سیر تا پیاز کماچ شیراز

5/5 - (1 امتیاز)

شهر زیبای شیراز، شهری است که به عطر بهارنارنج، اماکن تاریخی و سیاحتی و اخلاق خوب و خون گرم مردمش معروف است. اما همه اینها تمام جاذبه‌های گردشگری این شهر نیست. بسیاری از افراد شیراز را به رستوران‌ها و خصوصا فست‌فودهای خوشمزه‌اش می‌شناسند، جایی که شما می‌توانید انواع مختلف ساندویچ و پیتزا را با کیفیتی خوب و طعمی دلپذیر نوش جان کنید.

طعم خوش یک همبرگر خوشمزه در فست‌فود کماچ

برگر کماچ شیراز یکی از این مجموعه‌های فست‌فودی معروف است که هرکس با یک بار امتحان کردن برگرهای خوشمزه‌اش، مشتری آن شده‌است.

سیر تا پیاز کماچ شیراز

محله سینما سعدی، منطقه‌ای در شهر شیراز است که فست فود کماچ در آن قرار گرفته، جایی که حتی نام آن هم برای انسان جالب است و زیبا جلوه می‌کند. این مجموعه علاوه بر واقع‌شدن در منطقه‌ای مناسب که در ادامه درباره آن توضیح خواهیم داد، یکی از بهترین فست‌فودهای این منطقه نیز شناخته می‌شود.

چرا فست فود کماچ؟

لفظ کماچ به معنی نوعی نان محلی استان فارس است که در نامگذاری، تناسب رعایت شده است. از طرفی انواع مختلفی از برگرها و ساندویچ در منو کماچ شیراز جای دارد، به طوری که هر شخص و با هر سلیقه‌ای می‌تواند با دست پر و شکم سیر از این مجموعه بیرون برود. در کنار برگر کماچ، شما می‌توانید با اندکی قدم‌زدن به سراغ مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری مختلفی بروید و خریدهای مختلف خود را انجام دهید.

فست فود کماچ کجاست؟

برای دسترسی مکانی به فست فود کماچ مسیرهای مختلفی وجود دارد. از وسایل حمل‌ونقل عمومی گرفته تا استفاده از وسیله شخصی، شما می‌توانید با استفاده از همه این موارد و بدون دردسر و به آسانی خودتان را به این مجموعه برسانید. همانطور که گفتیم برگر کماچ شیراز در خیابان سینما سعدی شیراز واقع شده که یکی از مغازه‌های فست فود در این منطقه می‌باشد.

امتیازی که توانسته برگر کماچ را در رقابت با سایر رقبا پیروز کند، کیفیت مطلوب غذاهای آن، استفاده از مواد اولیه خوب و باکیفیت و قیمت همبرگر کماچ است. همچنین در اطراف برگر کماچ مراکز مهمی مانند بیمارستان پارس، مجتمع تجاری سلیم، مجتمع تجاری ایران و سایر مراکز خدماتی و مهم قرار گرفته است.

شعبه دوم فست فود کماچ

گفتنی است که شعبه دوم فست فود کماچ در خیابان فرهنگ شهر قرار گرفته که به کماچ شیراز فرهنگ شهر معروف است و البته این شعبه نیز به لحاظ موقعیت جفرافیایی و دسترسی مکانی در محل مناسبی قرار دارد. همچنین یکی از امکانات این مجموعه امکان نشستن در فضای بیرون و لذت‌بردن از یک غذای دورهمی به همراه خانواده یا دوستان است.

آدرس فست فود کماچ، شعبه اول: شیراز، خیابان سینما سعدی، خیابان شهید ذوالانوار غربی، شعبه دوم: شیراز، خیابان فرهنگ شهر، حدفاصل کوچه 28 و 30

تلفن تماس: 07132307575-07132301051

ساعات سرویس‌دهی در طول شبانه روز: روز از ساعت 9 تا 16، شب از 19 تا 1 بامداد

مطالب جالبی درباره برگر و همبرگر

بسیاری از افراد برگر و همبرگر را یکسان می‌دانند، ولی در واقعیت این دو کمی تفاوت با هم دارند. در دنیا، برگر انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید برای درست کردن برگر، پنیر و یا سبزیجات را نیز به کار ببرید. مثلا برگر ماهی، همبرگر،  برگرقارچ،  پیتزابرگر،  پورک برگر و … همگی از انواع برگر هستند.

این در حالی است که همبرگر خود نوعی برگر است. درحقیقت همبرگر یک زیرشاخه از برگر بوده که با اضافه‌کردن گوشت یا سبزیجات در بخش برش‌خورده یک نان گرد به دست می‌آید. ماده اصلی تشکیل‌دهنده همبرگر، گوشت چرخ کرده است. گوشت مورد استفاده نیز می‌تواند گوشت گوسفند، گاو یا گوساله باشد.

برگر کماچ شیراز توانسته است انواع مختلفی از برگرها را در منوی خودش جای دهد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

انواع برگر کماچ شیراز

یکی از دلایل عمده شهرت فست‌فود کماچ، به کیفیت عالی و خوشمزه برگرهای آن برمی‌گردد. به طوری که بسیاری از مشتریان از کیفیت برگرهای آن ابزار رضایت کرده‌اند.

برگر کماچ شیراز، ارائه دهنده انواع برگرهای خوشمزه

به عنوان مثال همبرگر مخصوص کماچ حاوی 140 گرم گوشت، گوجه، سبزیجات و سس مخصوص است یا قارچ برگر کماچ حاوی 140 گرم گوشت، چیپس، گوجه، سبزیجات، قارچ، پنیر و سس مخصوص است که طعم آنها برای هر انسان گرسنه‌ای که به دنبال یک برگر باکیفیت و عالی می‌گردد، بسیار خوشمزه و عالی خواهدبود.

با منوی فست فود کماچ آشنا شوید

یکی از دلایل عمده شهرت فست فود کماچ، به کیفیت عالی و خوشمزه برگرهای آن برمی‌گردد. به طوری که بسیاری از مشتریان از کیفیت برگرهای آن ابزار رضایت کرده‌اند. البته منو کماچ شیراز تنها در برگرهای خوشمزه آن خلاصه نمی‌شود، بلکه شما می‌توانید در این مجموعه علاوه بر سفارش انواع برتر برگر، ساندویچ‌های مختلف و انواع خوراک را به صورت حضوری یا آنلاین سفارش دهید.

انواع برگر انواع ساندویچ خوراک‌ها پیش غذا
همبرگر مخصوص کماچ استیک مرغ کماچ خوراک همبرگر سیب ‌زمینی سرخ کرده ساده
قارچ برگر قارچ استیک مرغ خوراک استیک مرغ سیب ‌زمینی با پنیر(تنوری)
همبرگر دوبل ساندویچ سبزیجات تنوری خوراک میکس سالاد فصل
قارچ ‌برگر دوبل میکس    
  قارچ میکس    
  استیک مرغ دوبل    
  میکس دوبل    
  هات ‌داگ تنوری با پنیر    
  هات ‌داگ تنوری مخصوص کماچ    
  قارچ میکس دوبل    
  قارچ استیک مرغ دوبل    

 

 

مشتریان درباره فست فود کماچ چه می گویند؟

برای بررسی نظرات مشتریان، نکات مختلفی مدنظر قرار گرفته است که از آن جمله با توجه به نظرات ارائه شده توسط مشتریان در مورد مواردی مانند کیفیت، طعم و قیمت همبرگر کماچ به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر جلب نظر نسبی مشتریان، بیشترین امتیاز به طعم دلپذیر و کیفیت عالی برگرهای ارائه‌شده و همچنین قیمت غذاها اختصاص دارد.

یک برگر عالی و خوشمزه در برگر کماچ شیراز

یکی دیگر از موارد مهم مطرح شده که در جلب نظر مثبت مشتریان تاثیر زیادی داشته، سرویس‌دهی مناسب کارکنان و اخلاق خوب آنها و همچنین دکوراسیون و فضای خاطره‌انگیز مجموعه فست‌فود کماچ است. میزان رضایت مراجعه‌کنندگان از سطح کیفیت خدمات اینترنتی هم به نحو مطلوبی بوده‌است.

 یک تجربه خوشمزه با خرید آنلاین از فست فود کماچ شیراز

اگر به هر دلیلی، توانایی تجربه خرید حضوری از این مجموعه معروف را ندارید، نیازی به نگرانی نیست. شما می‌توانید با استفاده از خرید آنلاین و اینترنتی، این مسئله را جبران کنید. البته مسئله‌ای که در همین ابتدا باید به آن اشاره کنیم، وارد کردن کامل و دقیق آدرس خودتان است.

شما می‌توانید برای انجام خرید آنلاین از فست فود کماچ شیراز اسنپ فود را انتخاب کنید، سپس با جستجوی عبارت برگر شیراز با لیستی از انواع مغازه‌های ارائه‌دهنده فست‌فود روبرو می‌شوید، در ادامه به بخش ویژه فست‌فودی‌های شهر شیراز بروید که البته همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، شهر شیراز پر از رستوران و فست‌فودی است و به همین دلیل در این صفحه با انبوهی از این نوع مجموعه‌ها مانند رستوران بل پاسی و… روبرو می‌شوید. در نهایت با پیداکردن فست فود کماچ و بعد از انجام چند مرحله ساده، سفارش خود را انجام داده و منتظر تحویل آن بمانید.

در آخر

در این مقاله درباره فست فود کماچ شیراز و منوی متنوع آن و البته برگرهای خوشمزه‌اش صحبت کردیم. همچنین در مورد برگر وهمبرگر و انواع برگر کماچ حرف‌هایی زدیم. در صورتی که مایل به خرید حضوری از این مجموعه هستید، همانطور که گفتیم به راحتی می‌توانید به آدرس آن دسترسی داشته باشید، چنانچه به هر دلیلی امکان خرید حضوری برایتان فراهم نیست، به راحتی می‌توانید با استفاده از اینترنت و خرید آنلاین، به غذاهای خوشمزه مجموعه برگر کماچ شیراز دسترسی داشته‌باشید.

نظرات کاربران