همه چیز درباره رستوران اسپاخو کرمان + آدرس و شماره تماس

رستوران اسپاخو کرمان
4/5 - (3 امتیاز)

یکی از سرگرمی‌های بسیار مهم افراد ساکن در هر شهر کرمان رفتن به کافه و رستوران‌های مختلف است. بنابراین اگر شما نیز در کرمان زندگی می‌کنید یا در حال حاضر قصد سفر به این شهر را دارید، بهتر است با انواع رستوران های شهر کرمان آشنا شوید. رستوران اسپاخو کرمان را به جرأت می‌توان بهترین رستوران کرمان به حساب آورد که هم غذاهای باکیفیتی ارائه داده و هم سرویس درجه یک دارد.

رستوران اسپاخو کرمان

اسپاخو کرمان

اگر به دنبال باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و ایرانی در شهر کرمان هستید، توصیه می‌کنیم به رستوران اسپاخو سر بزنید. این رستوران هم فضایی عالی و لوکس دارد و هم قیمت غذاهای آن و سرویسی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد، در مقایسه با بسیاری از رستوران‌های هم رده به مراتب مناسب‌تر است.

فضای جذاب این رستوران باعث تغییر حال شما می‌شود؛ همچنین کیفیت ستودنی رستوران اسپاخو را نمی‌توان نادیده گرفت. در ادامه بهترین مزیت‌های این رستوران را به صورت خلاصه برای شما نام می‌بریم:

  • ارائه انواع غذاهای با کیفیت
  • تهیه انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی
  • محیطی شیک و لوکس
  • نزدیک بودن به مرکز شهر کرمان
  • فضای جذاب و مجلل
  • رفتار خوب کارکنان

این رستوران در 3 وعده صبحانه، ناهار، و شام بهترین پذیرایی را انجام می‌دهد. شاید با مشاهده منوی متنوع رستوران اسپاخو کمی گیج شوید و حتی انتخاب غذا برای شما سخت شود. در صورت بروز چنین حالتی می‌توانید از کارکنان نظر و ایده بگیرید تا بهترین غذا را با توجه به سلیقه شخصی خود در این رستوران میل کنید.

  • آدرس رستوران اسپاخو کرمان: بلوار جمهوری، ایستگاه اتوبوس هزارویک شب
  • شماره تماس: 03432444155
  • ساعت کار: 10 الی 23
  • امکانات: غذای ایرانی، غذای خارجی، فضای باز، امکانات صوتی و تصویری، دستگاه کارت‌خوان

منوی رستوران اسپاخو کرمان

منوی رستوران اسپاخو کرمان

انواع غذاهای ایرانی از چلو ماهیچه گوسفندی گرفته تا غذاهای خارجی همانند بیف استراگانف را می‌توان در منوی این رستوران مشاهده کرد. با اینکه اسپاخو از تنوع غذایی بالایی برخوردار است ولی به هیچ وجه کیفیت این رستوران کم نشده و همچنان یکی از غذاخوری‌‌های پیشرفته و متمایز شهر کرمان به حساب می‌آید.

ناگفته نماند منوی غذاهای دریایی این رستوران کرمانی نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در ضمن سالاد بار اسپاخو یکی دیگر از دلایل متمایز بودن آن خواهد بود. شما می‌توانید از بوفه گرم و سرد این رستوران بهترین آیتم‌های صبحانه را سفارش دهید. اگر به طرز تهیه انواع غذاهای کرمانی علاقه‌مند باشید، ضمن آن که امکان سفارش بسیاری از آن‌ها در این رستوران وجود دارد؛ می‌توانید از طریق مجله اسنپ فود نیز دستور تهیه هر یک را دنبال کنید.

به طور کلی می‌توان گفت اسپاخو، مانند چایخانه وکیل کرمان ، یکی از معروف‌ترین رستوران های کرمان است که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را با بالاترین کیفیت و بهترین طعم و رنگ در اختیار مهمانان خود می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منوی رستوران اسپاخو به جدول زیر مراجعه کنید.

منو این رستوران در بخش اول شامل:

انواع بوفه منوی ایرانی کباب ها
بوفه کامل مرغ زعفرانی و بادمجان جوجه کباب
بوفه سرد ته چین گوشت فیله کباب
بوفه گرم ته چین مرغ جوجه جنگلی
بوفه صبحانه مرصع پلو فیله کباب ترش
بوفه کامل همراه با غذا زرشک پلو کباب لقمه مخصوص
ماهیچه گوسفندی چنجه مخصوص
ژیگوی گوسفندی برگ گوسفندی
خورشت داوود پاشا کباب مخصوص اسپاخو
مرغ لونگی شیشلیک شاندیز
باقالی پلو برگ گوساله
گوشت و بادمجان جوجه کباب ترش
گردن گوسفندی

بخش دوم منو نیز به شکل زیر است:

غذای اصلی غذاهای دریایی غذاهای فرنگی
استیک میکس گریل میگو سوخاری کاسادیا
استیک رول مخصوص ماهی تنوری حلوا فاهیتا مرغ
استیک ریبای سینی دریایی خوراک سبزیجات
استیک شاتو بریان ماهی کباب سالمون اسپاگتی اسپانیایی
استیک بره لم چاپس چن هوا پاستا آلفردو با گوشت
استیک سالمون مالاتا بیف استراگانف
استیک مرغ با سس سبزیجات ماهی سرخ شده قزل آلا سی چوان

نقد و بررسی رستوران اسپاخو در کرمان

رستوران اسپاخو

با مشاهده عکس رستوران اسپاخو کرمان متوجه زیبایی بی‌نظیر و دکوراسیون خاص این رستوران لوکس می‌شوید که از هر نظر جذابیت‌ دارد. با توجه به نظرسنجی‌هایی که به تازگی در مورد این رستوران شهر کرمان انجام شده است، اسپاخو توانسته به رتبه خوبی در میان تمام رستوران‌ها دست پیدا کند. به علاوه پیشنهاد می‌کنیم که حتما درباره رستوران پالیز کرمان نیز در وبلاگ اسنپ فود، مطالعه داشته باشید.

منوی متنوع و غذاهای با کیفیت اسپاخو کرمان سبب جذابیت بیشتر این رستوران در شهر کرمان شده است. توصیه می‌کنیم هر زمانی که کرمان رفتید به این رستوران سر بزنید تا از فضای دلنشین و آرام این رستوران به همراه خوشمزه‌ترین غذاهای فرنگی و ایرانی بهره‌مند شوید و لذت ببرید.

مراکز مهم نزدیک به رستوران اسپاخو کرمان

از جمله مراکز و مکان‌های مهمی که در فاصله کمی از این رستوران قرار دارند، پاساژ الماس هزار و یک شب، پیتزا تاتلی، شیرینی سرای حمید 2 و دفتر سازمان ملل متحد هستند.

سفارش آنلاین از رستوران اسپاخو در کرمان

به تازگی اسنپ فود خدمات سفارش انلاین غذا در کرمان را راه‌اندازی کرده است. بدین‌ترتیب رستوران اسپاخو نیز یکی از رستوران های کرمان است که از این سیستم نوین استقبال کرد و در این سایت عضویت خود را به ثبت رساند. بنابراین طرفداران اسپاخو می‌توانند به صورت آنلاین نیز از این رستوران خرید کنند.

فرقی ندارد در کدام بخش کرمان هستید، به راحتی و از طریق اینترنت می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و سفارش غذای دلخواهتان را به گوش کارکنان اسپاخو برسانید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت‌ترین وعده غذایی خود را در شهر کرمان دریافت کنید. در پایان، پیشنهاد می‌کنیم که حتما نگاهی به معرفی باغ رستوران دشت بهشت کرمان بیندازید.

نظرات کاربران