آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

کافه رستوران قوام شیراز؛ مکانی دنج و سرشار از بوی زندگی

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

هرچقدر از شیراز و جاذبه‌های گردشگری بی‌مثالش بگوییم کم است. اگر به ایران‌گردی علاقه داشته باشید، حتما می‌دانید که بهترین فصل برای گشت و گذار در این شهر، اردیبهشت است. اما انتخاب رستوران جذاب با غذاهای ایرانی، لذت شیراز گردی را چند برابر می‌کند، اینطور نیست؟

کافه و رستوران قوام نگینی در شهر شیراز

یکی از کافه رستوران های شیراز به شما بعد از گذراندن ساعت‌های خاطره‌انگیز در این شهر توصیه می‌کنیم، کافه رستوران قوام شیراز است. برای شناخت بیشتر آن در ادامه با ما همراه باشید.

 

کافه رستوران قوام شیراز؛ مکانی دنج و سرشار از بوی زندگی

اگر بعد از شیراز گردی، گرسنه شدید و به دنبال رستوران می‌گشتید، ما به شما یکی از بهترین کافه رستوران های شیراز، رستوران قوام را معرفی می‌کنیم. علاوه بر غذاهای بینظیر، این رستوران معماری زیبایی دارد که توجه شما را در بدو ورود به خود جلب می‌کند.

کباب رستوران قوام شیراز را از دست ندهید

برای رفتن به این بهشت شیراز،  کافی‌ست به بلوار زند، خیابان رودکی، چهارراه فردوسی بروید. این رستوران از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

منوی کم‌نظیر کافه رستوران قوام شیراز

همه روزه غذاهای باکیفیت و ناب در این رستوان قوام شیراز طبخ می‌شود که شما می‌توانید به صورت بیرون‌بر هم آن‌ها را تهیه کنید. این رستوران با مواد اولیه تازه و باکیفیت پذیرای شما عزیزان است. برای رزرو میز و اطلاع از قیمت منو نیز می‌توانید با شماره 38439201-38439202 تماس بگیرید. در ادامه منوی کامل این رستوران را به شما ارائه می‌دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرطرفدارترین چلو کباب غذای ایرانی غذای سنتی چلوخورشت پیش غذا
زرشک با پلو(برنج خارجی) چلو کباب تک سیخ چلو کباب تابه‌ای حلیم بادمجان خورشت فسنجان زیتون پرورده
زرشک پلو با مرغ(برنج ایرانی) دیس کباب مخصوص با برنج خارجی چلو ماهیچه کوفته تبریزی چلو خورشت فسنجان رنگینک
خوراک کباب کوبیده مخصوص دیس کباب مخصوص با برنج ایرانی لوبیا پلو با ماهیچه خورشت کرفس (اضافه) ماست و اسفناج
ته چین مرغ چلو کباب بره( با برنج خارجی) چلو گردن خورشت قورمه سبزی (اضافه) زیتون پرورده
چلو جوجه کباب زعفرانی چلو کباب بره( با برنج ایرانی) چلو گردن(برنج ایرانی) چلو خورشت بادمجان (برنج ایرانی) سالاد ماکارونی
چلو خورشت فسنجان چلو کباب سلطانی لوبیا پلو گردن(برنج خارجی) خورشت بادمجان (اضافه) ژله میوه‌ای
چلو کباب بختیاری ته چین مرغ(برنج خارجی) چلو خورشت کرفس (برنج ایرانی) سالاد فصل
چلو کباب برگ زرشک پلو با مرغ (برنج خارجی) چلو خورشت قورمه سبزی (برنج ایرانی) سالاد شیرازی
چلو کباب کنجه لاری زرشک پلو با مرغ (برنج ایرانی) چلو خورشت قیمه (برنج ایرانی) سوپ جو
چلو کباب بناب زرشک پلو با مرغ مخصوص (برنج خارجی) خورشت قیمه (اضافه) حلوا
چلو کباب نگینی زرشک پلو با مرغ مخصوص (برنج ایرانی) ماست موسیر
چلو کباب درباری  

لوبیا پلو با مرغ مخصوص (برنج خارجی)

ماست خیار
چلو کباب کوبیده مخصوص کشک بادمجان ماست ساده
چلو کباب زعفرانی لوبیا پلو
چلو کباب لاری لوبیا پلو با ماهی قزل آلا (برنج خارجی)
چلو ایرانی چلو ماهی قزل آلا (برنج خارجی)
چلو خارجی چلو ماهی قزل آلا (برنج ایرانی)
خوراک ماهی قزل‌آلا

 

شیراز؛ شهری با رستوران‌های عجیب

اگر به غذاخوردن در فضایی سراسر پوشیده شده از آینه لذت می‌برید ما به شما رستوران سرای فرهنگی تجار را معرفی می‌کنیم! زمانی که از بازار وکیل دیدن کردید، این رستوران خاص، همراه با تابلوهای آرامش‌بخش را از دست ندهید.

این رستوران همه چیز دارد! تصور کنید در محیطی فرهنگی، با صدای موسیقی و تابلوهای آرامش‌بخش، آماده است تا شما خاطره‌ای ناب در حافظه خود بسازید و برای همیشه از این شهر و زیباهایش یاد کنید. اگر به این رستوران رفتید، حتم سوپ قارچ کم‌نظیرش  را امتحان کنید.

هیچ وقت پیشنهاد یک شیرازی را از دست ندهید!

اگر دوست شیرازی داشته باشید و قبل از سفر به این شهر زیبا راجع به کافه و رستوران‌هایش بپرسید، امکان ندارد که رستوران هفت خوان را به شما پیشنهاد ندهد. شیرازی‌ها معتقدند اگر به این شهر سفر کنید و به رستوران هفت خوان نروید، درواقع سفرتان تکمیل نشده!

این رستوران سنتی شیراز از پنج طبقه تشکیل شده که در هر طبقه، می‌توانید غذای خاص و ویژه‌ای را تجربه کنید. رستوران سنتی، رستوران بین المللی نوفل، رستوران فست فود بلیان، رستوران بوفه‌ی سیندخت و رستوران باربیکیو هرکدام در طبقه خاصی واقع شده است.

قلیه ماهی شیراز را فقط کافی‌ست یک بار امتحان کنید.

البته این موضوع را نیز فراموش نکنید که موسیقی زنده جز جدا نشدنی این مکان است و شما با وارد شدن به هر طبقه، صدای موسیقی خاصی را می‌شنوید. اگر به این رستوران رفتید، ما به شما، قلیه ماهی، هورماهی و دمپخت شیرازی هفت خوان را پیشنهاد می‌کنیم. این غذاها را از دست ندهید.

حرف‌های نگفته‌تان را به باغ راز ببرید

علاوه بر رستوران‌هایی که در این متن به آن‌ها اشاره شد، باغ راز، یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شیراز است. وقتی وارد بلوار شیراز می‌شوید از همان ابتدا صدای موسیقی گوش‌نوازی را از این مکان می‌شنوید و عطر خاص گل‌های آن مشام شما را نوازش می‌کند. اگر قصد سفر به شیراز دارید، بازدید از این باغ سرسبز را از دست ندهید.

 

 

 

اسنپ‌فود و منوی جذاب کافه و رستوران قوام شیراز

البته توجه داشته باشید این مکان پارکینگ اختصاصی ندارد. اگر با ماشین شخصی باغ راز می‌روید، فضای روبه‌روی آن مکان مناسبی برای پارک کردن ماشین‌های شخصی است. در این باغ همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب به روی شما باز است.

خرید آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود شیراز

اگر به شیراز سفر کردید و بعد از وقت گذراندن در مکان‌های دیدنی‌اش، خسته‌تر از آن بودید که به رستوران بروید و البته هوس سالاد معروف شیراز هم کردید، اسنپ‌فود این مشکل را شما را حل کرده. فقط کافی است با سفارش آنلاین سالاد شیراز به همراه غذای مورد علاقه‌تان از رستوران قوام، یکی از بهترین رستوران‌های شیراز، در کمترین زمان ممکن غذا برای شما ارسال می‌شود.

امیدواریم از خرید خود لذت ببرید و غذای مورد علاقه‌تان را از بهترین رستوران منو باز شیراز سفارش دهید. اگر تجربه خرید از این رستوران با اپلیکیشن اسنپ‌فود را داشتید، خوش‌حال می‌شویم که از تجربه‌تان برای ما بنویسید.

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود