معرفی کلمپه اژدری کرمان

به این مقاله امتیاز دهید

کرمان از جواهرهای بی‌بدیل ایران است که جاذبه‌های فوق‌العاده زیبا و خاصی دارد. آیا تا‌به‌حال به این شهر تاریخی و فرهنگی سفر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که کرمان به‌تنهایی نیمی از تاریخ کهن ایران‌زمین را به دوش می‌کشد؟

طبیعت خاص، آثار تاریخ و تاریخ کهن و دیرینه این شهر موجب شده تا خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی سالانه مهمان آن باشند. حالا آمدید و گشتید و دیدید و لذت بردید، اما نمی‌شود که همین‌طور خالی، خالی به خانه برگردید! چه بخرید؟ خیلی ساده است سوغات شیرین و خوشمزه کرمان، کلمپه که رضایت همه را جلب می‌کند!

 

عکس کلمپه اژدری

کلمپه از شیرینی‌های سنتی و فوق‌العاده خوشمزه کرمان است که همه گردشگران با خود به خانه می‌برند. اگر می‌خواهید بدانید که بهترین کلمپه‌های کرمان را کجا می‌توانید بخرید با ما همراه شوید؛ چون مسیر مستقیم ما نیز کلمپه اژدری کرمان، یکی از بهترین و محبوب‌ترین نانواهایی کرمان است.

معرفی کلمپه اژدری کرمان

آبنوس، یکی از محله‌های بسیار زیبا و پرنقش‌ونگار کرمان است که وقتی در آن قدم می‌زنید، عطر خوش نان و شیرینی تازه، سراسر وجودتان را فرامی‌گیرد. کمی جلوتر که بروید به یکی از خوشنام‌ترین نانوایی‎‌های کرمان، کلمپه اژدری می‌رسید.

اژدری از نانوایی‌های قدیمی و محبوب کرمان است که در تهیه و پخت نان‎‌های محلی و شیرینی‌های سنتی، لنگه ندارد. حالا اگر قصد خرید سوغاتی دارید، این نانوایی بهشت سوغاتی است. شیرینی‌ها و نان‌های سنتی و محلی که مختص به کرمان هستند و با دستور تهیه خاص کرمانی آماده شده‌اند.

در کلمپه اژدری همه چیز با مواد اولیه تازه‌ای که روزانه تهیه می‌شوند، آماده خواهند شد به همین دلیل علاوه بر طعم عالی، کیفیت بالایی نیز دارند.

 

انواع کلمپه اژدری در طعم‌های متفاوت

با ورود به نانوایی اژدری، طراحی زیبا و دیزاین خاص محیط توجه شما را جلب خواهند کرد. وجود گلدان‌های بزرگ با گل‌های طبیعی که در اطراف قرار داده شده‌اند به‌قدری هوای محیط را سبک و تازه کرده است که گویی اکسیژن همه دنیا در این نانوایی جمع شده است.

اما این عطر کلمپه تازه پخته شده است که هوش از سر آدم می‌پراند. عطری دلپذیر که نه‌تنها با حواس بویایی؛ بلکه با حواس چشایی نیز حس می‌شود به‌طوری‌که بدون چشیدن کلمپه، طعم شیرین آن را از روی بویش، حس خواهید کرد.

اژدری یک نانوایی به‌‌ظاهر مدرن، اما در باطن اصیل و سنتی است که به تهیه شیرینی‌های ساده و محلی کرمانی مشغول است.

اگر از نانوایی‌های مدرن‌تر با محصولات امروزی می‌پرسید، بهتر است که مقاله نان فانتزی درستکار را در بلاگ اسنپ فود مطالعه کنید تا به اطلاعاتی که می‌خواهید دست یابید.

تاریخچه کلمپه سرای اژدری

کلمپه اژدری kolompe ajdari در سال 1340 توسط مرحوم حاج‌محمد اژدری در کرمان تأسیس شد. حاج محمد اژدری از شیرینی‌پزهای معروف کرمان بود که به دلیل مهارت و خلاقیت در تهیه انواع شیرینی‌های سنتی و محلی به‌خصوص کلمپه، شهرت داشت.

                     

سوهان عسلی از محصولات پرطرف‌دار شیرینی‌پزی اژدری

مردم کرمان از دهه چهلی‌ها گرفته تا همین دهه هشتادی‌ها، همه با این شیرینی‌پزی خاطره دارند. حالا دهه نودی‌ها هم از طرف‌داران کلمپه‌های اژدری هستند.

پس از فوت حاج‌محمد اژدری، شیرینی‌پزی اژدری توسط وراث وی اداره می‌شود با همان کیفیت و بازدهی که در دوران حاج‌محمد داشت.

ویژگی‌ها و خدمات کلمپه اژدری کرمان

کلمپه اژدری کرمان از ساعت 8 صبح باز است و تا ساعت 8 شب در دو شیفت صبح و عصر، پذیرای شما خواهد بود. در اینجا پرسنلی بااخلاق و با خصلت مشتری‌مداری، مشغول به کار هستند. کیفیت ارائه خدمات در کلمپه اژدری از ویژگی‌های برجسته این مکان است که همه مشتریان از آن رضایت دارند.

سطح بهداشت محیط و کیفیت محصولات آن نیز از دیگر ویژگی‌های نانوایی اژدری است که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

از جدیدترین خدمات کلمپه اژدری، خدمات سفارش آنلاین است که این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا به‌راحتی و بدون دردسرهای رفت‌وآمد در هر جای کرمان که باشند، محصولات موردنیاز خود را سفارش دهند و از خرید آسان و مطمئن لذت ببرند.

 

محصولات اژدری در بسته‌بندی‌های زیبا، یک سوغات عالی و شیک

نحوه بسته‌بندی محصولات اژدری فوق‌العاده جذاب و شیک است به‌طوری که وقتی آن را به‎‌عنوان سوغاتی یا کادو به کسی هدیه می‌دهید دیگر نیازی به کادو کردن ندارد. جعبه‌های شیک و خوش‌نقش‌ونگار که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند.

اژدری، یک کافه قنادی شبک با دیزاینی منحصربه‌فرد است که فضای دلنشین و آرامی دارد. در اینجا مهمان یک فنجان قهوه داغ باشید و چند لحظه استراحت کنید تا بار خمستگی روزانه را به زمین بگذارید.

محصولات کلمپه اژدری کرمان

اژدری، یک شیرینی‌پزی سنتی با محصولات متنوع است که بیشتر به دلیل کلمپه‌های خاص و لذیذی که درست می‌کند شهرت یافته است به همین دلیل بیشتر مردم با نام کلمپه اژدری آن را می‌شناسند، اما این به این معنا نیست که تنها محصول آن کلمپه است.

یکی از محصولات معروف kolompe_ajdari، قاووت کرمان است که طرف‌داران بی‌شماری دارد. قاووت که در زبان محلی کرمانی به آن قووِتو گفته می‌شود، یک خوراکی مغذی و شگفت‌انگیز برای تقویت قوای جسمانی و جنسی است.

انواع مسقطی، سوهان‌عسلی کنجدی، شیرینی برنجی و شیرینی کماچ از خوشمزه‌های محبوب این کافه‌قنادی هستند.

راستی تنوع بالای کلمپه‌های اژدری را نباید فراموش کرد. در شیرینی‌پزی اژدری، بیشترین تنوع کلمپه به شما ارائه می‌شود که همه از مواد اولیه تازه و باکیفیت درست می‌شوند.

 

مزه دلچسب و متفاوت قاووت کرمانی را با قاووت‌های اژدری تجربه کنید.

کماچ سهن، شیرینی سبوس‌دار خرمایی که طعم لذیذش را هرگز فراموش نخواهید کرد یا مزه دلچسب خرمانات که با انواع مغزیجات، دارچین، هل و نارگیل درست می‌شود و یک انتخاب ایده‌آل برای مراسم مذهبی است. از طعم دلچسب قطاب‌های اژدری که دیگر نمی‌توان گفت، فقط باید آن را چشید.

قهوه تازه و آیس لاته نیز از نوشیدنی‌های پرطرف‌دار اژدری هستند که در کنار یک‌تکه کیک تازه، خیلی می‌چسبند.

کلمپه اژدری کرمان؛ طعمی اصیل و قدیمی شیرینی سنتی کرمانی

اژدری از قنادی‌های خوش‌آوازه کرمان است که بیشتر از 50 سال قدمت دارد و به‌موجب کلمپه‌های بی‌نظیری که ارائه می‌دهد، معروف شده است.

کلمپه اژدری  کرمان فراتر از یک شیرینی‌پزی سنتی است. اینجا یک کافه‌قنادی زیبا با محیط شاد و دلنشین است که می‌توان دلچسب‌ترین قهوه‌های کرمان را در آن میل کنید. تنوع بالای شیرینی‌های سنتی و محصولات برند اژدری از دلایل شهرت آن است.

محصولات این مجموعه در بسته‌بندی‌های خاص و فوق‌العاده شیک بهترین گزینه برای سوغاتی و چشم‌روشنی هستند.

 

کلمپه اژدری کرمان، طعمی اصیل و سنتی

ما در اسنپ فود با سفارش نان انلاین کرمان، این امکان را برای شما فراهم آورده‌ایم تا لذیذترین نان‌های سنتی کرمان را با کیفیت عالی و تازه و سریع درب منزل دریافت کنید و خریدی آسان و رضایت‌بخش را تجربه کنید.

 

برچسب ها:

نظرات کاربران