتوبوس را نیز خواهید داشت؛ چرا که در نزدیکی این فست فود چند ایستگاه اتوبوس وجود دارد. پیتزا جردن یزد به منظور رفاه حال مشتریان خود، امکان سفارش آنلاین غذا را فراهم کرده است تا برای خرید غذاهای این فست فود به خروج از منزل به ویژه در شرایط سخت آب و هوایی مانند روزهای بسیار گرم شهر یزد نیازی نداشته باشید. در این بخش ادرس و شماره تلفن پیتزا جردن یزد را ارائه داده‌ایم.

  • آدرس: شهر یزد، صفائیه، میدان جانباز، خیابان تیمسار فلاحی، اول بازارچه اطلسی
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 18 تا 23:59
  • شماره تماس: 03538257061
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: مجتمع تجاری صدف، پارک آزادگان، هتل پارسیان، پارکینگ بازارچه اطلسی و غیره
  • لوکیشن: پیتزا جردن یزد

منو پیتزا جردن یزد

منو پیتزا جردن یزد

در منوی پیتزا جردن یزد انواع غذاهای فست فود شامل برگر، ساندویچ، پیتزا، سوخاری و سالاد سرو می‌شود. برای تهیه این غذاها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است، پس نگران سلامت آن‌ها نباشید! فست فود جردن تهیه غذاهای خوشمزه با بهترین مواد اولیه را وظیفه خود می‌داند و به همین دلیل توانسته است تا مشتریان زیادی را جذب کند. توجه داشته باشید که کیفیت و استفاده از بهترین مواد اولیه، تاثیر نامطلوبی بر روی قیمت‌ها نداشته است و شما می‌توانید باکیفیت‌ترین غذاها را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

پیتزا آمریکایی برگر ساندویچ سوخاری سالاد و پیش غذا نوشیدنی
پیتزا رست بیف همبرگر زغالی ساندویچ کریسپی بال سوخاری (7 تکه) سالاد سزار با مرغ گریل شده نوشابه قوطی
پیتزا گوشت و قارچ قارچ برگر ساندویچ هات داگ میکس بال و بازو سوخاری سالاد کلم نوشابه خانواده
پیتزا مخصوص سرآشپز چیز برگر ساندویچ هات داگ پنیری فیله مرغ سوخاری (۴ تکه) میکس سیب زمینی سرخ کرده و قارچ ماءالشعیر قوطی
پیتزا فیله مرغ و قارچ دبل چیز برگر ران سوخاری (2 تکه) سیب زمینی سرخ کرده ماءالشعیر خانواده
پیتزا مخصوص جردن (مینی) میکس برگر ران مرغ سوخاری (3 تکه) دوغ قوطی
پیتزا مخصوص جردن (تک نفره) چیکن برگز فیله مرغ سوخاری (۳ تکه) دوغ خانواده
پیتزا پپرونی فیله مرغ سوخاری (۵ تکه) آب معدنی بزرگ
پیتزا سبزیجات میکس فیله و بازو سوخاری آب معدنی کوچک
پیتزا قارچ و پنیر بازو سوخاری اسپایسی (۷ تکه)
پیتزا مارگاریتا قارچ سوخاری
پیاز سوخاری

نقد و بررسی پیتزا جردن یزد

نقد و بررسی پیتزا جردن یزد

کیفیت بالای غذاها، اولین ویژگی مهم پیتزا جردن بوده که موجب رضایت مشتریان شده است. استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت و همچنین آشپزهای ماهر از دلایل خوشمزگی غذاهای این فست فود است. اغلب کاربران عنوان کرده‌ند که سفارش خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت کرده‌اند.

فضای داخلی این فست فود زیبا و آرامش‌بخش با دکوراسیون دوست داشتنی است و موجب می‌شود تا از سپری کردن اوقات خود در آنجا لذت ببرید. شما می‌توانید از این فست فود برای قرارهای خانوادگی و دوستانه خود استفاده کنید و همزمان با خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای فست فود، از بودن در جمع دوستان یا خانواده لذت ببرید. برخورد کارکنان پیتزا جردن و همچنین پیک رستوران نیز بسیار دوستانه توصیف شده است. به طور کلی می‌توان گفت اغلب کاربران از کیفیت خدمات پیتزا جردن راضی بوده و آن را به دیگران نیز توضیه کرده‌اند.

سفارش آنلاین از پیتزا جردن یزد

در این مطلب به معرفی پیتزا جردن یزد پرداختیم و کلیه اطلاعات مربوط به این فست فود شامل آدرس، لوکیشن، منو و غیره را ارائه نمودیم. با رفتن به پیتزا جردن بهترین غذاهای فست فود شهر یزد را امتحان کرده و قیمت مناسبی را برای آن‌ها پرداخت خواهید کرد. یکی از ویژگی‌های مهم این فست فود امکان سفارش آنلاین غذا است.

سرویس خرید آنلاین پیتزا یزد در اسنپ فود این امکان را به شما می‌دهد تا غذای خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. بدین منظور به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید و در لیست فست فودهای شهر یزد، نام پیتزا جردن را انتخاب کنید. با این کار به منو غذاهای این فست فود به همراه قیمت‌ها دسترسی خواهید یافت و می‌توانید غذای خود را به آسانی سفارش دهید. پیک رستوران در مدت زمانی کوتاه غذای شما را درب منزل تحویل خواهد داد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود