آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی نانوایی شاطر عباس کرمان

ترمه افضلی 29 مهر 1402 5 دقیقه

اهمیت و جایگاه نان سر سفره ایرانی‌ها به‌عنوان یک اصل و خصوصیت ویژه‌ی ما ایرانی‌ها در بین مردم جهان تعبیر می‌شود. خوب باید هم این چنین باشد مگر در کجای جهان نان‌هایی به خوشمزگی نان‌ ایرانی طبخ می‌شود؟

در هر شهر، نانوایی است که با همه فرق دارد، نانوایی که عطر نان‌هایش از سر خیابان به مشام می‌رسد و کیفیت نان‌هایش را هیچ جای دیگر ندارد. شما در کرمان از کجا نان می‌خرید؟ آیا از کیفیت نان‌ها راضی هستید؟

 

عکس نان‌های نانوایی شاطر عباس کرمان

حتماً اسم نانوایی شاطر عباس را شنیده‌اید. این نانوایی، یکی از بهترین‌های کرمان است که کیفیت و طعم بی‌نظیر نان‌هایش را هیچ نانوایی دیگری ندارد. در مقاله امروز قصد داریم شما را با نانوایی شاطر عباس کرمان آشنا کنیم.

نانوایی 106 سلطانی نیز از نانوایی‌های معروف کرمان است که طعم دلچسب نان‌های آن، توجه را نمک‌گیر خود خواهد کرد، می‌توانید برای آشنایی با این نانوایی به بلاگ اسنپ فود مراجعه کنید.

معرفی نانوایی شاطر عباس کرمان

یکی از زیباترین خاطرات دوران کودکی ما، خاطرات آن صبح‌های پاییزی زیبایی بود که مادر صبح زود بیدارمان می‌کرد تا برویم و نان بگیریم؛ “هی پسر زود بیدار شو تا چایی رو دم می‌کنم دوتا نون بگیر و بیا” وای شاید باورتان نشود؛ ولی این مکالمه هر روز صبح خروس‌خوان، مادرهای دهه شصت و هفتاد بود.

از خانه که بیرون می‌آمدیم و روی برگ‌های زرد درختان که زمین ریخته بودند بدو، بدو سمت نانوایی می‌رفتیم، از دور همراه با نسیم پاییزی عطر نان‌های شاطر عباس، حس می‌شد و بیشتر گرسنه می‌شدیم.

 

نان‌های شاطر عباس، نمونه‌ای از اصالت و کیفیت نان‌های ایرانی

شاطر عباس از نانواهای ماهر کرمانی بود که مهارتش در درست‌کردن نان، همتا نداشت. هنوز هم این نانوایی در کرمان فعالیت دارد و یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نانوایی‌ها در این شهر است.

این نانوایی به دلیل کیفیت بالای نان‌هایش، قیمت مناسب و برخورد خوب کارکنانش، شهرت دارد. شهرت و محبوبیت این نانوایی، همراه با بزرگ‌تر شدن شهر، بزرگ‌تر شد و چند شعبه دیگر از آن در محله‌های مختلف تأسیس شد. کیفیت نان، خدمات و برخورد کارکنان در همه شعبه‌های Shater Abbas Bakery یکسان است.

تاریخچه نانوایی شاطر عباس

نانوایی شاطر عباس در سال 1360 توسط آقای عباس امینی در محله کوی زغال‌سنگ کرمان تأسیس شد. آقا عباس از شاطرهای ماهر و کاربلدی بود که در حرفه خود لنگه نداشت. شاطر عباس در ابتدا با یک تنور کوچک شروع به کار کرد و نان‌های تنوری خوشمزه و باکیفیتی را دست مردم می‌داد.

 

نانوایی شاطر عباس، مجموعه‌ای بزرگ از انواع نان‌های ایرانی

به‌مرورزمان و با افزایش محبوبیت شاطر عباس، نانوایی او به یکی از بزرگ‌ترین نانوایی‌های شهر کرمان تبدیل شد. در حال حاضر نانوایی شاطر عباس دارای سه شعبه در شهر کرمان است که شعبه مرکزی آن در کوی زغال‌سنگ و دو شعبه دیگر یکی در شهرک دانشگاه و دیگری در خیابان فلسطین واقع شده‌اند.

فرقی ندارد چه نانی دوست دارید، شاطر عباس همه را می‌پزد!

یکی از بهترین ویژگی‌های نانوایی شاطر عباس، تنوع بالا در پخت نان‌ها است. در این نانوایی محبوب‌ترین نان‌های ایرانی طبخ می‌شوند. از نان سنگک گرفته تا نان فطیر، هر کدام که هوس کرده‌اید را بخرید.

از جمله خوشمزه‌ترین نان‌های، نانوایی شاطر عباس عبارت‌اند از:

  • سنگک
  • بربری
  • تافتون
  • لواش
  • نان‌روغنی
  • نان‌شیرمال
  • نان فطیر

نان سنگک یکی از محبوب‌ترین نان‌های ایرانی است که از آرد گندم سبوس‌دار و خمیرمایه تهیه می‌شود. نان سنگک در تنورهای سنتی و روی سنگ‌های داغ، داغ پخته می‌شود و به همین دلیل طعم و عطر خاصی دارد. این نان به‌عنوان نان اصلی سفره‌های ایرانی در کنار انواع غذاهای ایرانی مثل دیزی و کباب سرو می‌شود.

نان بربری ترکیبی خوشمزه از آرد سفید و خمیرمایه است و طعم نسبتاً شیرینی دارد و بافت ترد و خشک آن زیر دندان بی‎‌نظیر است. این نوع نان در نانوایی شاطر عباس در تنورهای صنعتی طبخ می‌شود و بهترین انتخاب برای یک صبحانه جانانه با پنیر و کره و چای ‌شیرین است.

 

بهترین و لذیذترین سنگک‌های ساده و کنجدی در نانوایی شاطر عباس

نان تافتون که بیشتر برای ساندویچ‌ها استفاده می‌شود، کمی ترد و بسیار نازک است و عطر خاصی دارد. لواش هم که دیگر خوراک ما ایرانی‌ها با فلافل و املت است از طعم بی‌نظیر و کیفیت لواش‌های نانوایی شاطر عباس هر چه که بگوییم، کم است.

نان ‌روغنی گرم و تازه شاطر عباس را که همه دوست دارند، طعم شیرین و بافت بسیار نرم این نان، همه را مجذوب خود کرده است. مزه نان ‌روغنی با ماست و مربا، یک ترکیب عالی است که پیشنهاد می‌دهیم حتماً امتحانش کنید.

نان‌شیرمال هم که معرف حضور همه عزیزان است. یکی از لذیذترین نان‌های سنتی که به‌ویژه برای عصرانه مناسب و دلچسب است.

کیفیت و قیمت در نانوایی شاطر عباس کرمان

در نانوایی شاطر عباس همیشه بهترین و مرغوب‌ترین آردها استفاده می‌شود به همین سبب نان‌های این نوایی همیشه کیفیت بالایی دارند. در این نانوایی همه مراحل آماده‌سازی نان از الک‌کردن آرد گرفته تا خمیر درست‌کردن و پخت و بسته‌بندی نان به طور کامل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرند. پس از بابت سلامت و بهداشت نان‌های شاطر عباس مطمئن باشید.

 

صبحانه‌‍ای دلچسب و خوشمزه با بربری نانوایی شاطر عباس

حالا به نسبت کیفیت بالایی که نان‌های نانوایی شاطر عباس دارند، قیمت‌ها بسیار مناسب هستند. قیمت‌های مقطوع و مناسب در کنار کیفیت عالی و طعم خاص نان‌های شاطر عباس، محصولات این نانوایی را زبانزد خاص و عام کرده است.

خدمات و مشتری‌مداری

این روزها خرید نان یک مقدار سخت شده است. صف‌های طولانی و مشغله زیاد و ترافیک شهرها، همه باعث شده تا برخی از افراد نان را از سوپرمارکت‌ها بخرند. نانوایی شاطر عباس با ارائه خدمات آنلاین و  بیرون‌بر این فرصت را برای شما فراهم آورده تا نان تازه را راحت و بی‌دردسر خریداری کنید.

کارکنان نانوایی شاطر عباس با مشتریان برخوردی بسیار خوب و محترمانه‌ای دارند. همین امر موجب شده تا مشتریان با رضایت کامل از این نانوایی خرید کنند.

بسته‌بندی عالی و ارسال رایگان و تحویل در خدمات ویژه این نانوایی است.

طعم لذیذ نان را با اسنپ فود تجربه کنید

نان تازه و خوشمزه تأثیر زیادی در طعم غذا و اشتهای فرد دارد. ما در اسنپ فود با همکاری با بهترین و محبوب‌ترین نانوایی‌های کرمان مثل نانوایی شاطر عباس، دسترسی شما به متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین نان‌های سنتی و محلی ایرانی و ملل را ممکن ساخته‌ایم.

 

اگر کیفیت نان برایتان اهمیت دارد، پس نانوایی شاطر عباس را به خاطر بسپارید!

کیفیت بالا شعار ما است ازاین‌رو همواره از میان بهترین‌ها به شما پیشنهاد می‌دهیم و با بسته‌بندی عالی و ارسال سریع نان تازه را به دست شما می‌رسانیم.

اسنپ فود، تجربه لذت‌بخش خرید نان انلاین کرمان را به شما ارمغان می‌دهد. ساده و راحت در هر کجای کرمان که باشید، نان مرغوب و لذیذ از بهتریین نانوایی‌های کرمان را برای شما ارسال خواهیم کرد.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود