آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
4/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی پیتزا فلارگ گرگان و خدمات آن

ترمه افضلی 23 تیر 1402 5 دقیقه

شهرهای شمالی ایران همواره برای گردشگران جذابیت داشته و این موضوع سبب شده که هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری جذب این مناطق شوند. مرکز استان گلستان یعنی گرگان نیز یکی از بخش‌های زیبا و دیدنی شمال کشور محسوب می‌شود که دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد و طبیعتی بسیار زیبا است. از اصلی‌ترین عوامل جذب گردشگران می‌توان به مواردی نظیر آب‌وهوا معتدل و مرطوب، طبیعت بکر و زیبا، بافت شهری دارای بخش‌های سنتی و قدیمی، غذاهای متنوع و خوشمزه شمالی، صنایع دستی متنوع و سوغات شمالی، مردم خونگرم و… اشاره کرد.

تنوع پیتزاهای فلارگ گرگان، زبانزد مردم این شهر است.

غذا‌های متنوع و خوشمزه شمالی، همواره بخش جذاب سفر به گرگان و دیگر شهرهای شمالی محسوب می‌شوند. بنابراین شناخت بهترین رستوران‌ گرگان و فست‌ فودی‌ها به شما کمک می‌کند تا خاطره‌ای خوش از سفر خود به یادگار داشته باشید.

همچنین کیفیت و طعم غذا از دیگر نکات بسیار مهمی است که باید در انتخاب رستوران و فست فودی‏‌ها به آن توجه داشته باشید. در ادامه به معرفی بیش‌تر فلارگ گرگان که یکی از محبوب‌ترین فست‌فودی‌های شهر گرگان است می‌پردازیم.

معرفی پیتزا فلارگ گرگان و خدمات آن

فست فود فلارگ گرگان که با نام غول برگر سابق شناخته می‌شود، به کیفیت بالا و همچنین تنوع در منو مشهور است. فست فود فلارگ دارای فضایی دنج و راحت و کیفیت غذایی بسیار بالا است. از مهم‌ترین مزایای فلارگ گرگان می‌توان به خدمات پذیرایی بسیار مناسب، پک‏‌های غذایی متنوع، سفارش تلفنی یا آنلاین، پیک بیرون‌بر و تحویل غذا در محل، ارسال سریع، قیمت‏‌های مقرون‌به‌صرفه و پرسنل خوش برخورد اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید با مشاهده نظرات مشتریان از کیفیت بالا، طعم خوب و سلامت غذایی این فست فود خوش نام اطمینان لازم را کسب کنید.

فست فود فلارگ با منو متنوع آماده پذیرایی از مشتریان است.

فست ‌فود فلارگ، همه روزه برای وعده‌های شام و ناهار در خدمت مشتریان عزیز است و پرسنل همواره در تلاش هستند که با ایجاد فضایی صمیمانه، خاطره‏‌ای خوش را برای شما به یادگار بگذارند.‏ اگر از طرفداران پر و پا قرص فست فود هستید و کیفیت بالا مواد اولیه و طبخ بهداشتی برایتان بسیار اهمیت دارد، پیتزا فلارگ گرگان پیشنهادی بسیار مناسب برای شما است. همچنین اگر از علاقه‌مندان سوخاری هستید، می‌توانید از طریق اسنپ فود به سفارش سوخاری گرگان بپردازید.

منو و تنوع غذایی فست فود فلارگ گرگان

توجه به تنوع غذا، پیش غذا و نوشیدنی یکی از دیگر مواردی است که در انتخاب یک رستوران یا فست فودی بسیار اهمیت دارد. فلارگ گرگان ازجمله محبوب‏‌ترین و  بهترین فست فود های گرگان محسوب می‌شود که دارای تنوع بالا در منوی غذایی خود است. به گونه‌ای که شما تنها با مشاهده منو فست فود فلارگ، متوجه تنوع بی‌نظیر این مجموعه در مقایسه با دیگر فست فودی‌ها خواهید شد. همچنین مواد اولیه با کیفیت و طبخ بهداشتی غذا از دیگر نکات مثبتی است که سبب رضایت مشتریان از این مجموعه شده است.

منو فلارگ گرگان شامل طعم‏‌های مختلف پیتزا، انواع برگرها، انواع ساندویچ‌ها، پیش غذاهایی از جمله سالاد سزار، سیب زمینی ساده و ویژه، پیاز سوخاری، سالاد کلم و نوشیدنی‌های مختلف است. همچنین این فست فودی دارای پیتزا 3 مزه، پک‌های غذایی مختلف مانند پک خانواده شامل پیتزا رست بیف، پیتزا مخصوص فلارگ، پیتزا مخلوط، سالاد سزار، سیب زمینی و نوشابه خانواده است.

در فلارگ می‌توانید انواع مختلفی از ساندویچ را سفارش دهید.

پکیج مهمانی این مجموعه شامل فست فودهایی نظیر پیتزا سه مزه، پیتزا مخصوص فلارگ، پیتزا پپرونی، ماشروم برگر، هات داگ تنوری، پیاز سوخاری، سیب زمینی، سالاد کلم و نوشابه خانواده است. اگر به دنبال فست فودی با قیمت مناسب هستید، توجه داشته باشید که قیمت‌‏های منو این فست فودی با توجه به کیفیت بالا مواد اولیه نسبت به سایر فست فودها بسیار مناسب است.

همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید غذا را در منزل یا محل کار خود میل کنید، نگران نباشید. چراکه ارسال غذا از فلارگ گرگان به محل در کوتاه‌‏ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و می‌توانید غذا را به صورت کاملا گرم میل کنید.

تجربه طعمی بی نظیر با فست فود فلارگ گرگان

شما با مراجعه به این فست فودی محبوب گرگان می‏‌توانید لذت چشیدن انواع فست فودها را تجربه کنید. این فست فودی باکیفیت، دارای بهترین پیتزاها با طعم‏‌های متفاوت و برگر‏های خوش طعم با گوشتی سالم و بهداشتی است.

همچنین ساندویچ‏‌های فلارگ با مواد اولیه و تازه‌ای که دارد، عطر و طعمی به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر از طرفداران انواع سوخاری هستید، حتما به بمب مسعود گرگان سری بزنید.

ساعات کاری فست فود فلارگ گرگان

اگر قصد مراجعه حضوری یا سفارش آنلاین از این فست فودی را دارید، اطلاع از ساعت کاری فلارگ بسیار اهمیت دارد. ساعت کاری بلند مدت این فست فودی از دیگر ویژگی‌های بسیار مهمی است که به مشتریان امکان استفاده از خدمات فلارگ را در طول روز خواهد داد. فلارگ گرگان هر روز هفته در دو بازه زمانی 12 ظهر تا 16 و همچنین 18 عصر تا 12 شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان عزیز است.

شما می‏‌توانید در ساعت کاری ذکر شده، به صورت حضوری به فلارگ مراجعه کرده و در فضای دنج و راحت پیتزا فلارگ، غذا خود را میل کنید. همچنین می‌توانید به صورت تلفنی و آنلاین به سفارش غذاهای خوش طعم این فست فودی باکیفیت بپردازید. در صورت سفارش آنلاین یا تلفنی، سفارش شما در کوتاه‏‌ترین زمان و بدون هیچگونه کم و کاستی ارسال خواهد شد. همچنین شما از طریق اسنپ فود می‌توانید به سفارش آنلاین غذا گرگان بپردازید. مشاهده نظرات مثبت و امتیاز خوب مشتریان به این فست فودی به شما کمک می‌کند تا از کیفیت و طعم بی‌نظیر غذاها آسوده خاطر شده و بتوانید محبوب‌ترین غذا این رستوران را امتحان کنید.

آدرس و شماره تلفن فست فود فلارگ گرگان

اگر قصد مراجعه به رستوران فلارگ را دارید، باید از آدرس و شماره تلفن فلارگ گرگان اطلاع داشته باشید. این فست فودی محبوب با پرسنل مجربی که دارد، آماده پذیرایی از شما مشتریان عزیز است. ویژگی‌های متمایزکننده فلارگ نسبت به سایر رقبا سبب شده است که این مجموعه به یکی از محبوب‌ترین فست فودی‌های گرگان تبدیل شود. بنابراین می‌توان گفت این رستوران گزینه‌ای بسیار مناسب برای تمامی افراد ساکن گرگان و همچنین مسافران است. شما می‌توانید آدرس و شماره تلفن فلارگ گرگان را  به راحتی از گوگل مپ یا بسیاری از مسیریاب‌ها پیدا کنید. آدرس فلارگ گرگان به شرح زیر است:

آدرس: استان گرگان، واقع در میدان مدرس، ابتدای بلوار گلشهر

همچنین شما می‌توانید از طریق شماره تماس فست فودی فلارگ با این مجموعه تماس گرفته و هر روز هفته در بازه زمانی 12 ظهر تا 16 و همچنین 18 عصر تا 12 شب سفارش خود را ثبت کنید. پرسنل مجرب این مجموعه  با نهایت دقت پاسخگو تماس‌‏های شما عزیزان هستند.

سالاد سزار فلارگ از محبوب‌ترین پیش‌غذاهای این رستوران است.

شماره تلفن فلارگ گرگان: 01732122464

سخن پایانی

در هنگام گشت‌و‌گذار یکی از لذت‌بخش‌ترین کار‌هایی که اوقات مفرحی را برای ما ایجاد می‌کند، مراجعه به رستوران‌های مختلف و امتحان کردن غذاهای لذیذ است. بنابراین اطلاع از بهترین رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها به ما کمک می‌کند تا از غذاهایی خوشمزه لذت ببریم.

اگر ساکن شهر گرگان هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، مراجعه به فلارگ گرگان را فراموش نکنید. با مراجعه به این رستوران از تنوع غذاها شگفت‌زده خواهید شد. همچنین محیط این رستوران خانوادگی بوده و می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود