آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی وشنا

ترمه افضلی 15 آبان 1402 6 دقیقه

 

امروزه دیگر کم‌تر کسی پیدا می‌شود که به غذاهای فست‌فودی و به‌خصوص پیتزا علاقه نداشته باشد از طرفی هم مشغله‌های روزانه و تمایل به سبک زندگی آسان‌تر موجب شده تا علاقه به این نوع غذاها در افراد بیش‌ازپیش باشد.

 

عکس رستوران وشنا

شما که در سمنان زندگی می‌کنید، مشتری کدام یک از فست‌فودها هستید و چه فست‌فودی را به گردشگرانی که مهمان این شهر زیبا و تاریخی هستند، پیشنهاد می‌کنید؟ شما که برای مسافرت و گردش به سمنان آمده‌اید، آیا می‌دانستید بهترین فست‌فودهای ایران در سمنان وجود دارند؟ با آماده شوید تا در این شهر زیبا گشتی بزنیم و با یکی از محبوب‌ترین فست‌فودهای آن آشنا شویم.

سمنان این شهر که به‌نوعی معجزه‌ای از طبیعت است شما را با طبیعت بکر و زیبای خود متحیر می‌کند از طرفی جنگلی و کوهستانی و از طرف دیگر بیابانی و کویری با کلی جاذبه‌های تاریخی که از دیدنشان سیر نمی‌شوید.

حالا بعد از کلی گشت‌وگذار در شهر، رستوران‌ها و فست‌فودهای زیادی در این شهر پذیرای شما هستند که یکی از بهترین آن‌ها وشنا است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فست‌فود وشنا آشنا شوید.

معرفی وشنا

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فست‌‎فودهای سمنان، وشنا نام دارد. فست‌فودی با سه دهه قدمت که در تمام سال‌های فعالیت خود به دلیل خدمات ارزنده و غذاهای باکیفیتی که به مشتریان ارائه داده به مقصد دائمی علاقه‌مندان به پیتزا و سایر غذاهای فست‌فودی تبدیل شده است.

منوی متنوعی که وشنا برای مشتریان خود تدارک دیده، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن است؛ زیرا برای هر سلیقه و ذائقه‌ای گزینه‌ای لذیذ و مناسب پیشنهاد می‌دهد. از انواع پیتزا، برگر و سوخاری گرفته تا پاستاهای فوق‌العاده بی‌نظیر و پیش‌غذاها و سالادهای عالی هر چه که دلتان می‌خواهد، پیشنهاد دهید.

 

رستوران وشنا سمنان، محیطی با دکوراسیون شیک و امروزی

از تنوع غذاها که بگذریم، کیفیت و کمیت غذاها نیز حرف ندارند در مقابل باید قیمت غذاها بالا باشد، اما اصلاً چنین نیست و غذاها با قیمتی منصفانه و مناسب به شما ارائه می‌شوند.

پیتزا وشنا همچنین فضایی دنج و آرام دارد که برای قرارهای دوستانه و خانوادگی مناسب است. این رستوران دارای سالن غذاخوری با ظرفیت 100 نفر است و طراحی و دیزاین فوق‌العاده عالی دارد.

منوی خوشمزه و رنگارنگ وشنا

پیش‌تر هم گفتیم که یکی از نقاط قوت رستوران وشنا که باعث شهرت بالای آن شده، منوی متنوع آن است که با انواع مختلف غذاها پر شده  است. غذاهای خوشمزه‌ای که با دستان ماهر یک سرآشپز حرفه‌ای و بین‌المللی و البته با استفاده از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه آماده و طبخ می‌شوند.

انواع ساندویچ‌های سرد و گرم، برگرهای دست‌ساز و لذیذ، پیتزاهای محبوب آمریکایی و ایتالیایی، بشقاب‌های مخصوصی که هرگز نمی‌توان به آن‌ها نه گفت یا سوخاری‌ ترد با سس مخصوص هر چه که هوس کنید، منوی وشنا برای شما آماده کرده است.

