آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی پیتزا گلها

ترمه افضلی 26 شهریور 1402 6 دقیقه

دارید برای جشن تولد خود یا یکی از عزیزانتان برنامه‌ریزی می‌کنید و نمی‌دانید که برای پذیرایی چه‌کار کنید؟ معمولاً یکی از بهترین پذیرایی‌ها در جشن تولد، سرو پیتزا است. پیتزا را همه دوست دارند، پس کسی پیدا نمی‌شود که بعداً از نحوه پذیرایی شما ایراد بگیرید یا بگویید؛ چون غذا را دوست نداشت، گرسنه به خانه برگشته است.

 

عکس فست‌فود گلها تهران

پیتزا یک غذای جوان‌پسند و بهتر است بگوییم همه‌پسند است که خیلی راحت سرو می‌شود و تنوع بالای آن، کاری کرده تا به مذاق همه خوش آید. پس می‌توان یک روز خاص مثل تولد یا جشن فارغ‌التحصیلی را با پیتزا خاص‌تر و به‌یادماندنی‌تر کرد.

خوب در چنین روزهایی نمی‌توان به هر نوع پیتزایی بسنده کرد، پیتزا یک روز خاص باید به قول قدیمی‌ها تافته‌جدابافته باشد! حالا بین این همه فست‌فود و رستوران چطور بهترین را انتخاب کرد؟ نگرانی ندارد با اسنپ فود باش و همیشه بهترین‌ها را تجربه کن!

در این پست جدید فست‌فود پیتزا گلها را به شما معرفی می‌کنیم. فست‌فود خاصی در قلب پایتخت برای شما که خاص هستید و تجربه خاص‌ترین‌‎‎ها را دوست دارید.

معرفی پیتزا گلها

با توجه به علاقه بیشتر مردم به غذاهای فست‌فودی و به‌خصوص پیتزا، بازار رقابت آن بسیار تنگاتنگ است. حالا در تهران که وسعت خیلی بزرگ و جمعیت بی‌شماری دارد این رقابت سخت‌تر هم شده است، اما دراین‌بین فست‌فود گلها تهران توانسته از رقبای سرسخت خود پیشی گرفته و  به‌عنوان یکی از بهترین فست‌فودهای تهران شناخته شود.

 

پیتزا گلها، مکانی دنج وآرام مناسب خانواده‌ها

golha pizza مکانی دنج و آرام است برای فرار از هیاهوی روزمره در میان یک روز سخت و طولانی که دیگر انرژی برای ادامه روز باقی نمانده است. پیتزا گلها، محیطی آرام و بی‌سروصدا در بین شلوغی‌های تهران است که به‌دوراز جنجال روزمره می‌توان همراه با صرف یک غذای خوشمزه، ساعتی آرام را در فضای دلنشین آن سپری کرد.

این فست‌فود با پیشرو بودن در خدمات خود و عرضهٔ پیتزاهای تازه و لذیذ، توانسته است جایگاه خود را در بازار پیتزا تهران برجسته کند.

معرفی پیتزا نایت نیز از مقالات بسیار زیبا و جذاب بلاگ اسنپ فود است که مطمئناً برای شما علاقه‌مندان به پیتزا جذاب خواهد بود. پس پیشنهاد می‌دهیم آن را نیز مطالعه کنید.

منو پیتزا گلها

فست فود پیتزا گلها با ارائهٔ مجموعه‌ای گسترده از پیتزاهای متنوع، پاسخگوی تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها است.

منو پیتزا گلها به چند بخش پیتزا ایتالیایی، برگر، ساندویچ، غذای پرسی، سالاد و پیش‌غذا و نوشیدنی‌های متنوع تقسیم شده است.

طعم لذیذ پیتزا ایتالیایی

پیتزاهای فست‌فود گلها تهران با دستور تهیه ویژه سرآشپز آن تهیه می‌‌شوند و طعم و عطر متفاوت و دلپذیری دارند. یکی از خاص‌ترین پیتزاهای این فست‌فود، پیتزای جوان است که محبوبیت بسیاری دارد.

پیتزا سیسیلی ایتالیایی که با خمیر پیتزا ایتالیایی و ژامبون گوشت هشتاد درصد طبخ می‌شود. همچنین در ترکیبات این پیتزا از مرغ، ژامبون مرغ، فلفل‌دلمه‌ای، ذرت، کالباس پپرونی هفتاد درصد و قارچ نیز استفاده شده و با پنیر پیتزای فراوان پوشانده می‌شود.

 

طعم لذیذ پیتزاهای ایتالیایی با پنیر فراوان در پیتزا گلها

پیتزا سه طلا ایتالیایی ترکیبی خوشمزه از فیله مرغ، ژامبون گوشت هشتاد درصد، ژامبون مرغ نود درصد، ژامبون گوشت پسته‌ای هشتاد درصد، قارچ، فلفل‌دلمه‌ای، ذرت و پنیر پیتزا فراوان روی خمیر پیتزا ایتالیایی است که طعم فوق‌العاده عالی و منحصربه‌فردی دارد.

پیتزا کباب‌ترکی ایتالیایی، تلفیقی از هنر آشپزی ترکی و ایتالیایی که مزه‌ای بی‌نهایت خاص دارد. این پیتزای خیلی خوشمزه از خمیر پیتزا ایتالیایی، کباب‌ترکی گوشت گوساله، قارچ، فلفل‌دلمه‌ای و پنیر پیتزا زیاد  تهیه می‌شود.

پیتزا چهارفصل ایتالیایی، پیتزا گوشت و مرغ ایتالیایی، پیتزا گوشت و قارچ ایتالیایی، پیتزا مرغ و قارچ ایتالیایی، پیتزا فوگوچا ایتالیایی، پیتزا ویژه ایتالیایی و پیتزا پپرونی ایتالیایی نیز در منوی بی‌نظیر و رنگارنگ پیتزا گلها ارائه می‌شوند.

پیتزاهای داون تاون برگر نیز از خوشمزه‌ترین پیتزاهایی است که در تهران وجود دارد، اگر مایل بودید خالی‌ازلطف نیست که مقاله معرفی داون تاون برگر را در بلاگ اسنپ فود مطالعه کنید.

غذاهای پرسی

ما ایرانی‌ها عاشق غذاهای پرسی هستیم، حالا از غذاهای پرسی پیتزا گلها برایتان بگوییم. یکی از لذیذترین پرس‌های این فست‌فود، بندری پرسی است که طعم تند و خیلی عالی دارد.

فیله مرغ‌سوخاری با آن طعم آبدارش، همراه با خیارشور و گوجه و سیب‌زمینی سرخ‌شده سرو می‌شود، طعم خیلی عالی دارد که حتماً عاشقش می‌شوید.

 

طعم خوشمزه مرغ بریانی شکم پر با دستور تهیه ویژه را در پیتزا گلها تجربه کنید.

مرغ بریان کامل شکم پر که دیگر نمی‌شود از آن گذشت از دیگر غذاهای پرسی و پرطرف‌دار پیتزا گلها است. از دیگر غذاهای منو پیتزا گلها می‌توان از مرغ بریان با دورچین چیپس نمکی، مرغ‌سوخاری، قارچ سوخاری، شنسل مرغ، ناگت مرغ و کالزون که لذیذترین استیک گوساله است، نام برد.

ساندویچ و برگر

ساندویچ و برگرهای پیتزا گلها را که حتماً باید مزه کرد. برگرهای دست‌ساز و ساندویچ‌های مخصوصی که در این فست‌فود به سبک خاص گلها تهیه می‌شوند، طعم ویژه‌ای دارند که عمراً نظیر آن‌ها را جای دیگری چشیده باشید.

 

برگرهای متنوع و باکیفیت در فست‌فود گلها تهران

ساندویچ سه طلای نیم‌متری، ساندویچ سه طلای گریل، ساندویچ بیگرول، ساندویچ استیک مرغ، رویال‌برگر ویژه، همبرگر مخصوص یا چیزبرگر ویژه هر یک را که امتحان کنید دیگر پای ثابت این فست‌فود خواهید بود.

خدمات و امکانات

اگر به رباط‌کریم آمدید، وقتی به بلوار آزادگان رسیدید، وارد خیابان داوودیه شوید تا نبش بوستان ۱۳ و در پلاک ۴۹۲ به پیتزا گلها برسید.

پیتزا گلها مکانی شیک و زیبا است که طراحی ساده و درعین‌حال زیبایی دارد. نظم میز و صندلی‌های چیده شده و در معرض دید بودن آشپزخانه، نظر همه را در بدو ورود به خود جلب می‌کند.

در این جا همه چیز ساده است و همین موضوع باعث شده تا حس راحتی و صمیمیت بیشتری داشته باشید. پرسنل خوش‌برخوردی که بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و سفارش شما که در کوتاه‌ترین زمان برایتان سرو می‌شود، حقیقتاً قابل‌تقدیر است.

 

فست‌فود پیتزا گلها تهران با منویی گسترده از انواع پیتزا

این فست‌فود یک پارکینگ خیابانی رایگان دارد که می‌توان ماشین یا موتور خود را در آن پارک کرد  و با خیالی آسوده، غذا خورد.

فست‌فود گلها در شهرک راه‌آهن نیز یک شعبه دارد که همیشه پر است. پس اگر نمی‌خواهید در صف منتظر بمانید از طریق شماره‌تلفن پیتزا گلها شهرک راه‌آهن 02144724919، میز خود را از قبل رزرو کنید.

از دیگر خدمات این فست‌فود ارائه خدمات بیرون و سفارش آنلاین است. اگر دوست دارید در محل کار یا خانه از خوردن غذاهای این فست‌فود لذت ببرید از طریق سفارش انلاین پیتزا گلها با سرویس اسنپ فود در خدمت شما هستیم.

روزهای خوشمزه با اسنپ فود

امروز شما را به ضیافت باشکوه پیتزا گلها دعوت می‌کنیم. فست‌فودی مدرن و شیک در پایتخت که سادگی و زیبایی آن شما را مبهوت خواهد کرد. فست‌فود گلها تهران با ارائه منویی گسترده از بهترین پیتزاها و لذیذترین ساندویچ‌ها و برگرهای دست‌ساز و همچنین انواع غذاهای پرسی و سالاد و پیش‌غذا، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد.

محیط گرم و صمیمی این فست‌فود و رعایت کامل اصول بهداشتی و کیفیت بالای غذاها و درعین‌حال قیمت مناسب غذاها، پایتخت‌نشین‌ها را واداشته تا وعده‌های بیشتری را مهمان آن باشند.

                         

یک وعده خوشمزه در کنار خانواده با پیتزاهای فست‌فود گلها تهران

سفارش انلاین غذا اسنپ فود این امکان را برای شما فراهم آورده تا بدون خارج‌شدن از منزل یا ترک محل کار، خوشمزه‌ترین غذاها را از بهترین رستوران‌ها و فست‌فودهای شهر سفارش دهید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود