آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

رستوران شکوه دریا گرگان؛ سفری به عالم شایستگی

ترمه افضلی 01 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

یکی از مناطق تاریخی و سرسبز شمال ایران، شهرستان گرگان است. مسلماً اگر به این شهرستان سفر کرده باشید از زیبایی این شهر لذت کافی برده‌اید.

در ضمن آیا با فرهنگ مردم گرگان آشنا هستید؟

در این شهر جایگاه خاص و ویژه‌ایی به خوراکی‌ها و غذا‌های محلی اختصاص داده شده است. اگر به شهر گرگان سفر کنید احتمال بسیار زیاد رستوران شکوه دریا گرگان را به شما معرفی خواهند کرد تا از غذای دریایی آنجا لذت کافی را ببرید.

نارنج در کنار غذای دریایی مانند ماهی طعم متفاوتی را ایجاد می‌کند

در این رستوران در یک محیط آرام و دلنشین خدمات ویژه‌ای را به مشتریان به همراه بهترین کیفیت غذا ارائه می‌دهند . به همین خاطر این رستوران خود را به یکی از بهترین رستوران‌های شهرستان گرگان تبدیل کرده است.

غذاهای سنتی گرگان به دلیل خوش‌مزه بودن در بین ایرانیان شهرت بسیاری دارند. اگر به گرگان سفر کرده‌اید،حتماً دنبال یافتن یک رستوران محلی با غذای دریایی هستید که غذا‌های متنوع دریایی با سبک محلی سرو شود تا برایتان لذت بخش باشد.

با ما همراه شوید تا یکی از بهترین رستوران‌‌های گرگان را به شما معرفی کنیم. در ضمن مگر می‌شود حرف از شمال زد و از اکبرجوجه آن چیزی نگفت.  شما می‌توانید با وارد شدن به لینک زیر رستوران‌هایی که اکبر جوجه گرگان سرو می‌کنند را مشاهده کنید.

محیط رستوران شکوه دریا گرگان

رستوران‌های گرگان با غذاهای محلی خودشان بسیار معروف هستند. برخی از رستوران‌ها به خودی خود جذابیت بیشتری دارند. رستوران‌هایی که غذاهای محلی، محیط زیبا و موسیقی زنده دارند، باعث ایجاد احساس شعف و حال ‌بهتری در مخاطبین خود می‌شوند.

نمای ساده رستوران حس خانه‌های شمالی را در مشتریان ایجاد می‌کند

رستوران شکوه دریا گرگان با طراحی و فضایی بسیار زیبا و ساده، با یک سالن بزرگ، با دیوارهایی که بوسیله هنرمندان معماری محلی دکور شده‌ است، فضای دلنشین و آرامش‌بخشی را برای مشتریان خود ایجاد کرده‌ و کسانی که به دنبال لحظاتی خوش همراه با خانواده هستند، این رستوران برای آن‌ها گزینه مناسبی می‌باشد.

همچنین این رستوران دارای طراحی منحصر به فردی است که شامل تزئینات چوبی با طرح تاریخی، به همراه دکوراسیون زیبا است و یکی از عوامل مؤثر در جذب مشتریان این رستوران محسوب می‌شود. همچنین با توجه به دکوراسیون منحصر به فرد و طراحی خاصی که در آن انجام شده، به طور قطع یکی از رستوران‌های منحصر به فرد در شهر گرگان محسوب می‌شود.

آدرس رستوران شکوه دریا گرگان

  • آدرس:گلستان، گرگان، ميدان وحدت (شهرداری)، پاسداران، پارک شهر
  • ساعت کاری:12 تا 24
  • تلفن: 01732249964
  • امکانات:فضای باز، پارکینگ، پرداخت الکترونیک، صندلی
  • سبک آشپزی:ایرانی سنتی

 

 

رستوران شکوه دریا گرگان: منو

شهر گرگان به لحاظ واقع شدن در کنار دریا خزر، برای علاقه‌مندان به تنوع غذایی و بوم گردی، یکی از شهرهایی است که توانسته  با غذای دریایی خود بسیار معروف شود.

سبزی پلو با ماهی یکی از غذا‌های طرفدار شمالی‌ها می‌باشد.

رستوران شکوه دریا گرگان همانطور که گفتیم غذا‌های دریایی سرو می‌کند اما برای آن دسته از افرادی که حتی به دنبال غذای دریایی هم نمی‌باشند غذاهای مختلفی را ارائه می‌دهد. در بخش زیر منو رستوران را مشاهده می‌کنید. در ضمن به شما پیشنهاد می‌کنیم از منو زیر یک نگاهی به غذای دریایی آن بیندازید و یا می‌توانید در غذا دریایی گرگان منو‌های مختلف رستوران‌ها را مشاهده کنید.

در ضمن به شما پیشنهاد می‌کنیم ماهی شور این رستوران را امتحان کنید. این غذای محلی با استفاده از ماهی‌های تازه شده از دریا تهیه می‌شود. ماهی در آب نمک نگه داشته شده و با افزودن چندین چاشنی محلی به آن، شور شده و مصرف می‌شود.

  • ماهی
  • خوراک میگو
  • باقالی قاتق
  • فسنجان
  • آش
  • بادمجان کبابی
  • سوپ
  • انواع سالاد
  • زیتون پرورده

 

باغ رستوران شکوه دریا گرگان: نظرات

تا حالا شده برای تصمیم‌گیری اینکه به چه رستورانی بروید یا سفارش غذا بدهید مردد باشید؟

معمولاً جست وجو کردن کمی زمان‌بر است.

برای انتخاب یک رستوران مناسب باید چه پارامتر‌هایی در نظر گرفت؟

برای انتخاب یک رستوران خوب، می‌توانید به تعداد زیادی پارامتر توجه کنید. پارامترهایی که برای یک رستوران خوب حائز اهمیت هستند، شامل موارد زیر است:

 

۱- کیفیت غذا: غذایی که در رستوران سرو می‌شود باید با کیفیت بالا و بهداشتی باشد. همچنین مهم است که غذا درست و به روش‌های بهداشتی پخت شود و به موقع سرو شود.

۲- قیمت: قیمت خدمات رستوران باید مناسب با کیفیت غذایی که سرو می‌شود باشد. تعیین قیمت در یک رستوران نباید از معیار اصلی برای انتخاب آن باشد، اما باید در نظر گرفته شود.

۳- محیط: محیطی که رستوران دارد باید دلپذیر، خوشایند باشد. همچنین خدمات‌دهی در محیط رستوران باید مطلوب و مناسب باشد.

۴- خدمات و مهارت کارکنان: کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان رستوران نیز در انتخاب رستوران حائز اهمیت است. بهتر است که دارای تجربه کافی در شغل خود باشند.

۵- تنوع منو: یک رستوران خوب باید منوی گسترده‌تری برای گوناگونی سلیقه‌ای مشتریانش داشته باشد.

 

در کل، انتخاب یک رستوران خوب بستگی به ترکیبی از این عوامل دارد. برای این کار، بهتر است قبل از رفتن به رستوران با مطالعه نظرات مشتریان قبلی و تجربه دیگران را در مورد ارزیابی قرار داد.

همچنین نگران نباشید در مورد این رستوران بررسی لازم را انجام داده‌ایم تا دیگر شما زمانی را برای خواندن نظرات اختصاص ندهید و تصمیمتان را برای سفارش در این رستوران نهایی کنید.

این رستوران دارای انواع غذای دریایی می‌باشد و کسانی که علاقه‌مند به غذای دریایی هستند می‌تواند گزینه مناسبی برایشان باشد. همچنین کیفیت غذا‌های دریایی آن بسیار خوب است و همچنین از لحاظ قیمتی جز رستوران‌های متوسط گرگان می‌باشد اما قیمت متوسط، نشان‌دهنده کیفیت پایین غذای آن نمی‌باشد. همچنین غذای دریایی در این رستوران طرفدار زیادی دارد.

نقاط قوت این رستوران، خاصیت پذیرایی و مهمان‌نوازی عالی آن است. کلیه نیازهای مشتریان با حساسیت بسیار بالا برآورده می‌شود و کارکنان با دقت و حساسیت از حضور مشتریان پذیرایی می‌کنند.

در این رستوران نوع و سبک طبخ غذای دریایی آن متفاوت است و در کنار آن سبزیجات تازه شمال و همچنین در کنار آن نارنج، صرف این نوع غذا‌ها را لذت بخش کرده است.

در کل، رستوران شکوه یک رستوران بسیار معتبر در شهر گرگان به شمار آمده که از ابتدای فعالیت خود، تلاش بسیاری برای ایجاد فضایی شیک و خدمات عالی داشته است.

در ضمن اگر دورهمی‌ دارید و می‌خواهید غذایی دریایی پذیرایی کنید، حتما برای کیفیت غذا سفارش آنلاین دهید تا از کیفیت غذا اطمینان لازم را بدست آورید.

سفارش آنلاین از رستوران شکوه دریا گرگان

گاهی اوقات به دلیل شلوغی زیاد و یا دردسرهای حضوری، سفارش آنلاین غذا گرگان می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌ها باشد. بنابراین، شما دیگر نیازی به حضور فیزیکی در هر رستورانی برای سفارش غذا ندارید.

علاوه‌براین می‌توانید وقت خود را برای کارهای مهم‌ترتان بگذارید. سفارش آنلاین غذا به شما این امکان را می‌دهد که انواع غذاهای مختلف را از رستوران‌های مختلف به سادگی سفارش دهید، بدون این که نیازی به حضور در آن رستوران داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین غذا، این است که می‌توانید به راحتی محصولات و پیشنهادات ویژه رستوران را دریافت کنید و از تخفیفات روزانه بهره‌مند شوید. در نتیجه، سفارش غذا آنلاین یک راه آسان، سریع و خالی از دغدغه برای آوردن غذاهای خوشمزه بر سر سفره خانوادگی است.

در این حالت، اسنپ فود می تواند پاسخگوی شما باشد. شما می‌توانید از طریق سایت وارد صفحه سفارشات شده و به راحتی هرچه تمام‌تر غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران‌های گرگان و با کیفیتی عالی سفارش دهید. در ضمن، اگر تجربه‌ای از رستوران شکوه گرگان دارید با ما به اشتراک بگذارید تا بقیه از تجربیات شما استفاده کنند.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود