آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
دسته‌بندی نشده
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

آشنایی با کافه نامبروان گرگان؛ کافه‌ای در معنای حقیقی شماره یک

ترمه افضلی 29 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در تعطیلات به شمال کشور سفر کنند. ازآنجاییکه مردم شمال به مردمی بسیار خوش‌ذوق و خوش‌غذا شناخته می‌شوند، کافه و رستوران‌های بسیاری در شهرهای شمالی ایجاد شده است. یکی از خوش آب‌وهواترین شهرهای شمالی که طبیعتی بسیار زیبا دارد، گرگان است. در هنگام ورود به این شهر شما با رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری مواجه خواهید شد.

بنابراین اگر مسافر هستید و می‌خواهید کمی استراحت کنید یا از غذایی با کیفیت لذت ببرید، مراجعه به کافه‌های گرگان گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شوند. همچنین اگر از اهالی این شهر هستید و می‌خواهید ترجمه سرو نوشیدنی و غذا در یکی از بهترین کافه‌های گرگان را داشته باشید، کافه نامبروان گرگان گزینه بسیار مناسبی برای شما است..

شما در کافه نامبروان می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را امتحان کنید.

 

در ادامه به معرفی یکی از بهترین کافه‌های گرگان پارس که کافه نامبروان نام دارد، می‌پردازیم تا چشیدن طعم بی‌نظیر نوشیدنی و غذاها را در این کافه از دست ندهید

آشنایی با کافه نامبروان گرگان؛ کافه‌ای در معنای حقیقی شماره یک

اگر قصد دارید به کافه‌ای بروید که تمام انتظارات شما را از یک کافه مناسب و باکیفیت را برآورده کند، کافه نامبروان گزینه‌ای منحصربه‌فرد و جذاب برای شما محسوب می‌شود. این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه‌های این شهر شناخته می‌شود که توانسته است نظر اهالی گرگان و حتی مسافران را به خود جلب کند.

برای رسیدن به این کافه باید از کوچه پس‌کوچه‌های پر از درخت چنار گرگان پارس عبور کنید. قدم زدن در این کوچه پس‌کوچه‌ها حس و حال عجیبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ازآنجایی‌که این کافه در گوشه دنج گرگان پارس قرار دارد، فضایی بسیار دلنشین‌تر نسبت به سایر کافه‌های گرگان دارد.

این کافه بسیار دنج بوده و شما با خاطره‌ای بسیار خوش از آن خارج می‌شوید. کافه نامبروان دارای کادری مجرب است که با مهارت‌های بالایی که دارند به صورت گرم و صمیمانه از شما پذیرایی می‌کنند. همچنین کادر این کافه بسیار حرفه‌ای بوده که می‌توانند به خوبی به نیازهای شما پاسخ دهند.

باریستاهای این کافه در کار خود بسیار ماهر بوده و می‌توانند به تهیه انواع نوشیدنی‌ها بپردازند. اگر اهل شکم‌گردی هستید و می‌خواهید یکی از خوشمزه‌ترین منوهای گرگان را امتحان کنید، به کافه نامبروان سر بزنید. شما از طریق اپلیکیشن اسنپ‌فود می‌توانید به سفارش پیتزا گرگان بپردازید.

منو کافه نامبروان گرگان

این کافه به عنوان یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های گرگان شناخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کافه دارا بودن منو غذایی با تنوع بالا است. شما در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه را امتحان کرده و از کیفیت بالا آن‌ها لذت ببرید.

نوشیدنی‌ها و مواد غذایی که در این کافه سرو می‌شوند، از مواد اولیه با کیفیت و تازه‌ای تهیه شده‌اند. همچنین این نوشیدنی‌ها و غذاها در بهترین و بهداشتی‌ترین حالت برای مشتریان عزیز آماده می‌شوند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به فست‌فود علاقه دارید، سیب‌زمینی‌های سرخ کرده و تکه‌های مرغ مزه‌دار شده این کافه که با پنیر و قارچ فراوان همراه هستند، می‌توانند نظر شما را به خود جلب کنند. بنابراین کافه نامبروان به عنوان یکی از بهترین کافه‌ها برای فست‌فود دوست‌ها محسوب می‌شود.

کافه نامبروان به داشتن قهوه‌های خوش‌طعم معروف است.

 

درصورتیکه به کافه نامبروان گرگان سر زدید، نوشیدنی‌های گرم و سرد این کافه را از دست ندهید. نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین دسرهای مخصوص این کافه با طعم بی‌نظیری که دارند، می‌توانند شما را به وجد آورند.

دکوراسیون کافه نامبروان

یکی از عواملی که سبب محبوبیت کافه نامبروان گرگان شده، دکوراسیون جذاب و زیبا آن است. دکوراسیون این کافه به صورتی است که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. این کافه با دکوراسیون شیکی که دارد، حس و حال بسیار خوبی را به مشتریان القا می‌کند. فضا دنج کافه نامبروان سبب شده است که این کافه یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای خودمانی و دو نفره باشد.

کافه نامبروان علاوه‌بر نوشیدنی دارای فست‌فودهای بی‌نظیری نیز است.

نورپردازی بسیار مناسبی که این کافه دارد، سبب جذابیت بیش‌تر دکوراسیون آن شده است. در هنگام قرارهای دوستانه پس از عبور از کوچه پس‌کوچه‌های سرسبز گرگان پارس می‌توانید اوقاتی بسیار مفرح را در این کافه با دوستان خود داشته باشید. اگر اهل فضاهای دنج و دلنشین هستید، کافه‌های گرگان شالیکوبی را از دست ندهید.

آدرس و شماره تماس کافه نامبروان گرگان

اگر اهل شکم‌گردی هستید و می‌خواهید یکی از باکیفیت‌ترین کافه‌های گرگان از هر لحاظی را امتحان کنید، به کافه نامبروان گرگان سر بزنید. در این کافه شما می‌توانید به سرو صبحانه ناهار و شام خود بپردازید. اگر اهل نوشیدنی‌های گرم و سرد هستید، کافه نامبروان می‌تواند آنچه شما از یک نوشیدنی با کیفیت احتیاج دارید را برآورده کند. اگر قصد سر زدن به این کافه را دارید، آدرس و شماره تماس کافه نامبروان به شرح زیر است:

آدرس: گرگان، گرگان پارس، خیابان شهریور غربی، خیابان شهریور مرکزی

شماره تلفن: 01732222969

اگر به دنبال کافه‌ای هستید که پرسنل آن با نهایت ادب و وظیفه‌شناسی با مشتریان و مسافران برخورد کنند، کافه نامبروان گزینه بسیار مناسبی برای شما است. درصورتیکه می‌خواهید از باز یا بسته بودن کافه و ساعت کاری آن مطلع باشید، می‌توانید از طریق شماره تماسی که قرار داده شده است با پرسنل مجموعه تماس بگیرید.

همچنین اگر می‌خواهید کافه را برای برگزاری مراسم یا قرارهای خود رزرو کنید، می‌توانید از طریق آدرس و شماره تماس اقدام به این کار کنید. تمامی کادر این کافه با نهایت صبوری و دقت به سوال‌ها و درخواست‌های شما پاسخ می‌دهند. علاوه‌بر این کافه، کافه‌های جاده ناهارخوران گرگان نیز از منو و غذاهایی منحصر‌به‌فرد برخوردار است.

رزرو کافه نامبروان گرگان

اگر شما قصد دارید جشن تولد یا سایر جشن‌های خود را در این کافه برگزار کنید، باید به رزرو آن بپردازید. استفاده از این کافه در ساعات کاری امکان‌پذیر است. بنابراین شما با استفاده از شماره تماسی که در سایت درج شده است یا مراجعه حضوری به کافه نامبروان و هماهنگی با مدیریت این کافه می‌توانید جشن‌های خود را به بهترین نحو در این کافه برگزار کنید.

 

طعم بی‌نظیر موکا را می‌توانید در کافه نامبروان گرگان تجربه کنید.

 

تمام پرسنل این کافه باتجربه بوده و می‌توانند شرایط بسیار مناسبی را برای برگزاری هرچه بهتر جشن‌های شما مهیا کنند. همچنین پرسنل کافه با آموزشی که دیده‌اند می‌توانند به نیازهای شما برای برگزاری یک مراسم خوب در کافه پاسخ دهند. علاوه‌براین رفتار گرم و صمیمانه پرسنل این مجموعه سبب فراهم شدن اوقات خوش برای شما خواهد شد.

ساعت کاری کافه نامبروان گرگان

شما در این کافه می‌توانید به سرو ناهار صبحانه ناهار و شام بپردازید. ساعت کاری این کافه از 9:30_13 و 17_23 است. شما به راحتی می توانید در ساعات مقرر شده به به رزرو کافه پرداخته و مهمانی‌های خود را در کافه نامبروان برگزار کنید.

سایر ویژگی‌های کافه نامبروان گرگان

آنچه سبب محبوبیت این کافه شده است ویژگی‌های متمایز آن نسبت به سایر کافه‌ها است. در این کافه اینترنت رایگان وجود دارد که شما می‌توانید علاوه‌بر گذراندن اوقات فراغت، امور کاری خود را نیز در این کافه انجام دهید.

اگر قصد برگزاری مهمانی در این کافه را دارید ولی نگران جای پارک هستید، نگران نباشید. چراکه در خیابان روبه‌روی این کافه جای پارک به صورت فراوان وجود دارد. علاوه‌بر این کافه، کافه دلمار گرگان نیز از ویژگی‌های خاص برخوردار است.

سخن پایانی

اگر قصد دارید تجربه رفتن به کافه‌ای منحصربه‌فرد را داشته باشید، سر زدن به کافه نامبروان گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما محسوب می‌شود. همانطورکه اشاره کردیم، کافه نامبروان یکی از بهترین کافه‌های گرگان پارس بوده که در یک کوچه سرسبز و پر از درختان زیبا وجود دارد.

برای رسیدن به این کافه باید از این منظره زیبا عبور کنید. تمام پرسنل این کافه مجرب بوده و می‌توانند به نیازهای شما به خوبی پاسخ دهند. شما در این کافه می‌توانید تجربه بسیار خوشایندی از شکم‌گردی و امتحان نوشیدنی‌های خوش‌مزه را کسب کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود