آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

‌ کافه رستوران شهاب گرگان؛ کافه‌ای با فضای دلباز بی‌همتا

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

گرگان بهشت افرادی‌ است که عاشق شکم‌گردی هستند و از اینکه کافه‌ها و رستوران‌های جدید را امتحان کنند، لذت می‌برند. برای مثال کافی‌ است در بلوار ناهارخوران این شهر شروع به قدم زدن کنید. انواع فست فود‌های قدیمی یا امروزی، کافه‌ها و رستوران‌هایی که برای کیفیت بهتر با یکدیگر در رقابت هستند و هتل‌های لوکس به چشم می‌خورند.

کافه رستوران هتل شهاب گرگان یکی از مکان‌های محبوب اهالی شهر گرگان است. این کافه در کنار هتل 4 ستاره شهاب و در فضای باز و جنگلی قرار دارد.  در ادامه به معرفی کامل این کافه رستوران در گرگان می‌پردازیم ‌و در مورد موقیت مکانی، فضا و منوی کافه رستوران شهاب صحبت می‌کنیم.

 

‎‎‌ کافه رستوران شهاب گرگان؛ کافه‌ای با فضای دلباز بی‌همتا

تصور کنید در یک ظهر جمعه پس از گشت و گذار حسابی با خانواده در جنگل ناهارخوران، هوس دیزی سنگی می‌کنید. چه چیزی بهتر از این که در محیط زیبای جنگل بنشینید و این دیزی لذیذ را نوش جان کنید؟

یا حتی ممکن است در یک تابستان به دنبال کافه برای تولد در گرگان بگردید. کافه‌ای که در فضای سبز و دنج قرار دارد و با هر نفسی که می‌کشید، هوای تازه را به ریه‌های خودتان و مهمانانتان هدیه می‌دهید.

 

 

کافه رستوران شهاب گرگان در بلوار ناهارخوران واقع شده است.

یا اصلا دلتان بخواهد در یک عصر دلگیر پاییزی دست خودتان را بگیرید و به یک کافه در فضای باز ببرید. در زیر آلاچیق چوبی بنشینید و همچنان که از طبیعت و آب و هوای زیبا لذت می‌برید، خودتان را مهمان یک فنجان قهوه گرم کنید؟

وقتی وارد کافه رستوران شهاب گرگان می‌شوید، محیط جنگلی و به دور از هیاهوی شهری آنجا توجهتان را جلب می‌کند. آلاچیق‌هایی با درب‌های شیشه‌ای که بالای آن‌ها شماره‌ی هر آلاچیق قرار داده شده و شما با توجه به تعداد نفرات می‌توانید یکی‌شان را انتخاب کنید.

خوشمزه‌های رستوران هتل شهاب در گرگان

به جرأت می‌توان گفت که یکی از متنوع‌ترین منو‌ها را کافه رستوران شهاب گرگان دارد. در این کافه رستوران انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی، خوراک و غذا‌های برنجی، کبابی، فست فود و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود.

زرشک پلو با مرغ، خوراک مرغ با سبزی پلو، انواع کباب و جوجه، انواع پیتزا و پاستا و سالاد‌ها، انواع فینگرفود،     دیزی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی بخشی از غذا‌های خوشمزه این کافه رستوران در گرگان است.

کافه رستوران شهاب گرگان کجاست؟

هتل شهاب گرگان در جاده معروف ناهارخوران و در فاصله تقریبا 20 دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار دارد. 300 متر مانده به کلانتری این هتل زیبا در جوار جنگل ناهارخوران به چشم می‌خورد.

از دیگر مکان‌های دیدنی نزدیک به کافه رستوران شهاب گرگان، می‌توان به جنگل النگدره و روستای زیارت اشاره کرد. تپه قلعه خندان، کاخ موزه گرگان، موزه صنایع دستی، پارک شهر و مسجد جامع همگی در فاصله بسیار کمی از رستوران هتل شهاب قرار دارند و با ماشین در کمتر از 15 دقیقه می‌توانید خود را به هریک از این  جاذبه‌های گردشگری برسانید.

 

رستوران هتل شهاب در گرگان غذاهای سنتی و فرنگی لذیذی دارد.

از امکانات این کافه رستوران، پارکینگ بزرگ آن است در نتیجه برای پیدا کردن جای پارک هیچ نگرانی‌ای نخواهید داشت. اگر می‌خواهید با اتوبوس به سمت هتل شهاب بروید. ایستگاه‌های اتوبوس راه و ترابری، راه و ماه و میدان ناهارخوران نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به این کافه رستوران است.

شماره تماس کافه رستوران شهاب گرگان: 01732544419

 

لیست بهترین کافه رستوران در گرگان

گرگان شهری است پر از کافه‌رستوران‌هایی که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به ععنوان بهترین کافه رستوران در گرگان باشند. برخی از بهترین‌ها را در این جا برایتان آورده‌ایم.

کافه رستوران میامی

تقریبا غیرممکن است که اهل بهشت کوچک یعنی گرگان باشید و اسم کافه میامی به گوشتان نخورده باشد. شعبه1 میامی، کافه رستورانی بزرگ و بسیار شیک در عدالت 36 گرگان پارس و خیابان آذر واقع شده که دارای فضای باز نیز هست.

وقتی وارد میامی می‌شوید، اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند، حیاط بزرگ و دلباز آن است. سنگفرش و چمن، درخت و گل‌های زیبا و آلاچیق‌های بزرگ و همه دست به دست هم داده‌اند تا فضایی فوق‌العاده و آرامش‌بخش را برای شما فراهم کنند.

 

کافه رستوران میامی در حیاط بزرگش هم جای نشستن دارد.

فضای داخلی کافه با ترکیب رنگ چوب و چرم مشکی آرامش خاصی را به شما القا می‌کند. همچنین از پنجره‌های بزرگ کافه می‌توانید حیاط چشم‌نواز و رفت و آمد آدم‌ها را به تماشا بنشینید.

در کافه رستوران میامی انواع کیک و شیرینی‌های خوشمزه، نوشیدنی‌ها، غذا‌های فرنگی برای همه وعده‌ها سرو می‌شود و صبحانه یکی از پرطرفدار‌ترین وعده‌های این کافه است.

یکی دیگر از بهترین غذا‌های این کافه، سوخاری‌های آن است و شما می‌توانید آن را هم در کافه هم به صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین برای خرید سوخاری آنلاین گرگان از اسنپ فود کمک بگیرید.

میامی همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 12 شب آماده خدمت‌رسانی است.

شماره تماس: 01732327484

میامی پلاس، شعبه دیگر این کافه رستوران است که در نبش عدالت99 مجتمع زینو، طبقه اول قرار دارد.

کافه رستوران پنزا

در بلوار ناهارخوران گرگان، عدالت 81 روبروی سه راه مهرگان کافه‌ای بسیار شیک و مدرن به چشم می‌خورد. پنزا کافه‌ای است که در طراحی آن رنگ‌های چوب، مشکی‌ و سبز بیشتر به چشم می‌خورد. در پنزا انواع نان‌های خوشمزه پخته می‌شود و وقتی وارد این کافه می‌شوید عطر نان گرم شما را مست و بی‌قرار می‌کند.

انواع مختلف نوشیدنی‌ها و شیک‌ها، کیک و دسر، قهوه‌های دمی، پیش غذا و سالاد، پیتزا و برگر و پاستا، استیک و خلاصه هرچه که دلتان بخواهد در این کافه سرو می‌شود.

 

کافه پنزا یکی از بهترین کافه‌های گرگان است.

می‌توانید خودتان را به یک صبحانه با نان داغ یا کروسان خوشمزه مهمان کنید یا با جمع دوستانتان یک پیتزا یا سالاد خوشمزه در پنزا نوش جان کنید. انتخاب با شماست ولی پیشنهاد می‌کنیم اگر به گرگان سفر کردید، به هیچ عنوان این کافه رستوران معروف را از دست ندهید.

کافه پنزا گرگان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22:30 شب باز بوده و برای دیدن منو می‌توانید به سایت آن‌ها مراجعه کنید یا با برای سفارش با شماره 01732520490 تماس بگیرید.

 

کافه رستوران نعلبندان

اگر به فضا‌های سنتی علاقه دارید و دوست دارید در یک فضای گرم و دنج خودتان را به یک وعده غذای سنتی ایرانی مهمان کنید، این کافه رستوران مناسب شماست.

وقتی وارد خانه تاریخی نعلبندان که در بافت قدیمی و تاریخی شهر دارد می‌شوید، حیاط بزرگ و قدیمی آن را می‌بینید. در وسط حیاط حوض آبی به چشم می‌خورد که در کنار آن گلدان‌های زیبا قرار داده شده است.

کافه رستوران نعلبندان در یک خانه تاریخی قرار دارد.

در و پنجره‌‌های چوبی با شیشه‌های رنگی، دیوار‌های آجری میز و صندلی‌های چوبی همه دست به دست هم می‌دهند تا حس سفر به گذشته‌ها را به شما منتقل کنند.

در کافه رستوران نعلبندان برنج خوش‌پخت ایرانی و انواع کباب‌ها، دیزی سنگی، کشک بادمجان و میرزا قاسمی و حتی پیتزا با قیمت‌های بسیار مناسب سرو می‌شود.

این رستوران در خیابان امام خمینی، بین آفتاب 15 و 18 واقع شده و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23:30 شب آماده خدمت‌رسانی است.

شماره تماس: 01732239925

کلام آخر

 

در این مطلب به معرفی کافه رستوران شهاب گرگان پرداختیم و درباره فضا، غذا‌ها و جاذبه‌های اطراف آن صحبت کردیم. همچنین به معرفی تعدادی از بهترین کافه رستوران‌های این شهر پرداختیم که حیف است غذا‌هایشان را امتحان نکنید. اگر تجربه‌ای از رفتن به این کافه رستوران جنگلی دارید، خوشحال می‌شویم که نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود