آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کباب لند
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

خوشمزه ترین غذاهای ایرانی در کباب لند ساوه +‌ اطلاعات کامل

مینا اسماعیل بیگی 19 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

بهتر است معرفی کباب لند ساوه را با این توضیح آغاز کنیم که شهر باستانی ساوه دومین شهر بزرگ در استان مرکزی است. این شهر در کنار ارزش باستانی و قدمت طولانی خود، می‌تواند به دلیل شرایط اقلیمی و منابع گردشگری، مقصد بسیار جذابی برای اهل سفر و گردشگران مختلف باشد.

بنابراین، اگر قصد سفر به شهر ساوه را دارید، می‌توانید از تمام گردشگاه‌های زیبا و دیدنی این شهر نظیر پارک جنگلی شهید چمران، بام ساوه، گنبد چهارسوق، مسجد جامع، امامزاده عبدالله اوجان، امام زاده سید اسحاق، کلیسای چناقچی علیا و … دیدن کرده و از تماشای تاریخ، قدمت و طبیعت این شهر لذت ببرید.

البته، ممکن است در طول سفر به بهترین رستوران های ساوه و بهترین محیط‌های غذاخوری در این شهر نیز نیاز داشته باشید. به همین منظور، در ادامه شما را با یکی از بهترین رستوران های ساوه، یعنی کباب لند ساوه آشنا کرده و درباره نوع امکانات این رستوران اطلاعات کاملی را ارائه می‌دهیم.

معرفی کباب لند ساوه

کباب لند ساوه

کباب لند از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کباب سراهای شهر ساوه است که روزانه مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و در لیست رستوران های ساوه خوش می‌درخشد. در منو کباب لند ساوه انواع متنوع کباب‌های خوش طعم و خوشرنگ ایرانی با مناسب‌ترین قیمت‌ها وجود دارد. این رستوران با برخورداری از امکانات ویژه، فضایی گرم و صمیمی را برای پذیرایی هر چه مناسب‌تر از مشتریان خود ترتیب داده است. با مراجعه به کباب لند شهر ساوه می‌توانید لذت دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی را با چشیدن خوشمزه‌ترین کباب‌ها تکمیل کنید.

  • ادرس کباب لند ساوه: ساوه، بلوار دانشجو
  • شماره تماس: 08642240556
  • ساعت کاری: تا ساعت 22:30
  • اماکن نزدیک: مجتمع تجاری خورشید، درمانگاه تامین اجتماعی

منو کباب لند ساوه

منو کباب لند ساوه

کباب لند ساوه منو کامل از انواع کباب‌های خوش پخت ایرانی را برای ارائه به مشتریان خود آماده کرده است. در پخت انواع غذاهای درج شده در منوی کباب لند ساوه از گوشت تازه و مواد ارگانیک استفاده شده است.

نوشیدنی خوراک پیش غذا
کوکا کولا خوراک کباب چنجه ماست موسیر
فانتا پرتقالی خوراک کباب لقمه زیتون شور
اسپرایت خوراک کباب کوبیده زیتون پرورده
دوغ خانواده خوراک جوجه کباب زعفرانی حلیم
آب معدنی خوراک جوچه کباب لاری
خوراک جوجه کباب گیلکی
خوراک جوچه کباب ایتالیایی
چلو ساده

نقد و بررسی کباب کند ساوه

نقد و بررسی کباب کند ساوه

در این بخش از معرفی کباب لند ساوه به نقد و بررسی این رستوران می‌رسیم. کباب لند رستورانی برای همه سلیقه‌ها است و همه افراد می‌توانند کباب دلخواه خود را سفارش دهند. تیم آشپزی مجرب رستوران کباب لند ساوه از مواد غذایی تازه و ارگانیک برای پخت انواع غذاها و خوراک‌های ایرانی در این رستوران بهره می‌گیرند. بنابراین، اگر به دنبال کبابی خوب در ساوه می‌گردید و طرفدارغذاهای اصیل، سنتی و محلی ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا حتما کباب‌های این رستوران را امتحان کنید.

در فضای دوستانه و خانوادگی ترتیب داده شده توسط تیم کباب لند می‌توان لذت حضور و گذران وقت در بهترین رستوران سنتی ساوه را تجربه کرد. این رستوران به دلیل برخورداری از فضایی آرامشبخش و زیبا و همچنین ارائه غذاهای خوش طعم و رنگ‌ ایرانی، مقصدی مناسب برای مهمانان، گردشگران و اهالی این شهر محسوب می‌شود. شهرت و محبوبیت کباب لند باعث شده است تا روزانه تعداد زیادی از مشتریان برای صرف وعده‌های ناهار و شام و حتی صبحانه و چشیدن طعم حلیم‌های خوشرنگ این رستوران به سمت کباب لند روانه شوند.

به منظور جلب حداکثری رضایت مشتریان، قیمت کباب لند ساوه در مناسب‌ترین و بهترین محدوده تعیین شده است تا مشتریان بتوانند علاوه بر بهره‌مندی از غذاهای لذیذ و باکیفیت، خرید خود را با پرداخت نازل‌ترین قیمت‌ها تکمیل نمایند.

سفارش آنلاین غذا از کباب لند ساوه

در این متن به معرفی کباب لند ساوه پرداختیم و شما را با اطلاعات، شماره تماس و آدرس آن آشنا کردیم. البته، شما می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری به رستوران کباب لند ساوه و استفاده از فضای جذاب و خانوادگی ترتیب داده شده در این رستوران، از امکانات سفارش غذا ساوه به صورت آنلاین نیز استفاده کنید. به این منظور، بعد از مشاهده قیمت و انتخاب غذا، پیش غذا، سالاد و نوشیدنی مورد نظر خود در اسنپ فود، می‌توانید به تکمیل روند خرید و ثبت سفارش بپردازید.

با سفارش غذا از اسنپ فود، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و به آسانی، غذای مورد نظرتان را با بسته بندی مناسب و بهداشتی، در محل آدرس تحویل گرفته و از چشیدن طعم خوشمزه غذا لذت ببرید.

راستی، آیا تا به حال به رستوران کباب لند ساوه مراجعه کرده‌اید؟ خرید غیرحضوری چطور؟ طعم کباب‌های این رستوران را چطور ارزیابی می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود