آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران امیرشاهان مشهد
شکم گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

رستوران امیرشاهان در مشهد؛ رستورانی با فضای باز

شقایق حسنی نصب 08 اسفند 1400 2 دقیقه

رستوران امیرشاهان در مشهد، با داشتن فضایی فوق العاده و پرانرژی، یک رستوران عالی برای صرف یک وعده غذایی بی نظیر است. .این رستوران در شمار مشهورترین رستوران‌های مشهد قرار داشته که منوی غذایی عالی نیز دارد. در این رستوران هرآنچه از یک رستوران ایده‌آل و بی‌نظیر توقع دارید فراهم است تا یک روز فراموش‌نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. در ادامه با معرفی و بررسی اطلاعات این رستوران همراه ما باشید.

رستوران امیرشاهان هفت تیر مشهد، انتخابی بی‌نقص

رستوران امیرشاهان مشهد یک رستوران ایده‌آل و بی‌نظیر با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی است که یک منوی مجزای کافی‌شاپی و منو صبحانه هم دارد. کیفیت غذاها و سرویس‌دهی در این رستوران شما را مجاب می‌کند که پس از این هم بارها برای غذا خوردن انتخابش کنید. البته این تنها دلیل انتخاب این رستوران نیست.

چیزی که باعث شده مشتریان از انتخاب این رستوران بسیار راضی باشند، فضای خاص و طراحی فکر شده و اصولی سالن‌های آن است. گذشته از این امکان سرو غذا در فضای باز هم وجود دارد.

به نقل از مدیریت این رستوران مشهد عوامل و پرسنل این رستوران با بیش از چند سال تجربه مفتخرند تا در فضایی با طراحی مدرن با تکیه بر مهارت آشپزان و مهمانداران آموزش‌دیده و با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب چون پارکینگ اختصاصی، سالن VIP و فضای مخصوص تولد در قالب سالن‌های پذیرایی کلاسیک، آلاچیق در فضای باز مجزا و کافی‌شاپ، میزبان شما عزیزان باشند.

شما می‌توانید هم اکنون در هر نقطه از مشهد که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از کافه رستوران امیرشاهان مشهد اقدام کنید.

آدرس و اطلاعات تماس با رستوران دنج امیرشاهان مشهد

این رستوران در مشهد تنها  یک شعبه دارد و بهترین مسیر دسترسی به این رستوران از طریق بزرگراه وکیل آباد است.

  • ادرس رستوران: خیابان هفت تیر، بین هفت تیر 3 و 5
  • ساعت کاری: 8 الی 10 و 12 تا 24
  • تلفن‌های تماس:
  • 05138681919
  • 05138683434
  • 05138656767
  • 09158076767
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، فضای باز

لوکیشن: 36.325049486617075, 59.499061338656894

شما این امکان را دارید که با سفارش غذای آنلاین از اسنپ فود، غذاهای خوشمزه این رستوران را به راحتی سفارش داده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

پیج اینستاگرام این رستوران مشهدی: amirshahaan.caferestaurant@

منو رستوران امیر شاهان مشهد

منو رستوران امیرشاهان مشهد بسیار متنوع است. اینجا علاوه بر امکان انتخاب در میان غذاهای ایرانی و فرنگی امکان انتخاب از منو فست فود و کافه را هم دارید.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ شیر و قارچ سالاد فصل چلوکباب شیشلیک نوشابه
ماست چکیده خامه ای سالاد شیرازی چلوکباب بختیاری دلستر
ماست موسیر چکیده چلو جوجه کباب با استخوان آب معدنی
ماست و خیار چلوکباب لقمه دوغ
زیتون شور خوراک کباب شیشلیک
زیتون پرورده خوراک کباب برگ مخصوص
خیار شور خوراک کباب بختیاری

لازم به توضیح است که شما می‌توانید منوی کامل این رستوران را در اسنپ فود مشاهده کرده و برای سفارش آنلاین نیز از همین طریق اقدام کنید.

سفارش آنلاین غذا از این رستوران شاهانه

رستوران امیرشاهان مشهد، به راستی یک رستوران شاهانه است که منوی غذایی بسیار متنوعی دارد. در این رستوران می‌توانید یک وعده غذایی بسیار خوشمزه را نوش جان کرده و از فضای عالی آن لذت ببرید. همین طور شما امکان آن را دارید که با سفارش آنلاین غذا مشهد از اسنپ فود، غذاهای این رستوران را به صورت اینترنتی خریداری کنید. شما چه تجربه‌ای از صرف غذا در این رستوران دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
شقایق حسنی نصب- 51 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود