معرفی پیتزا شمس

به این مقاله امتیاز دهید

 

پیتزا یکی از لذیذترین غذاها در کل جهان است که طرف‌داران بسیاری دارد. این خوراکی خوشمزه، ترکیبی از انواع مواد غذایی است که در انواع طعم‌ها و به سبک‌های مختلفی تهیه می‌شود و به همین دلیل توانسته افراد زیادی را در هر گروه سنی به خود جلب کند.

در دهه‌های اخیر میل به خوردن غذاهای فست‌فودی و به‌ویژه پیتزا بسیار زیاد شده؛ زیرا آماده‌سازی سریع و همچنین در تنوع در طعم این غذاها، کاملاً متناسب با زندگی پرمشغله امروزی ما است.

 

عکس پیتزا شمس

آیا شما هم در جستجوی یک مکان دلنشین با غذاهای خوشمزه فست‌فودی سالم و لذیذ برای شام یا نهار هستید؟ اگر در شرق تهران زندگی می‌کند یا برای کار مجبور هستید هر روز به این منطقه بیایید، پیتزا شمس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

فست‌فودی با نیم‌قرن سابقه که برای اهالی شرق تهران شناخته شده و محبوب است. با ما همراه باشید تا با این فست‌فود قدیمی و مشهور، بیشتر آشنا شوید.

معرفی پیتزا شمس

فست‌فود‌های متعددی در تهران وجود دارند که پیتزاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کنند. یکی از این فست‌فود‌ها، پیتزا شمس است که با بیش از 50 سال سابقه به‌عنوان قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پیتزافروشی‌ تهران شناخته نمی‌شود.

shams pizza Tehran در شرق تهران قرار دارد. این رستوران با یک منو متنوع از لذیذترین و پرطرف‌دارترین پیتزاها، شما را برای کسب تجربه‌ای جدید و بی‌نظیر از خوردن پیتزا و انواع غذاهای فست‌فودی، دعوت می‌کند.

پیتزا شمس تهران در مکانی شیک و زیبا بنا شده است و با دیزیان خاص و مدرنی که دارد، دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. این مجموعه علاوه بر ارائه غذاهای خوشمزه، امکانات متعددی از قبیل وای‌فای رایگان و پارکینگ مناسب و اختصاصی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

رستوران شمس با طعم‌های بی‌نظیر پیتزاهایش، سال‌ها است که میزبان اهالی پایتخت است.

مهمان‌نوازی و فضای دنج و دلنشین پیتزا شمس در کنار غذاهای دلچسب و باکیفیت این فست‌فود، تجربه‌ای لذت‌بخش از یک روز پرمشغله را برای شما به یادگار می‌گذارد.

پیتزا شمس علاوه بر این که برای بزرگسالان یک مکان دلنشین و مناسب است برای کودکان نیز محیطی سرگرم‌کننده و ایده‌آل است. پس چرا منتظر هستید؟ با ما همراه باشید و لذت متفاوت پیتزا شمس را تجربه کنید.

چیکولند، یک فست‌فود زنجیره‌ای و مدرن با منویی گسترده از دلچسب‌ترین غذاها در مقاله‌ای دیگر در بلاگ اسنپ فود معرفی شده است که مطمئناً برای شما دوست‌داران پیتزا، جذاب خواهد بود.

شعب پیتزا شمس تهران

پیتزا شمس از فست‌فودهای مشهور تهران است که به سبب سابقه طولانی برای همه شناخته شده است. این فست‌فود به دلیل پیتزاهای خوشمزه‌ای که سرو می‌کند، معروف شده است. محبوبیت و استقبال مردم تهران از این فست‌فود سبب شده تا شعبه‌های دیگری از این پیتزا‌فروشی در سایر محله‌های تهران دایر شود.

پیتزا شمس نارمک

پیتزا شمس نارمک، یکی از محبوب‌ترین شعبه‌های فست‌فود شمس است که بهترین و لذیذترین کیک پیتزا در تهران را ارائه می‌دهد. این شعبه پیتزا شمس در محله نارمک، خیابان دردشت و نبش کوچه صبوری قرار دارد.

پیتزا شمس نیاوران

یکی از محبوب‌ترین فست‌فودهای محله نیاوران، پیتزا شمس است، مراقب باشید؛ چون پیتزاهای این فست‌فود، اعتیادآور هستند! پیتزا شمس نیاوران با منوی متنوع و غذاهای باکیفیتی که ارائه می‌دهد، یکی از محبوب‌ترین فست‌‍فودها برای علاقه‌مندان به پیتزا ایتالیایی است.

مقصدی شیک با غذاهای دلپذیر برای خانواده‌ها و افرادی که علاوه بر کیفیت غذا، دلنشین‌ بودن فضا نیز برای آن‌ها اهمیت دارد تا ساعتی هر چند کوتاه را بتوانند در آرامش سپری کنند.

پیتزا شمس پیروزی

اگر در جستجوی لذیذترین و دلچسب‌ترین کیک پیتزا شرق تهران هستید، پیتزا شمس پیروزی مکانی برای رسیدن به خواسته‌هایتان است.

پیتزا شمس پیروزی به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد برای عاشقان پیتزا در این منطقه از تهران معرفی می‌شود. با منوی گسترده‌ای که شامل انواع مختلفی از پیتزا، پاستا و ساندویچ‌های خوشمزه است.

لذت یک وعده‌غذای متفاوت و شگفت‌انگیز را در پیتزا شمس پیروزی تجربه کنید. غذاهایی صددرصد سالم و بهداشتی در این رستوران سرو می‌شوند پس دیگر لازم نیست نگران تغذیه کودکان دلبندتان باشید.

از همه مهم‌تر در این رستوران بصورت رایگان به کودکان سرویس داده می‌شود. در خیابان پیروزی، روبه‌روی ستاد نیروی هوایی و جنب بانك مسكن در پلاك 568 منتظر شما هستیم.

پیتزا شمس نهاوند

اگر به همدان سفر کرده‌اید و نمی‌دانید که در کجای این شهر می‌توان یک دل ‌سیر غذا خورد که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم قیمت‌های آن مناسب باشد، پیتزا شمس نهاوند انتخابی ایده‌آل برای شما خواهید که ما آن را تضمین می‌کنیم.

این پیتزافروشی در نهاوند، میدان امام خمینی، نرسیده به خیابان بسیج و روبه‌روی پارک ولی‌عصر قرار گرفته است. فست‌فودی امروزی با ظاهری مدرن و جذاب که در یکی از زیباترین محله‌های همدان واقع شده و با پرسنلی مؤدب در یک مکان دنج، پذیرای شما خواهد بود.

 

پیتزا شمس با منویی متنوع برای هر سلیقه

یکی دیگر از بهترین پیتزافروشی‌های شهر، اسپریچو است، فست‌فودی متفاوت با پیتزاهای عالی که اطلاعات کامل آن در بلاگ اسنپ فود منتشر شده است.

منوی رستوران شمس

پیتزا شمس منوی متنوعی از انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری و پیش‌غذا دارد. در منوی رستوران شمس، پیتزا بیشتر از هر غذای دیگری توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.

سرویس اسنپ فود امکان سفارش انلاین پیتزا شمس را برای شما فراهم آورده است. پس همین حالا غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کم‌ترین زمان در محل تحویل بگیرید.

انواع پیتزا ایتالیایی و آمریکایی

پیتزاهایی که با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند و عطر و طعمی بی‌نظیر دارند. غول پپرونی بیکن یکی از محبوب‌ترین پیتزاهای منوی فست‌فود شمس است. یک پیتزا با خمیری ترد و پنیر فراوان که هر لقمه از آن، لذتی خاص و متفاوت است که به‌راحتی با کلمات توصیف نمی‌شود.

 

پیتزاهای پیتزا شمس، یک دنیا لذت در هر لقمه

پیتزا سیر و استیک ایتالیایی یا پیتزا مخصوص شمس، پیتزا بوقلمون ایتالیایی یا پیتزا رست بیف آمریکایی، کلی پیتزا با طعم‌های متفاوت برای هر ذائقه و سلیقه‌ای، گزینه‌ای مناسب در منوی این فست‌فود پیشنهاد می‌شود.

انواع برگر و ساندویچ

برگرهای پیتزا شمس نیز از گوشت تازه و باکیفیت و به‌صورت دست‌ساز تهیه می‌شوند و برای طعم‌دار کردن آن‌ها از سس‌های مخصوص و پنیرهای خوشمزه استفاده می‌کنند. چیز برگر با قارچ، چیکن برگر، هپی میل برگر، دوبل چیز برگر، رویال برگر و ماشروم برگر، شما کدام را می‌پسندید؟

 

انواع  برگر پیتزا شمس، طعم بی‌نظیری از بهترین برگرهای دست‌ساز

ساندویچ‌های پیتزا شمس، انتخابی عالی برای زمان‌هایی که وقت کافی برای نشستن ندارید با سفارش یکی از ساندویچ‌های هات‌داگ ویژه، ساندویچ ژامبون تنوری گوشت یا ساندویچ رست بیف از خوردن یک غذای لذیذ و دلچسب لذت ببرید.

سایر غذاهای منوی پیتزا شمس

لازانیا مخصوص شمس و پاستا پنه مرغ از دیگر غذاهای محبوب در منوی رستوران شمس هستند که برای علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی ارائه می‌شوند.

در کنار همه این غذاهای خوشمزه، سوخاری، انواع سالاد و پیش‌غذاهای متنوع نیز در این فست‌فود سرو می‌شوند تا افراد با هر ذائقه‌ای از غذاخوردن در آن لذت ببرند.

طعم دلچسب یک دنیا خاطره با پیتزا شمس

پیتزا شمس یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین فست‌فودهای تهران است که بیش از 50 سال سابقه درخشان دارد.  این رستوران با کیفیت بالای غذاها و خدمات خود، توانسته به یکی از برندهای مطرح در صنعت غذایی پایتخت تبدیل شود.

اگر به دنبال یک تجربه غذایی خوشمزه و خاطره‌انگیز هستید، پیتزا شمس انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

 

پیتزا شمس، بهترین انتخاب برای یک وعده غذایی خوشمزه و لذت‌بخش

ما در اسنپ فود همیشه بهترین را به شما ارائه می‌دهیم، سفارش انلاین غذا از برترین رستوران‌ها و فست‌فودهای پایتخت با کیفیتی عالی و داغ، داغ تجربه‌ای ناب که تنها با اسنپ فود آن را خواهید داشت.

نظرات کاربران