انواع پیتزا وشنا

از پرطرف‌دارترین غذاها در منو پیتزا وشنا، پیتزاهای آن است که به دو سبک آمریکایی و ایتالیایی طبخ می‌شوند. طعم متفاوت و منحصربه‌فرد پیتزاهای این رستوران به‌قدری برای مردم محبوب است که این رستوران را با نام پیتزا وشنا می‌شناسند.

 

پیتزا وشنا، طعم متفاوت و منحصربه‌فردی که تنها در وشنا تجربه می‌کنید.

از جمله محبوب‌ترین پیتزاهای ایتالیایی این مجموعه می‌توان از پیتزا ایتالینو میکس نام برد که ترکیبی از فیله مرغ و استیک گوشت روی یک خمیر نازک است که با قارچ و فلفل‌دلمه‌ای رنگ تزیین شده و با پنیر فراوان و سس مخصوص پوشانده شده است.

پیتزا اسپشیال نیز از پیتزاهای ایتالیایی پرطرف‌دار وشنا است که از زیرساز آن یک خمیر ایتالیایی 30 سانتی‌متر است و با گوشت گوساله چرخ‌شده و ژامبون گوشت دودی 80 درصد و پپرونی درست شده و روی آن با سس مخصوص وشنا و پنیر پیتزای زیاد پوشانده شده است.

پیتزا رست بیف آمریکایی، یک پیتزای ساده، اما بسیار خوشمزه است که از گوشت رست‌شده و قارچ و پنیر روی یک خمیر قطور درست شده و با سس مخصوص سرو می‌شود. در کنار آن پیتزا پنجره‌ای آمریکایی نیز طعم منحصربه‌فردی دارد. ترکیب ژامبون گوشت و مرغ با فلفل و ذرت در این پیتزا یک ترکیب فوق‌العاده عالی و دلچسب است که طعمش را هرگز از یاد نخواهید برد.

بشقاب ویژه وشنا

در وشنا بشقاب‌های بسیار لذیذی آماده و برای شما سرو می‌شوند که علاوه بر طعم بی‌نظیرشان، ظاهری فوق‌العاده اشتهاآور دارند.

بشقاب دونر کباب پرسی از غذاهای محبوب وشنا است. این بشقاب با دونر گوشت، گوجه، خیارشور، ترکیب پیاز جعفری و نان باگت تزیین می‌شود و عطروطعم دلچسبی دارد.

 

دونر کباب وشنا، طعم اصیل کباب ترکی

بشقاب جوجه چوبی وشنا را که دیگر حتماً باید تست کنید. این بشقاب شامل سه سیخ فیله مرغ کبابی، سیب‌زمینی سرخ‌شده و ترد و همچنین کدو، بادمجان، قارچ و فلفل‌دلمه‌ای گریل‌ شده است که همه روی زبان آب شده و طعمی دلچسب هر یک زیر دندان به‌قدری عالی است که با کلمات توصیف نمی‌شود.

سایر غذاهای وشنا

از دیگر غذاهای موجود در منوی وشنا می‌توان به پاستا پنه با سس آلفردو، لازانیا و بیف استروگانف اشاره کرده که همه به سبک ایتالیایی و مناسب با ذائقه‌ ایرانی پخته می‌شوند.

در بخش برگرهای این رستوران نیز رویال برگر، زینگر، دبل برگر، چیزبرگر، برگر سینه مرغ‌سوخاری، میکس برگر و برگر کاراملایز نام برد که طرف‌داران بسیاری دارند.

ساندویچ ژامبون گوشت تنوری با پنیر، ساندویچ کراکف، ساندویچ ژامبون گوشت سرد و ساندویچ ژامبون مرغ سرد نیز در بخش ساندویچ‎‌های منوی وشنا ارائه می‌شوند.

در کنار همه این غذاهای خوشمزه فیله مرغ‌سوخاری استریپس و پنیر سوخاری نیز طعمی دلچسب و خاص دارند. راستی اگر به وشنا آمدید حتما سالاد میکس با سس مخصوص آن را سفارش دهید.

وشنا، رستورانی شیک

رستوران وشنا به سبب طراحی شیک و دیزاین عالی که دارد بسیار موردتوجه همشهریان سمنانی و گردشگرانی قرار گرفته که به این شهر سفر می‌کنند.

وشنا در یک ساختمان شیک و امروزی بنا شده است. نمای بیرونی رستورانی با سنگ ‌نماهای آجری زیبا دیزاین شده و درب ورودی نیز یک درب مستطیلی فوق‌العاده زیبا است که گلدان گل همیشه‌بهار و سبزی در کنار آن قرار گرفته است.

 

حس زیبا و دلنشین یک روز منحصربه‌فرد و خاص در رستوران وشنا

وقتی وارد سالن این رستوران می‌شوید اول‌ازهمه نورپردازی خاص و روشن محیط توجه شما را جلب خواهد کرد و بعد برخورد اولیه کارکنان رستوران و خوشامدگویی مهربانانه و محترمانه‌ای که دارند باعث ایجاد حس آرامش و صمیمیت در شما خواهد شد.

وجود پنجره‌های تمام‌قد و بزرگ در سالن وشنا سبب شده تا نور خورشید در طول روز به داخل سالن بتابد و از گرما و روشنی آن، سالن حس و حال بهتری داشته باشد یا در طول شب که مهتاب زیبا در آسمان تاریک‌شب خودنمایی می‌کند، نور زیبای آن فضای سالن را عاشقانه و رمانتیک خواهد کرد.

بخش از دیوار داخلی رستوران با چوب قفسه‌بندی شده و روی آن با گلدان‌های زیبا دیزاین شده است. میزهای چوبی قهوه‌ای که چیده شده‌اند و مبل‌های راحتی سبزرنگ که دورتادور سالن قرار گرفته‌اند با صندلی‌های آبی که دور میزها ردیف شده‌اند، ترکیب رنگ فوق‌العاده جذابی است که توجه هر هنرمندی را به خود جلب می‌کنند.

خدمات ارزنده وشنا

Veshna تنها یک رستوران برای غذاخوردن نیست، اینجا مکانی است که آرامش و آسایش را برای شما فراهم می‌آورد. در همین راستا مدیریت مجموعه با ایجاد پارکینگ اختصاصی، تلاش کرده تا خیال مشتریان را از وسایل نقلیه خود راحت کند تا با آسودگی خاطر از غذای خود لذت ببرند.

 

کیفیت و طعم بی‌نتظیر پیتزا وشنا، تجربه‌ای متفاوت برای شما

ارائه وای‌فای رایگان نیز از دیگر امکاناتی است که در وشنا برای مشتریان فراهم آورد. از همه مهم‌تر خدمات بیرون‌بر و سفارش آنلاین رستوران وشنا است که از طریق اسنپ فود و با بالاترین کیفیت غذا را دراسرع‌وقت به دست مشتریان می‌رساند.

کلام آخر

به طور کلی باید گفت که وشنا یکی از بهترین فست‌فودهای سمنان است که با ارائه‌ی انواع غذاهای فست‌فودی باکیفیت و متنوع، فضای شیک و دلنشین و خدمات ارزنده توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. اگر به دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از فست‌فود در سمنان هستید، حتماً به رستوران وشنا سر بزنید.

اگر قصد دارید به سمنان سفر کنید و از علاقه‌مندان به پیتزا هستید، توصیه می‌کنیم پیتزاهای ایتالیایی وشنا را امتحان کنید، طعم و کیفیت این پیتزاها بی‌نظیر است.

 

رستوران وشنا، خاطره‌ای که سال‌ها به‌ یادگار می‌ماند.

با سفارش انلاین غذا از اسنپ فود، خوشمزه‌ترین غذاهای شهر را با کیفیت عالی در منزل میل کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود