آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه آرامش تربت حیدریه
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه آرامش در تربت حیدریه با آدرس و منو

مینا اسماعیل بیگی 09 فروردین 1402 2 دقیقه

با دنبال کردن معرفی کافه آرامش تربت حیدریه، با یک کافه رستوران جذاب روبرو هستید که کیفیت عالی نوشیدنی و خوردنی‌های آن در این شهر زبانزد است. به علاوه سرویس خدمات، فضای داخلی و دیگر المان‌های این کافه نیز در جای خود خاص و رضایت‌بخش هستند. اگر در شهر تربت حیدریه به دنبال یک کافه عالی هستید، توصیه می‌کنیم که حتما سری به کافه آرامش بزنید.

معرفی کافه آرامش تربت حیدریه

کافه آرامش در جاده تربت حیدریه قرار گرفته است و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. این کافه همیشه توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورده و فضایی بزرگ و راحت برای مشتریان دارد. به علاوه قیمت کافه آرامش تربت حیدریه نیز کاملا مناسب ارزیابی شده و از این جهت می‌توان برای این کافه رستوران امتیاز خوبی در نظر گرفت.

  • آدرس کافه آرامش تربت حیدریه: استان خراسان رضوی، جاده تربت حیدریه، گناباد
  • شماره تماس: 09334590684
  • ساعات کار: از ساعت 11:00 تا ساعت 23:30
  • امکانات: محل پارک خیابانی، پرداخت الکترونیک

نقد و بررسی کافه آرامش تربت حیدریه

کافه آرامش حیدریه منو جذابی داشته و انواع و اقسام نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های خوشمزه را می‌توانید در این کافه سفارش دهید. به ویژه آن که قیمت اکثر مواردی که در منو کافه آرامش تربت حیدریه آورده شده‌اند، بسیار مناسب به نظر می‌رسند. اگر نگاهی به منو کافه آرامش تربت حیدریه بیندازید، قطعا موارد متعددی وجود دارد که برای شما جذاب بوده و مایل به سفارش آن‌ها خواهید بود. به این شکل پس از یک بار امتحان کردن سرویس در این کافه، حتما برای مراجعه بعدی نیز مشتاق می‌شوید.

البته پیشنهاد می‌کنیم که حتما نگاهی به لیستی از کافه های شهر تربت حیدریه انداخته و بهترین کافه‌های این شهر را از میان آن‌ها دنبال کنید.

سفارش آنلاین از کافه آرامش تربت حیدریه

در بالا نگاهی به معرفی کافه آرامش در شهر تربت حیدریه استان خراسان انداختیم. پیشنهاد می‌کنیم در مسیر خود به این کافه سر بزنید و حتما گزینه‌هایی از منو آن را انتخاب کنید. البته، شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری به محل این کافه یا سایر کافه‌های تربت حیدریه، از امکان سفارش آنلاین آن استفاده کنید. به این ترتیب هر آن چه سفارش دهید، به راحتی آن را در مدت زمانی کوتاه، در محل آدرس دریافت خواهید کرد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود