آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه اریترینز
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

اطلاعات کامل کافه اریترینز اندیمشک با فضایی به یاد ماندنی

مینا اسماعیل بیگی 20 فروردین 1402 3 دقیقه

اندیمشک در جنوب غربی کشور واقع شده و آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده است. به جز اماکن دیدنی تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران نیز در سطح این شهر دیده می‌شود که مسافران و گردشگران می‌تواند آن‌ها را برای استراحت انتخاب کنند. در این مطلب به سراغ یکی از کافه‌های معروف این شهر رفته‌ایم. در معرفی کافه اریترینز به آدرس، اطلاعات و امکاناتی که در فضای این کافه شاپ در اختیار شما قرار می‌گیرد، خواهیم پرداخت.

معرفی کافه اریترینز

کافه اریترینز با وجود منوی جذابی که دارد، یکی از پاتوق‌های همیشگی جوانان این شهر است و شما هم می‌توانید در ساعات مختلف روز از سرویسی که به شما ارائه می‌دهد، استفاده کنید. برای رفتن به اریترینز باید به خیابان مهروس بروید. این کافه امکان سفارش از طریق اسنپ فود را نیز به مشتریان خود داده و می‌توانید با ورود به صفحه کافه انلاین اندیمشک نام آن را پیدا کنید. آدرس و اطلاعات مربوط به این کافه عبارتند از:

  • ادرس کافه اریترینز اندیمشک: خیابان پاسداران-خیابان مهروش
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: میدان خلبان، فروشگاه ایران بانو، پاساژ لرا، بانک ملی، نانوایی حاجی صالح فر و …

منو کافه اریترینز اندیمشک

منو کافه اریترینز اندیمشک

در منوی این کافیشاپ، انواع نوشیدنی‌ها قرار گرفته و همه آن‌ها با قیمتی مناسب و با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه شده‌اند. کافه اریترینز اندیمشک منویی که در جدول زیر می‌بینید را در اختیار مشتریان خود قرار داده است:

نوشیدنی

گرم

قهوه چای و دمنوش
هات چاکلت اسپرسو عربیکا چای سبز
وایت چاکلت کاپوچینو دمنوش زعفران
چای ماسالا دمنوش زنجبیل
دمنوش بابونه
دمنوش گل گاو زبان
دمنوش دارچین و گل محمدی
دمنوش انرژی زا

نقد و بررسی کافه اریترینز

اریترینز یکی از بهترین کافه های های اندیمشک است. این مکان، فضایی جذاب را با استفاده از ایده‌های تازه دکوراسیون ایجاد کرده است. به جز این کلیه آیتم‌هایی که در منو کافی شاپ قرار گرفته نیز با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده و این ویژگی طعم و مزه آنها را متفاوت‌تر ساخته است.

شما می‌توانید سفارش خود را از منوی کافی شاپ اریترینز هم به صورت حضوری و هم آنلاین انجام دهید. امتیازی که مشتریان این کافه در اسنپ فود به آن داده‌اند، به خوبی کیفیت محصولات آن را مشخص می‌کند. به علاوه می‌توانیم به قیمت کافه اریترینز اندیمشک نیز به عنوان یک ویژگی مثبت اشاره کنیم که نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد، کاملا مناسب است.

سفارش آنلاین از کافه اریترینز

در پایان معرفی کافه اریترینز می‌خواهیم به قابلیت سفارش آنلاین از این کافه بپردازیم. در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود تعداد زیادی کافه قرار گرفته که با یک جستجوی ساده می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. قابلیت سفارش آنلاین از این کافه‌ها یک ویژگی مثبت برای مشتریان بوده و در اریترینز نیز این امکان وجود دارد. پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر شما در بسته بندی بهداشتی و محکم و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. سفارش آنلاین یک امکان دیگر را هم در اختیار شما قرار می‌دهد و آن هم قابلیت استفاده از کدهای تخفیف است.

اگر شما هم تجربه سفارش آنلاین یا مراجعه حضوری به کافه اریترینز که اکنون یکی از کافی شاپ های معروف اندیمشک است را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد نوع سرویس دهی و طعم نوشیدنی‌های آن با ما در میان بگذارید. به نظر شما کدام گزینه در منوی این کافه جذاب‌تر است؟ در آخر نیز اگر به کافه گردی علاقه داشته و قصد سفر به اندیمشک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله مربوط به معرفی کافه دل اندیمشک را هم بخوانید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود