آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
کافه های شهر تربت حیدریه
شکم گردی
3.3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

لیستی از کافه های شهر تربت حیدریه

مینا اسماعیل بیگی 27 اسفند 1401 5 دقیقه

تربت حیدریه یکی از شهرهای خراسان رضوی است. در این مطلب به معرفی لیستی از کافه‌های موجود در این منطقه پرداخته‌ایم. اگر قصد سفر به تربت حیدریه را دارید یا ساکن این شهر هستید، بهتر است موارد موجود در این مطلب را به همراه امکاناتی که دارند، به ذهنتان بسپارید.

بهترین کافه های شهر تربت حیدریه کدامند؟

تربت حیدریه یکی از مناطق گردشگری در ایران است که افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند. به همین دلیل تعداد کافه و رستوران‌هایی که در آن وجود دارد روز به روز بیشتر شده است. مواردی که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم، شامل کافه‌هایی است که در این شهر شناخته شده بوده و اغلب مشتریان رضایت کافی را از کیفیت و قیمت آن‌ها داشته‌اند:

کافه تایم

اگر به دنبال فضایی آرام، در تربت حیدریه هستید، کافه تایم بهترین پیشنهاد برای شما است. در این مکان انواع اسموتی، شیک، نوشیدنی‌های گرم، قهوه و کیک و دسر سرو شده و البته امکان سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود نیز وجود دارد. این کافه بین قره نی 18 و 20 قرار گرفته و از ساعت 9 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

کافه آرامش

کافه آرامش پیشنهاد بعدی برای سرو یک قهوه یا نوشیدنی است. این مکان در خیابان قائم و نبش قائم 22 قرار گرفته و البته می‌توانیم در خدمات آنلاین آن انواع پودر فوری و چای را نیز ببینیم. کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر منوی این کافه، باعث جذب مشتریان زیاد شده است.

کافه پلاک

اگر به میدان امام حسین رفتید، حتما سری به کوچه حجتی 5 بزنید، تا کافه پلاک را با سر در زیبایش ببینید. در این مکان انواع موکتل، معجون، شیک، نوشیدنی‌های گرم، قهوه و کیک به صورت روزانه و کاملا تازه سرو شده و به عنوان یکی از کافه‌های جدید در سرویس آنلاین اسنپ فود نیز دیده می‌شود.

کافه ابرکافه ابر تربت حیدریه

برای چشیدن طعم‌های متفاوت نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین انواع قهوه بهترین انتخاب در تربت حیدریه، کافه ابر است. این کافه نیز در میدان امام حسین واقع شده و از ساعت 8 صبح تا 12 شب، خدماتی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. اگر به این کافه که یکی از بهترین کافه های شهر تربت حیدریه است سر زدید، حتما آفوگاتو را امتحان کنید.

کافه هزارتو

کافه هزارتو واقع در خیابان بهشتی 5 بوده و به تازگی در سرویس اسنپ فود نیز دیده می‌شود. در این مکان می‌توانید انواع قهوه، نسکافه، موکا، لته، اسپرسو و … را امتحان کنید. طعم متفاوت نوشیدنی‌های این کافه، دلیل اصلی جذب مشتریان آن به صورت آنلاین و حضوری است.

ویتامین سرای اس

این ویتامین سرا را هم می‌توانیم در لیست بهترین کافه‌های تربت حیدریه قرار دهیم. همانطور که از نام این کافه پیداست، انواع و اقسام خوراکی‌های ویتامینه را در منوی خود جای داده است. آدرس اصلی آن در آبشار و تقاطع امیرکبیر است، اما می‌توانید منوی آن را در اسنپ فود نیز ببینید و محصولات دلخواه‌تان را سفارش دهید.

کافه کاپ

کاپ نیز نام یکی از کافه‌های موجود در خیابان آبشار است. دقیقا بین امیرکبیر و آبشار می‌توانید تابلوی آن را ببینید. در فضای این کافه انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. همچنین می‌توانید منوی صبحانه، میان وعده و فست فود آن را نیز انتخاب کنید. کافه کاپ به تازگی در میان اسامی کافه‌های تربت حیدیه در اسنپ فود قرار گرفته است.

کافه قرارکافه قرار

این کافه همانند نامش، بهترین مکان برای قرارهای کاری و دوستانه است. منوی کامل آن هم شامل نوشیدنی‌های سرد و گرم است و هم صبحانه، میان وعده و فست فود را در خود جای داده است. برای رفتن به این کافه باید به ابتدای ورودی پیشکو و رو به روی آبشار 4 بروید.

کافی شاپ دیدار

کافه دیدار در چهار راه بازار روز قرار گرفته است. برای صرف یک صبحانه عالی و میان وعده می‌توانید به این کافه مراجعه کنید. دیدار یکی از بهترین و پر مشتری‌ترین مکان‌های موجود در تربت حیدریه است.

سودا

سودا نام یک کافی شاپ در خیابان شورا بوده و پاتوق همیشگی جوانان است. انواع صبحانه و میان وعده را می‌توانید با قیمتی مناسب و کیفیت بالا در سودا میل کنید. البته امکان سفارش آنلاین از منوی آن نیز وجود دارد. کافی است نامش را در میان کافه‌های اسنپ فود پیدا کنید.

کافه گل

اگر به دنبال صرف صبحانه یا یک میان وعده سبک در شهر تربت حیدریه هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه گل بزنید. تابلوی این کافه را می‌توانید در خیابان کاشانی 8 و دقیقا در کنار دبیرستان رازی ببینید. منوی کامل کافه گل، آن را به یکی از بهترین‌ها در این شهر تبدیل کرده است.

دکتر قهوه

کافه بعدی در لیست بهترین کافه های شهر تربت حیدریه با نام دکتر قهوه شناخته می‌شود. برای رفتن به این کافه باید به بلوار بهشتی بروید تا بتوانید طعم انواع قهوه که به صورت تخصصی تهیه می‌شوند را بچشید.

مجموعه شبستانمجموعه شبستان

شبستان هم کافه و هم رستوران است. با ورود به این مجموعه می‌توانید از منوی غذا ناهار یا شام و سپس از منوی کافه چای یا نوشیدنی دلخواهتان را سفارش دهید. کیفیت تمام ترکیبات به کار رفته در آماده‌سازی منوی این مجموعه بسیار بالا بوده و از نظر قیمتی در سطح مناسبی قرار دارد.

کافه ژوان

ژوان نیز نام یکی دیگر از کافه‌های خراسان رضوی و واقع در خیابان خیرین تربیت حیدریه است. در این مکان منوی کاملی از صبحانه، میان وعده و فست فود وجود دارد که امکان سفارش به صورت حضوری و آنلاین را به شما داده است. کیفیت سفارشات این رستوران بسیار بالا بوده و توانسته در طول فعالیتش، مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

کاف گاف

آخرین پیشنهاد در لیست کافه های شهر تربت حیدریه کافه گاف است. در این مکان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو شده و البته امکان سفارش حضوری و آنلاین نیز وجود دارد. کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های منوی این کافه است.

سفارش آنلاین از کافه های شهر تربت حیدریه

در این مطلب به معرفی لیستی از کافه های شهر تربت حیدریه به همراه امکانات آن‌ها پرداختیم. بسیاری از این موارد امکان سفارش آنلاین را نیز از طریق اسنپ فود به شما می‌دهند. البته امکان سفارش آنلاین غذا تربت حیدریه نیز از طریق این پلتفرم وجود دارد. اگر شما هم تجربه ورود به تربت حیدریه و استفاده از خدمات کافه‌های مختلف آن را داشته‌اید، حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود