آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کباب قدیم حاجی زاغ یزد
رستوران گردی
2.7/5 - (3 امتیاز)
1

معرفی کباب قدیم حاجی زاغ یزد و دودی که از کنده بلند می شود

مینا اسماعیل بیگی 28 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

اگر اصالت و کیفیت یک غذا را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید و عاشق کباب کوبیده هستید، معرفی کباب قدیم حاجی زاغ یزد ، شما را به سمت کباب‌هایی می‌کشاند که عطر و طعم آن‌ها تا مدت‌ها زیر زبان شما می‌ماند. این کبابی خوشنام، جزو قدیمی‌ترین کبابی‌های یزد است و هنوز هم مشتریان زیادی دارد. اگر کنجکاوید بدانید کباب قدیم حاجی زاغ یزد دقیقا کجاست و چه خدماتی ارائه می‌دهد، با اسنپ فود همراه باشید.

معرفی کباب قدیم حاجی زاغ یزد

کباب قدیم حاجی زاغ یزد

اگر از قدیمی‌های یزد سراغ بهترین کباب‌سراهای این شهر را بگیرید، حتما نام کباب قدیم حاجی زاغی را هم خواهید شنید. این کباب سرا، قدمتی 50 ساله دارد و سال‌ها است که به صورت خانوادگی اداره می‌شود. همین جمع خانوادگی در کنار استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و طبخ کباب کوبیده‌های عالی، همان چیزی است که مشتریان وفادار زیادی را جذب این رستوران قدیمی کرده است. واقعیت این است که ظاهر این کبابی، شباهتی به رستوران‌های شیک و لوکس شهر ندارد، اما پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به شهر یزد، طعم کباب‌های حاجی زاغ را از دست ندهید که در این صورت، باید بگوییم یکی از بهترین فرصت‌های سفر خود را از دست داده‌اید!

در این رستوران، مراحل آماده‌سازی و طبخ کباب کوبیده‌های ذغالی، جلوی چشم مشتری‌ها انجام می‌شود که باعث جلب اعتماد و حس بهتر مشتری است. به علاوه، برای کباب کوبیده از گوشت تازه گوسفندی و برای کوبیده مرغ از سینه مرغ استفاده می‌شود.

آدرس و شماره تلفن کباب قدیم حاجی زاغ یزد

در این قسمت ازمعرفی کباب قدیم حاجی زاغ یزد به آدرس و اطلاعات تکمیلی آن اشاره می‌کنیم. باید بگوییم که آدرس کباب قدیم حاجی زاغ یزد، کاملا سر راست است و شما با یک مغازه یک طبقه ساده مواجه خواهید شد که احتمالا عطر و بوی کباب‌های آن، تمام محیط اطراف را پر کرده است. البته این را هم در نظر داشته باشید که کبابی حاجی زاغ یزد، پارکینگ اختصاصی ندارد و شما باید برای پارک خودروی خود از پارگینک خیابانی استفاده کنید. در ادامه می‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره این کبابی خوشنام، کسب کنید:

  • آدرس: یزد، خیابان مطهری، روبروی فناوری اقبال، کباب قدیم حاجی زاغ
  • تلفن: 03536269589
  • اماکن نزدیک: فناوری اقبال

منوی کباب قدیم حاجی زاغ یزد

در کباب قدیم حاجی زاغ یزد، توقع یک منوی پر و پیمان از انواع غذاهای ایرانی یا فرنگی را نداشته باشید، زیرا تخصص این رستوران، در زمینه کباب کوبیده است. شما می‌توانید کباب کوبیده‌های خوشمزه‌ای با انتخاب گوشت گوسفند یا سینه مرغ سفارش دهید که مقابل شما آماده و طبخ می‌شود و مطمئن باشید که طعم آن‌ها تا مدت‌ها در خاطرتان خواهد ماند.

نقد و بررسی رستوران کباب قدیم حاجی زاغ یزد از نگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران کباب قدیم حاجی زاغ یزد از نگاه مشتریان

بیشتر کسانی که طعم کباب‌های این رستوران را چشیده‌اند، امتحان کردن این طعم بی‌نظیر را به دیگران هم توصیه می‌کنند. آماده‌سازی کباب جلوی چشم مشتری، نکته‌ای است که خیلی مورد توجه مشتریان قرار گرفته و محیط بهداشتی و کیفیت کباب‌ها، سال‌ها است که مشتریان این کباب‌سرا را راضی نگه داشته است.

کبابی قدیم حاجی زاغ، کبابی ساده اما صمیمی…

معرفی کباب قدیم حاجی زاغ یزد به پایان رسید و پیشنهاد می‌کنیم در سفر به شهر یزد، حتما کباب‌های آن را امتحان کنید.البته، اگر ساکن یزد هستید یا به این شهر سفر کرده‌اید و دوست دارید طعم کباب کوبیده‌های رستوران‌های این شهر را امتحان کنید، به غیر از حضور در محل رستوران، راه ساده‌تری هم وجود دارد و شما می‌توانید از سایت اسنپ فود و خرید غذا آنلاین یزد کمک بگیرید.

به این ترتیب که وارد سایت شوید و عبارت خرید غذا آنلاین یزد را جستجو کنید. در این صورت، نام بهترین رستوران های شهر یزد مقابل شما قرار می‌گیرند که با ورود به صفحه اختصاصی هر کدام، می‌توانید غذای دلخواه خود را از منوی آن انتخاب کرده و به صورت اینترنتی سفارش دهید. پیک‌های اسنپ فود، سفارش‌ها را به مقصد تعیین شده توسط شما، می‌رسانند.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود