آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

کافه من، مکانی گرم و صمیمی با موسیقی زنده

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

گرگان، شهری در استان گلستان واقع در شمال شرقی ایران است، این شهر با تاریخی بسیار قدیمی و فرهنگ غنی، جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد. وجود طبیعت چشم‌نواز و زیبای گرگان، آثار باستانی، مکان‌های تاریخی و مساجد قدیمی، پارک‌ها، جاذبه‌های توریستی، اماکن هنری و تاریخی و غذاهای محبوب و محلی باعث شده تا گردشگران زیادی هر ساله به این منطقه سفر کنند.

از جمله این جاذبه‌های توریستی می‌توان به بازار قدیمی گرگان با بیش از 600 سال سابقه، رودخانه گرگان با طول بیش از 500  کیلومتر(که یکی از بزرگ‌ترین رودخانه‌های ایران است)، جنگل‌های زیبا و پوشیده از درختان وموزه‌های متعدد شامل؛ موزه تاریخی، موزه هنرهای دستی و موزه خانه قدیمی اشاره کرد.

شهر قدیمی گرگان با خانه‌های قدیمی و معماری خاص خود، یکی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر به حساب می‌آید که با گذشت زمان، این خانه‌ها به یکی از محل‌های پرطرفدار برای مسافران و بازدیدکنندگان تبدیل شده‌اند.

همچنین گرگان با داشتن کافه‌ها و رستوران‌های زیاد و متنوع در این بخش، اقامتی راحت به گردشگران هدیه می‌دهد و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب می‌شود.

کافه من گرگان، کافه‌ای با فضای باز

اگر از بومی‌های گرگان، این شهر زیبا و خوش آب‌وهوا باشید قطعا اسم کافه من را به‌خاطر کافه لاته‌های کم‌نظیرشنیده‌اید. اگر هم قصد سفر به بهشت گم‌شده ایران را دارید و دوست دارید یک لاته فوق‌العاده را تست کنید، کافه مَن گرگان در خدمت شماست.

کافه من، مکانی گرم و صمیمی با موسیقی زنده

موسیقی زنده در کافه‌ها از جمله خدماتی است که برای بسیاری از افراد جذاب و دلنشین است. شنیدن موسیقی‌های جدید و تجربه کردن اجراهای زنده از جمله تفریحاتی است که تقریبا اکثر افراد آن را دوست دارند.

کافه من با داشتن موسیقی زنده، فضایی شاد و مفرح برای مشتریان خود تدارک دیده است. این فضا باعث می‌شود که مشتریان درعین لذت بردن از موسیقی و تعامل با دیگران ساعاتی شاد را در این کافه سپری کنند. همچنین، نوارنده و خواننده نیز، فرصتی برای نمایش استعداد و توانایی‌های خود دارند.

با حضور در کافه من می‌توانید تعاملی دل‌نشین با چاشنی موسیقی داشته باشید.

 

لاته‌، امضای خوشمزه کافه من

کافه لاته که امروزه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیا بر پایه‌ی قهوه‌ است، در منوی کافه من نیز موجود است.

لاته‌های خوشمزه و زیبای کافه من

یک کافه لاته خوب چندین ویژگی مهم دارد که در لاته کافه مَن به همه‌ی آن‌ها پرداخته شده است. اولین و مهم‌ترین ویژگی یک لاته خوب انتخاب قهوه با کیفیت است، در وهله بعدی استفاده از شیر تازه در الویت است و در نهایت میزان فشار بخار برای تولید کف و همچنین آرت جذاب باعث پدید آمدن یک لاته خوشمزه می‌شود.

کافه من با رعایت همه ویژگی‌های ذکر شده، به اضافه سرعت و دقت در تهیه این نوشیدنی خوشمزه، یکی از بهترین لاته‌های گرگان را داراست.

 

آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری کافه من

کافه من هر روز از ساعت 17 الی 22:30 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

آدرس کافه من: استان گلستان ، گرگان ، بلوار صیاد شیرازی ، نبش صیاد ۲۵

شماره تلفن: 017 3245 8782

 

کافه من و تنوع بالای منو

تنوع منو در کافه‌ها یکی از مزایای بسیار مهم است که برای مشتریان به دلیل وجود انتخاب گسترده، بسیار جذاب و خوشایند است. همچنین این تنوع باعث می‌شود که مشتریان به راحتی بتوانند غذای دلخواه خود را انتخاب کنند. کافه من در محله ی فرهنگ گرگان با تنوع بالایی که در فست فود و نوشیدنی داشته است توانسته به مشتریان خود تجربه‌های جدید و جذاب هدیه بدهد.

تنوع بالای منوی کافه من به عنوان یکی از عوامل مهم در افزایش رضایت مشتریان این کافه محسوب می‌شود، این تنوع باعث شده که کافه‌ به دنبال تولید غذاهای با کیفیت‌تر و متنوع باشد.

منوی کافه من در بخش غذاها شامل؛ انواع پیتزا، پاستا پستو، استیک مرغ، میگو پفکی با سس تارتار، سالاد سزار، سالاد فیتنس، سالاد باغچه، سالاد مرغ و کاهوچینی، سالاد مخصوص کافه من و در بخش صبحانه شامل؛ صبحانه انگلیسی، املت، املت بیکن، املت اسپانیایی و صبحانه ایرانی می‌شود.

املت‌های جذاب کافه من

این کافه در بخش نوشیدنی‌ها نیز بسیار خوب عمل کرده است، آیریش کافی، کافه لاته، اسپرسو، آمریکانو، آیس موکا، اسپرسو مارتینی، چای ماسالا، چای ساده، آیس لاته و عرقیجات مثل بهار نارنج زعفران و انواع ماکتیل مثل میکس پانچ بری، موهیتو، کازموبولتین، آیس لیموناد، آب طالبی، بلک ماکتیل، مجیک اوشن و.. را در لیست منوی خود دارد.

انواع چیز کیک، کیک صبحانه، وافل نوتلا، ووافل بستنی نیز در این کافه یافت می‌شود. از دیگر نکاتی که باعث محبوبیت کافه من چه بین بومیان گرگان و چه مسافران گشته، صبحانه سلف سرویس در روزهای جمعه است.

اگر به دنبال تست کردن بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها در گرگان هستید، رفتن به کافه من را در الویتتان قرار دهید.

 

کافه من با محوطه زیبا و همراه با فضای باز

کافه من با داشتن فضای باز، جزء محبوب‌ترین کافه‌های گرگان محسوب می‌شود. این کافه‌ با فضای آرامش‌بخش و دوستانه خود، برای مشتریان یک فضای راحت را فراهم کرده است. همچنین منظره طبیعی و زیبای کافه به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در طبیعت و از هوای تازه استفاده کنند.

فضایی زیبا برای دوره‌همی‌های شما

از دیگر مزایای محوطه کافه من می‌توان به  بزرگ بودن آن جهت ارائه خدمات به مشتریان برای جشن‌ها و مراسم‌های آنان اشاره کرد. اگر به دنبال کافه‌ای هستید که در آن جشن تولد خود یا عزیزانتان را بگیرید با حضور در کافه من و رزرو کافه می‌توانید در یک فضای دوستانه و صمیمی، جشن و مراسم خود را برگزار کنید.

 

چرا کافه من؟

یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌‌های سفر، انتخاب کافه مناسب و لذت‌بخش برای نشستن، استراحت و رفع خستگی‌های سفر است. گرگان با داشتن کافه و رستوران‌های مختلف مثل کافه من در این امر به شما کمک می‌کند. اگر به گرگان سفر کرده‌اید سر زدن به کافه بین گرگان که یکی از بهترین کافه‌های‌ این شهر زیبا محسوب می‌شود، خالی از لطف نیست.

انتخاب کافه من به عنوان یک کافه مناسب تنها با چند نکته قابل توجیح است. در ابتدا شیوه طراحی دکوراسیون این کافه با داشتن فضای دل‌پذیر، خلاقانه و زیبا شما را جذب خود می‌کند. در وهله دوم صمیمیت کارکنان در برخورد با مشتریان و میزبانی عالی و خدمات کافه من تجربه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کادر مجرب و باریستای آموزش دیده نیز قابل چشم‌پوشی نیست.

نوع غذا و نوشیدنی‌هایی که در کافه من ارائه می‌شود نیز از جمله نکات مهم است. برخی از نوشیدنی‌ها و غذاهای کافه من شهرت بین‌المللی دارند. در نهایت، قیمت و رده‌بندی کافه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است؛ کافه من با داشتن قیمت مناسب و همچنین جلب رضایت تمام مشتریان توانسته در گرگان شهرت خوبی کسب کند.

 

 

کلام پایانی:

در این مقاله کافه من گرگان را به شما معرفی کردیم، کافه‌ای که در آن بهترین‌ خدمات را پیدا می‌کنید.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم منوی کافه من با سرو انواع پاستا یکی از کامل‌ترین منوهای موجود است اما اگر شرایط بیرون رفتن و حضور در کافه را ندارید با سفارش آنلاین پاستا گرگان می‌توانید از رستوران یا کافه مورد علاقه خود یک پاستای خوشمزه سفارش دهید و د ر کم‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

با یک بار سر زدن به کافه من مشتری دايمی آن شوید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود