معرفی کافه عدسی پناهنده یزد + اطلاعات تماس و منو

معرفی کافه عدسی پناهنده یزد
5/5 - (1 امتیاز)

یزد بافتی سنتی و قدیمی دارد و اماکن تاریخی زیادی در آن قرار گرفته است. تعداد رستوران‌های سنتی این شهر نیز کم نبوده و بسیاری از خانه‌های قدیمی آن هنوز هم در حال تبدیل شدن به کافه و رستوران هستند. اگر شما به طعم فضاهای سنتی و قدیمی علاقه دارید، هر دو شعبه کافه عدسی پناهنده می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این کافه از سال 1323 فعالیت خود را با طباخی آغاز کرد و پس از آن به یک کافه عدسی تبدیل شد. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کافه عدسی پناهنده یزد بپردازیم و منو و اطلاعات هر دو شعبه آن را بررسی کنیم. این مجموعه امکان سفارش آنلاین غذا یزد را نیز به شما می‌دهد.

معرفی کافه عدسی پناهنده یزد

کافه عدسی پناهنده یزد

در سال 1323 به دست حاج بمانعلی پناهنده در یک حجره کوچک طباخی در میدان خان یزد تاسیس شد. اما چندین سال بعد پسر بمانعلی، علی اصغر پناهنده، مدیریت مجموعه را به عهده گرفت و بالاخره در سال 1351 نام و به طور کلی خدمات آن را تغییر و در نهایت نام کافه عدسی پناهنده را برایش انتخاب کرد. پس از آن در سال 1393 نسل سوم این خانواده یعنی محسن و طاهر پناهنده، فعالیت کافه عدسی پناهنده را ادامه دادند و خدمات این مجموعه را در اختیار مشتریان قدیمی و جدیدتر قرار دادند.

مدت زمان زیادی است که کافه عدسی پناهنده در بین بازاریان و مردمی که ساکن شهر یزد هستند، محبوب بوده و در بیشتر مواقع مشتریان زیادی در حال صرف غذا داخل آن هستند. در این مجموعه منوی صبحانه و ناهار را می‌توانید ببینید و از میان آن‌ها غذای دلخواهتان را انتخاب کنید. این کافه اکنون دو شعبه در میدان خان و بلوار دانشگاه داشته و پاتوق بسیاری از جوانان و سالمندان است.

آدرس و شماره تلفن کافه عدسی پناهنده یزد

آدرس و شماره تلفن کافه عدسی پناهنده یزد در اینجا، مربوط به دو شعبه کافه عدسی پناهنده بوده و می‌توانید در ساعات اعلام شده به این مجموعه مراجعه کنید.

شعبه صفائیه:

  • آدرس: بلوار دانشگاه، ابتدای خیابان تندگویان
  • تلفن شعبه: 03538262245
  • ساعت کاری: 7:30 تا 13:30
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک کافه عدسی پناهنده: مرکز خرید خورشید، شیرینی حاج خلیفه رهبر، داروخانه پورشغیفی، کافه سالادور، فروشگاه آنلاین کاشی، سرامیک سرام پخش، مجموعه کاما کتاب حدود
  • لوکیشن کافه عدسی پناهنده شعبه صفائیه

شعبه بازار:

  • شعبه بازار: خیابان قیام، میدان خان
  • شعبه بازار: 03538262245
  • ساعت کاری: 7:30 تا 13:30
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: هتل آنتیک ملک التجار، هتل سنتی مهر، هتل هومان، میدان خان، بازار خان یزد، مسجد سرریگ، بازار مسگرها، رستوران سنتی هتل ملک التجار
  • لوکیشن کافه عدسی پناهنده شعبه بازار

منوی کافه عدسی پناهنده یزد

منوی کافه عدسی پناهنده یزد

منوی کافه عدسی پناهنده یزد تنوع بالایی ندارد. می‌توانید برای وعده صبحانه املت یا عدسی و همچنین برای ناهار، انواع غذاهای ایرانی و سنتی را انتخاب کنید. در هر صورت جداول زیر شامل کلیه آیتم‌هایی است که در منوی این دو شعبه کافه عدسی پناهنده قرار گرفته است. اولین منو مربوط به شعبه صفائیه است:

منوی شعبه صفائیه

نوشیدنی آش و حلیم غذای ایرانی املت
نوشابه عدسی سفارشی کشک و بادمجان قرمه نیمرو
ماءالشعیر عدسی (1.5 پرس) میرزا قاسمی املت پیتزایی
دوغ آش آبادانی دلمه برگ مو املت ترکی
آب معدنی حلیم تهرانی کوفته تبریزی خاگینه
چای عدسی کیلویی املت
موهیتو خوراک لوبیا نیمرو
لیموناد نیمرو مخصوص
تخم مرغ آب پز

در این قسمت از معرفی کافه عدسی پناهنده یزد ، منوی مربوط به کافه عدسی در شعبه بازار آورده شده است:

منوی شعبه بازار

نوشیدنی آش و حلیم غذای ایرانی املت
نوشابه آش آبادانی کشک و بادمجان نیمرو سرویس کامل
ماءالشعیر عدسی سفارشی میرزا قاسمی املت سرویس کامل
دوغ عدسی کیلویی املت ترکی سرویس کامل
آب معدنی املت پیتزایی سرویس کامل
چای خاگینه سرویس کامل
موهیتو تخم مرغ آب پز
لیموناد قرمه نیمرو
دلستر

نقد و بررسی کافه عدسی پناهنده یزد

نقد و بررسی کافه عدسی پناهنده یزد

هر دو شعبه کافه عدسی پناهنده از نظر سرویس دهی و کیفیت غذا در سطح بالایی قرار گرفته‌اند. اغلب مراجعه کنندگان این غذاخوری آن را با عدسی‌های معروفشان می‌شناسند که طعم بی‌نظیر و مخصوص به خود را دارند. در هر دوی این رستوران‌های با وجود قدیمی بودن بافت آن، بهداشت به طور کامل رعایت شده و رفتار پرسنل بسیار محترمانه است.

شعبه بازار به دلیل نزدیکی به بازار شلوغ‌تر بوده و اغلب کسبه بازار و گردشگرانی که برای خرید به این بازار آمده‌اند را می‌توانید در آن ببینید. سالن هر دو شعبه با دکوری ساده تزئین شده و بافت سنتی آن‌ها حفظ شده است.

سفارش آنلاین غذاهای سنتی از کافه عدسی پناهنده یزد

معرفی کافه عدسی پناهنده یزد  به پایان رسید. آخرین نکته مثبتی که در مورد کافه عدسی پناهنده وجود دارد، امکان سفارش آنلاین غذاهای آن است. با جستجوی نام کافه پناهنده یزد در اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود می‌توانید صفحه مخصوص با نام غذاها و قیمت هر کدام از آن‌ها را ببینید. پس از آن نیز می‌توانید غذای دلخواهتان را به سبد خرید اضافه و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

سوالات متداول

منوی کافه عدسی پناهنده یزد، از چه نوع غذاهایی تشکیل شده است؟

در منوی این کافه، کشک و بادمجان، املت، میرزاقاسمی، کوفته، دلمه، حلیم، عدسی، لوبیا، انواع آش و … عرضه می‌شوند.

کافه عدسی در روزهای جمعه از ساعت 07:30 تا 13:30 فعال است.

شماره تلفن این کافه 03538262245 است.

نظرات کاربران