آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران سنتی مکث کرمان

ترمه افضلی 15 تیر 1402 6 دقیقه

رستوران سنتی مکث یکی از بهترین مراکز عرضه و تهیه غذاهای اصیل و سنتی ایرانی است که با تهیه و طبخ انواع غذاهای خوشمزه توانسته نام خود را در ردیف بهترین رستوران‌های کرمان قرار دهد. این مجموعه با بهترین آشپزها و پرسنل لحظات خاص و خاطره‌انگیزی از صرف غذا را برایتان به‌ارمغان می‌آورد.

در مجموعه غذایی مکث می‌توانید از انواع غذاهای خوشمزه مثل چلو‌مرغ سرخ‌شده تا غذاهای اصیل کرمانی مثل بزقرمه را سفارش دهید. این مجموعه دست بازی برایتان گذاشته است تا غذایی مطابق با ذائقه و سلیقه‌تان سفارش دهید و نوش‌جان کنید.

رستوران سنتی مکث کرمان

رستوران سنتی کرمان مکث همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات، لحظه‌هایی ناب از صرف غذا را در محیطی دنج  و سنتی برایتان به‌ارمغان بیاورد. رفتار محترمانه پرسنل، کیفیت بالای غذاها، محیط تمیز و مناسب غذاخوری، قیمت‌های خوب و … افراد را ترغیب می‌کند که برای صرف غذا به آنجا بروند.

معرفی رستوران سنتی مکث کرمان

در خیابان امام جمعه کرمان، رستورانی سنتی وجود دارد که با تهیه غذاهای مختلف از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران سنتی با معماری بی‌نظیر تبدیل به انتخاب اول بسیاری از توریست‌ها و گردشگران شهر کرمان شده است. در واقع بیشتر مردم ترجیح می‌دهند برای خوردن غذا در دل یک شهر تاریخی، به رستورانی بروند که نمایی تاریخی و سنتی دارد.

میزها و صندلی‌های چوب، تخت‌های چند‌نفره مخصوص صرف غذا، تابلوهای بسیار زیبا، کاشی‌کاری‌های فوق‌العاده و … از جمله جذابیت‌های رستوران مکث هستند که تم و نمای آن را سنتی کرده‌اند.

خوردن غذا در دل محوطه سنتی با بافت قدیمی رستوران مکث شما را به یاد گذشته می‌اندازد. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم اگر می‌خواهید دلی از عزا با انواع غذاهای خوشمزه در بیاورید و در محیطی نوستالژیک و خارق‌العاده غذا بخورید، به رستوران مکث کرمان بروید.

محوطه غذاخوری رستوران مکث کرمان

در رستوران سنتی مکث پرسنلی حرفه‌ای و کاربلد حضور دارند که به بهترین شکل به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کنند. آنها از همان بدو ورودتان به رستوران با لبخند پذیرای شما هستند و اگر در رستوران چالشی برایتان به‌وجود بیاید، در سریعترین زمان آن را حل خواهند کرد.

آشپزهای حرفه‌ای رستوران مکث را نیز نمی‌توان از قلم انداخت که با دانش، مهارت و تجربه خود هنر ترکیب‌کردن مواد برای تهیه خوشمزه‌ترین غذاها را به‌خوبی یاد دارند. آنها می‌دانند که چطور و چگونه از مواد اولیه غذاهای سالم و خوشمزه تهیه کنند. به‌همین‌دلیل باکیفیتترین غذاهای اصیل ایرانی را می‌توانید در رستوران سنتی مکث کرمان نوش‌جان کنید.

علاوه بر آشپزهای حرفه‌ای، مواد اولیه و باکیفیت رستوران از جمله ویژگی‌های مثبت دیگر آن است. در واقع مدیریت مجموعه مکث همواره با تهیه باکیفیتترین و ارگانیکترین مواد اولیه سالمترین غذاها را به مهمانان هدیه می‌دهد.

منوی رستوران مکث کرمان

اگر به‌دنبال بهترین رستوران کرمان با منویی متنوع می‌گردید، ما رستوران مکث را پیشنهاد می‌دهیم. طعم غذاهای خوشمزه این رستوران محال است که تا مدت‌ها از یادتان برود.

آیا به غذاهای اصیل ایرانی علاقه دارید؟ منوی متنوع این رستوران خوشمزه‌ترین غذاها را برایتان تدارک دیده است که در ادامه نام آنها به‌همراه ‌ترکیب‌هایشان را قرار می‌دهیم:

نام غذا ‌ترکیب‌ها
چلو‌مرغ سرخ‌شده 1 تکه ران مرغ سرخ‌شده 600 گرمی با 250 گرم برنج ایرانی + مخلفات
چلو‌جوجه‌کباب 300 گرم سینه مرغ با 250 گرم برنج ایرانی + مخلفات
چلو‌خورشت قیمه 250 گرم خورشت با 2 تکه گوشت گوساله و 250 گرم برنج ایرانی + مخلفات
چلو‌گوشت 250 گرم خورشت با 2 تکه گوشت گوساله و 250 گرم برنج ایرانی + مخلفات
چلو‌ساده ایرانی 250 گرم برنج ایرانی

 

رستوران مکث 2 نوع غذای دریایی بسیار خوشمزه نیز سرو می‌کند که در ادامه آنها را به‌همراه ‌ترکیب‌هایشان معرفی می‌کنیم:

نام غذا ‌ترکیب‌ها
چلو‌میگو (ناگت) 7 عدد ناگت میگو با 250 گرم برنج ایرانی + مخلفات
چلو‌ماهی قزل‌آلا 500 گرم ماهی قزل آلا سرخ شده با 250 گرم برنج ایرانی + مخلفات

از منوی غذاهای سنتی رستوران مکث نیز نمی‌توان گذشت که نام یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای اصیل کرمانی در آن می‌درخشد. در ادامه لیست غذاهای سنتی رستوران مکث را می‌بینید:

نام غذا ‌ترکیب‌ها
بزقرمه مخلوط گوشت گوساله کوبیده شده با نخود، لوبیا، کشک، نعناع، دورچین و 1 بسته نان محلی
کشک و بادمجان 400 گرم بادمجان پخته‌شده با کشک، نعناع، دورچین و 1 بسته نان محلی
دیزی گوسفندی 150 گرم گوشت گوسفند با لیمو، کلم‌ترشی، سبزی‌خوردن، فلفل دلمه‌ای، هویج و 1 بسته نان محلی

اطلاعات رستوران مکث کرمان

برای دسترسی به رستوران مکث کرمان از اطلاعاتی که در ادامه در اختیارتان می‌گذاریم، استفاده کنید:

  • آدرس رستوران مکث کرمان: چهارراه امام جمعه
  • شماره تلفن رستوران مکث کرمان: 03432458004 – 09308380547
  • آدرس اینستاگرام رستوران مکث کرمان: @max_food_complex
  • ساعت کار رستوران مکث کرمان: 11 ظهر تا 23 شب

شعبه‌های رستوران سنتی مکث

مدیریت مجموعه رستوران سنتی مکث برای انواع ذائقه‌ها منوهای متنوعی را در نظر گرفته است. شما می‌توانید برای خوردن انواع غذاهای خوشمزه مثل فست‌فود، کباب و … به شعبه‌های دیگر این رستوران بروید. در ادامه شعبه‌های رستوران مکث را معرفی می‌کنیم:

رستوران مستر جهانگرد کرمان

در رستوران مستر جهانگرد انواع پیتزاهای خوشمزه مثل پیتزا پپرونی، دودی، رست‌بیف با پیاز، سیر استیک، سبزیجات با انواع ساندویچ و پیش غذا سرو می‌شود. اگر به خوردن غذاهای فست‌فودی علاقه دارید، شعبه مستر جهانگرد رستوران مکث بهترین گزینه برای شما در شهر کرمان است.

آدرس رستوران مستر جهانگرد: بلوار جمهوری، خیابان میثم، نبش کوچه 4

کباب مکث کرمان

دوست دارید طعم انواع خوراک و چلو‌کباب‌های خوشمزه را بچشید؟ پس به رستوران کباب مکث بروید. در این رستوران انواع خوراک‌ها و چلوکباب‌ها مثال فیله چنجه، کباب‌برگ، کباب کوبیده گوسفندی، جگر گوسفندی و … سرو می‌شود.

این شعبه از رستوران‌های مکث مخصوص آن دسته از افرادی است که فقط به طعم لذیذ کباب علاقه دارند و می‌خواهند طعم مدل‌های مختلف کباب را بچشند.

آدرس کباب مکث کرمان: بلوار جمهوری، نبش چهارراه فرهنگیان

پیتزا مکث کرمان

پیتزا مکث کرمان منوی متنوع و بلند بالایی از انواع غذاهای فست‌فودی را در اختیارتان می‌گذارد. بنابراین اگر به طعم لذیذ فست‌فود علاقه دارید و می‌خواهید خوشمزه‌ترین غذاهای آماده را در شهر کرمان بچشید، به پیتزا مکث بروید.

پیتزا مکث کرمان

منوی پیتزا مکث از انواع پیتزا، پیش غذا، ساندویچ و همبرگر تشکیل می‌شود. انواع نوشیدنی‌ها مثل نوشابه، دوغ، دلستر، آب معدنی و … را نیز می‌توانید از این رستوران در کنار غذاها سفارش دهید.

آدرس پیتزا مکث کرمان: چهارراه امام جمعه

رستوران مکث، بهترین رستوران کرمان

در لیست رستوران های کرمان مجموعه غذایی مکث به‌دلیل طعم عالی و فوق‌العاده غذاها یکی از بهترین‌ها است. شما می‌توانید به این مجموعه بروید و دلی از عزا در بیاورید.

عده‌ای به دنبال بهترین رستوران های کرمان با موسیقی زنده می‌گردند، عده‌ای رستوران‌های مدرن و امروزی را دوست دارند، برخی ترجیح می‌دهند به بهترین باغ رستوران کرمان بروند، اما رستوران مکث مخصوص آن دسته از افراد است که به رستوران‌های سنتی با تم و فضای نوستالژیک علاقه دارند. این رستوران با بهترین دکوراسیون سنتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران مکث در کنار رستوران‌های باکیفیت دیگر مثل رستوران کیخسرو کرمان توانسته تجربه‌ای عالی از صرف غذا برای توریست‌ها و گردشگران در شهر کرمان به‌ارمغان بیاورد. این رستوران‌ها زینه‌ای عالی برای برگزاری مهمانی‌ها و ضیافت‌های مختلفتان به‌دلیل کیفیت بالا در خدمت‌رسانی نیز هستند.

رستوران مکث در شهر کرمان

رستوران سنتی مکث کرمان با منوی پر‌و‌پیمان و شعبه‌های مختلف خود حالا به یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های غذایی در دل گنجینه کویری کشورمان، یعنی استان کرمان تبدیل شده است. با رفتن به این رستوران می‌توانید غذایی مطابق با سلیقه و ذائقه‌تان بیابید و با سفارش آن دلی از عزا در بیاورید.

متاسفانه مکث باکیفیت غذاهای عالی خود اما یک رستوران شبانه روزی کرمان نیست. شما فقط از اوایل ظهر تا اواخر شب می‌توانید به این رستوران بروید و با طعم غذاهای بی‌نظیر آنجا از خود پذیرایی کنید. البته با مراجعه به اپلیکیشن‌های مخصوص خرید برگر کرمان و دیگر غذاها می‌توانید رستوران‌های شبانه‌روزی را که کیفیتی مشابه رستوران مکث دارند، بیابید و غذای مورد علاقه‌تان را از آنها سفارش دهید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود