آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

همه چیز در مورد نان لواشی نانک کرمان

ترمه افضلی 27 مهر 1402 4 دقیقه

 

از نانوایی نانک کرمان، بهترین نان‌ را خریداری کنید.

نان خوب و با کیفیت یکی از ضروری ترین و محبوب ترین مواد غذایی است که مردم در سراسر جهان دوست دارند. نان یکی از غذاهای اصلی ایرانیان است که به اشکال مختلف پخته می‌شود و در سفره غذای اکثر انسان‌ها جایگاه مهمی دارد.

این ماده غذایی خوشمزه به عنوان یکی از مهمترین منابع کربوهیدرات در رژیم غذایی افراد، باید با کیفیت و با مواد اولیه خوب تهیه شود. اگر اهل کرمان هستید یا به این شهر زیبا سفر کرده‌اید و دوست دارید یک نان خوشمزه و باکیفیت همراه غذایتان میل کنید به نان لواشی نانک کرمان سر بزنید. در ادامه با این نانوایی بیشتر آشنا خواهیم شد.

همه چیز در مورد نان لواشی نانک کرمان

نانک nanak یکی از محبوب‌ترین نانوایی‌های کرمان است که بسیاری از مردم به دلیل نان با کیفیت و خوشمزه‌ای که تولید می‌کند، از مشتریان پر و پا قرص این نانوایی هستند. اگر دوست دارید یک نان خوشمزه با صبحانه میل کنید، نان لواش نانک بهترین گزینه است. این نان با کیفیت دارای عطر و طعم بسیار خوبی است و از مواد اولیه تازه تهیه می‌شود.

یک نان لطیف و خوشمزه با نان‌های نانک.

نان لواش نانک با استفاده از آرد باکیفیت تهیه می‌شود. همچنین، استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبیعی مانند روغن تازه، مایه خمیر مخصوص، نمک مناسب و همچنین شکر موجب شده است که نان لواش نانک دارای کیفیت بالایی باشد.

نان‌های نانک حاوی فیبر بالایی هستند که این فیبر بالا به سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند. همچنین، استفاده از روغن‌های سالم مانند روغن زیتون که در این نانوایی استفاده می‌شود می‌تواند به سلامت قلب و عروق کمک کند. اگر طرفدار نان‌های سالم و خوشمزه هستید کافه نان سپهر واقع در کرمان نیز از دیگر مکان‌هایی است که می‌توانید در آن یک خرید فوق‌العاده داشته باشید.

رعایت بهداشت، برگ برنده نانک

نان‌ لواش‌های نانک در شرایط کاملا بهداشتی و تمیز تهیه می‌شوند. محصولات این نانوایی با استفاده از مواد مرغوب و تازه، دستگاه‌های به روز و رعایت بهداشت تولید می‌شوند. علاوه بر کیفیت بالای نان‌های نانک، بهداشت در این فروشگاه نیز به بهترین شکل ممکن رعایت می‌شود.

نان لواش یک گزینه خوشمزه و مناسب برای همه‌ی وعده‌ها.

همه وسایل مورد استفاده در پخت نان همواره تمیز می‌شوند و فرایندهای بهداشتی مناسب نیز به کار گرفته شده است. کارکنان این مجموعه نیز در راستای رعایت بهداشت و نظافت این مجموعه سهم بسزایی داشته‌اند. برای تأمین مواد اولیه با کیفیت، فروشگاه نانک با فروشگاه‌های معتبر و مجرب همکاری می کند.

این موضوع باعث شده است تا مردم بتوانند با آرامش خاطر به فروشگاه نانک مراجعه کنند و نان‌های خوشمزه و با کیفیتی تهیه کنند. نان لواش نانک یک گزینه عالی برای صبحانه یا هر وعده دیگری است که نیاز به نان تازه و خوشمزه دارید

مواد اولیه مرغوب از دیگر ویژگی‌های خوب نانک

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم همه مواد اولیه استفاده شده در نان‌های این نانوایی تازه هستند. فرآیند تولید نان‌های نانک با رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفیتی انجام می شود.

یک نان خوشمزه و سبک با نان‌های نانک.

در فروشگاه نانک، تمامی مواد اولیه برای تهیه نان‌ با دقت و با کیفیت انتخاب می‌شوند و به همین دلیل حاوی مواد مغذی و سالم بوده و برای سلامت بدن مفید هستند. همچنین، در فروشگاه نانک برای تولید نان های با کیفیت، از آرد سالم و بدون افزودنی ها استفاده می‌شود.

استفاده از آرد سالم و بدون مواد نگه دارنده و افزودنی‌ها در تهیه نان‌های نانک، به سلامت گوارش کمک می‌کنند. همچنین این نان‌ها برای افرادی که به دنبال رژیم غذایی سالم هستند نیز گزینه مناسبی است.

قیمت مناسب نانک، مناسب برای همه قشرها

قیمت نان های نانک نیز بسیار مناسب و به صرفه است. با توجه به کیفیت بالای محصولات و خدمات فروشگاه نانک، قیمت‌های پایین و مناسبی برای مشتریان تعیین کرده است. این مسئله باعث شده است که فروشگاه نانک برای افرادی که به دنبال خرید نان با کیفیت و با قیمت مناسب هستند، گزینه مناسبی باشد.

 

آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری نانک

نانک که همواره از نظر مردم کرمان یکی از بهترین نانوایی‌های این منطقه است به دلیل کیفیت بالای محصولات و خدمات به مشتریان، مورد اعتماد و رضایت بسیاری از مشتریان خود قرار دارد در استان کرمان، کرمان، خیابان شهید مطهری غربی، خیابان 46 واقع شده است. نانوایی نانک هر روز از ساعت 5:45  الی  00:00 آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

شماره تلفن نانوایی نانک:  09129217376

 

کلام پایانی

در این مقاله نانوایی نانک کرمان را به شما معرفی کردیم. این نانوایی که در شهر زیبای کرمان قرار دارد همواره یکی از محبوب‌ترین نانوایی‌هایی این منطقه و انتخاب اول و همیشگی اهالی این منطقه است.اگر شما هم عطر و طعم نان گرم را دوست دارید سر زدن به نانک را فراموش نکنید.

با سفارش انلاین نان کرمان نیز می‌توانید در خانه یا محل کارتان و در کمترین زمان ممکن هر نوع نانی که دوست دارید را درب منزل دریافت کنید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود