آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

بررسی ویژگی های رستوران نادر گلبرگ

ترمه افضلی 29 شهریور 1402 5 دقیقه

 

رستوران نادر گلبرگ یا Nader یکی از معروفترین و حرفه‌ای‌ترین رستوران‌های شهر تهران است که با دکوراسیونی شیک و عالی، از مشتری‌های خود با انواع غذا‌های ایرانی و سنتی پذیرایی می‌کند. این مجموعه با پخت انواع غذا‌های خوشمزه ما را به روز‌های کودکی می‌برد که مادر در خانه غذا‌های خانگی طبخ می‌کرد و ما از خوردن آنها لذت می‌بردیم.

مجموعه نادر برای تمام کسانی مناسب است که به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهند. اگر به خوردن فست‌فود علاقه‌ای ندارید یا می‌ترسید با مصرف آن دچار بیماری‌های مختلفی شوید، می‌توانید به مجموعه نادر بروید و با منویی از متنوعترین و بهترین غذا‌ها، در کنار حفظ سلامتی‌تان دلی از عزا در بیاورید.

مجموعه نادر در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و با داشتن پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا را برای مشتری‌ها به‌ارمغان خواهد آورد. کافیست یک‌بار به این رستوران بروید تا ازآن‌به‌بعد تبدیل به مشتری دائمی آنجا شوید.

بررسی ویژگی های رستوران نادر گلبرگ

رستوران نادر تهران یکی از بزرگ‌ترین مجموعه رستوران‌ها در دل این شهر است که در 3 شعبه‌ی مختلف فعالیت می‌کند و توانسته لبخند رضایت را بر لب‌های بسیاری از مشتریانش بنشاند. این مجموعه به‌صورت حرفه‌ای خوشمزه‌ترین غذا‌ها را آماده کرده و با قیمتی مناسب در اختیار مشتری‌ها می‌گذارد. برای اینکه بتوانید مجموعه نادر تهران را بنشانید، باید ویزگی‌های مختلف این مجموعه را برایتان توضیح دهیم:

پرسنل و آشپز‌های رستوران نادر

آشپز‌های رستوران نادر مدت‌ها در زمینه آشپزی تجربه دارند و به‌خوبی هنر ترکیب مواد و پخت آنها به‌وسیله فر یا گاز را می‌دانند. آنها با دستور‌های پخت مخصوصشان غذا‌هایی سرو می‌کنند که صرفشان لذت‌بخش است.

به‌لطف آشپز‌های این مجموعه همیشه غذا‌هایی در آنجا سرو می‌شود که تمام ادویه‌شان به‌اندازه است و از مواد اولیه مناسبی برخوردارند.

آشپز‌های این مجموعه می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی غذا‌های کاملاً حرفه‌ای تهیه‌کنند. آنها می‌دانند که هر ماده اولیه چه مدت زمان برای پخت نیاز دارد؛ برای همین با درنظرگرفتن زمان پخت هر یک از مواد، غذا‌های مختلف را طبخ می‌کنند.

رستوران نادر درست مثل رستوران ضیافت ودیگر رستوران‌های خوب پرسنلی حرفه‌ای دارد که به‌خوبی می‌دانند چطور با مشتری‌های راضی و ناراضی برخورد کنند. آنها با مشتری‌های راضی به شکلی برخورد می‌کنند که تبدیل به مشتری‌های دائمی‌شان شوند و به‌گونه‌ای پاسخ مشتری‌های ناراضی را می‌دهند که آنها نیز برای مراجعه مجدد به رستوران تمایل پیدا کنند.

اگر مشکلی در سفارش داشتید یا نیاز به راهنمایی بود، می‌توانید روی کمک پرسنل این مجموعه حساب باز کنید. تمام پرسنل آماده هستند تا با روی باز و لبخند پاسختان را دهند و کمک کنند تا غذایی خوشمزه و مناسب سفارش دهید.

سفارش آنلاین غذا

امکان سفارش آنلاین از رستوران نادر به‌وسیله اپلیکیشن اسنپ فود وجود دارد. شما می‌توانید از شعبه‌های تهران پارس و نارمک از این مجموعه غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید. کیفیت غذا‌های ارسالی درست مانند غذا‌هایی است که به‌صورت حضوری برای مشتری‌ها سرو می‌شوند و هیچ تفاوتی ندارند.

در صورت سفارش اینترنتی بابت دیرکرد ارسال غذا نگران نباشید! در این مجموعه غذا‌ها خیلی زود ارسال می‌شود. حتی در صورت تأخیر در ارسال کافیست تا با پرسنل اسنپ فود تماس بگیرید تا سفارشتان را پیگیری کنند (البته این در صورتی است که خریدتان را از طریق اسنپ فود انجام دهید).

با همکاری مجموعه نادر با اپلیکیشن سفارش انلاین غذا اسنپ فود، این مجموعه یک سروگردن نسبت به رقبا بالاتر می‌رود. شما می‌توانید اسنپ فود را نصب کنید، امتیاز و نظر‌های مشتری‌ها را درباره رستوران نادر بخوانید و سپس در صورت تمایل خریدتان را فقط با چند کلیک ساده از آن انجام دهید.

قیمت غذا‌های رستوران نادر گلبرگ

رستوران نادر مجموعه‌ای کاملاً حرفه‌ای و کاربلد است و در تهیه غذا‌ها همواره از باکیفیت‌ترین مواد و حرفه‌ای‌ترین پرسنل کمک می‌گیرد؛ بنابراین انتظار می‌رود که قیمت غذا‌ها و منوی آنجا نسبت به رستوران‌های معمولی شهر کمی بالاتر باشد.

شاید با نگاه انداختن به منوی این مجموعه حتی کمی متعجب شوید، اما مطمئن باشید در ازای پرداخت هزینه بالا، غذا‌هایی فوق‌العاده خوش‌طعم و عطر تحویل می‌گیرید که تا مدت‌ها مزه‌شان زیر زبانتان خواهد بود.

کیفیت مواد اولیه رستوران نادر

کیفیت بالای مواد اولیه در رستوران نادر همواره باعث می‌شود تا غذا‌ها فوق‌العاده خوشمزه و سلامت‌محور باشند. در واقع این مواد کاملاً ارگانیک و تازه به دست آشپز‌ها می‌رسند و بدون هیچ نوع بیماری یا آلودگی هستند. در واقع مدیریت رستوران قبل از خرید باید تمام ویژگی‌های مواد را بررسی کند تا بدون هیچ بیماری و آلودگی باشند.

رستوران نادر، رستورانی با غذاهای تهیه‌شده از مواد سالم

عطر و بوی مواد اولیه ارگانیک رستوران نادر به غذا‌های آنجا طعم و عطری خاص می‌بخشد. همین مسأله باعث می‌شود تا از خوردن غذا‌های مجموعه نادر لذت ببرید و با طعم بی‌نظیرشان خاطره‌سازی کنید.

شعب رستوران نادر

رستوران نادر در تهران در 3 شعله مختلف در این شهر فعالیت دارد که شامل شعبه مرکز، تهرانپارس و سون سنتر می‌شوند. در ادامه آدرس هر یک از این رستوران‌ها را می‌خوانید:

  1. آدرس رستوران نادر شعبه مرکزی: نارمک، خیابان جانبازان غربی، بین خیابان سامان و سمنگان، پلاک 150
  2. آدرس رستوران نادر شعبه تهرانپارس: خیابان فرجام، نبش اتوبان باقری، پلاک 149
  3. اکبر جوجه رستوران نادر سون سنتر: ضلع جنوب هفت حوض، نبش کوچه رضوان غربی، مجتمع تجاری سون سنتر، طبقه آخر

رستوران نادر، رستورانی با شعب مختلف

در هر یک از شعب حرفه‌ای‌ترین آشپز‌ها و پرسنل مشغول به‌کار هستند تا تجربه‌ای لذت‌بخش از رفتن به رستوران را برایتان خلق کنند.

منو رستوران نادر

در منوی رستوران نادر چه می‌گذرد؟ نام چه غذا‌هایی در این منو نقش بسته است؟ از چلوکباب‌های فوق‌العاده خوشمزه این رستوران مثل چنجه نادری، سلطانی ممتاز و شیشلیک شاندیز گرفته تا کباب‌های آنجا مثل بره یا برگ گوسفندی قطعاً لبخند رضایت را به لبتان می‌نشانند.

در این مجموعه انواع چلو خورشت مثل چلو خورشت قورمه‌سبزی، قیمه سیب‌زمینی و قیمه‌بادمجان نیز سرو می‌شوند. غذا‌های ایرانی این رستوران نیز شامل چلو مرغ سس پز، چلو گوشت، چلو ماهی قزل‌آلا سرخ‌شده و … طعم و عطری متفاوت و خاص دارند.

رستوران نادر گلبرگ با منویی پروپیمان

پیشنهاد می‌دهیم خوراک‌های این مجموعه مثل ماهی قزل‌آلاکبابی و مرغ سس‌پز را نیز امتحان کنید؛ چون طعم و مزه آنها به‌همراه نان فوق‌العاده خاص است.

اطلاعات دسترسی به رستوران نادر

رستوران نادر نارمک شماره تلفن: 02177920999 – 02177900066 – 74403

شماره تلفن رستوران نادر شعبه تهرانپارس: 02177700004 – 02177700009 – 74403

شماره تلفن رستوران نادر شعبه سون سنتر: 02177900477 – 02177900577

ساعت کار: 12 الی 15.45 ظهر، 18.45 الی 22.30 شب

آدرس اینستاگرام: @restaurant_nader

رستوران نادر گلبرگ، مجموعه حرفه ای در زمینه پخت غذا‌های ایرانی و سنتی

رستوران نادر گلبرگ هم‌اکنون توانسته با 3 شعبه مختلف در شهر تهران به یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران‌ها تبدیل شود. در این مجموعه می‌توانید دلپذیرترین غذا‌های سنتی را مثل کباب و … سفارش دهید. با قابلیت سفارش انلاین جوجه کباب و سایر غذا‌های مشابه، این رستوران توانسته گوی سبقت را نسبت به رقبا برباید و خود را تبدیل به انتخاب اول بسیاری از مردم و مشتری‌ها کند.

رستوران نادر گلبرگ در محوطه‌ای بزرگ از مشتری‌های خود پذیرایی می‌کند. بنابراین شما قرار است در دل یک مجموعه با محوطه غذاخوری بزرگ که حرفه‌ای‌ترین پرسنل‌ها و آشپز‌ها را دارد، غذاهای خوشمزه‌ای را نوش‌جان کنید که از ارگانیک‌ترین و سالم‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

این روز‌ها بیشتر مردم به غذا‌های فست فودی به‌دلیل طعم خاص و تنوع بالا علاقه دارند و فعالیت در حوزه طبخ غذا‌های سنتی و ایرانی کمی سخت‌تر است؛ چون طبیعتا مشتری‌ها کمتر می‌شود. اما با وجود این مشکل، رستوران نادر گلبرگ توانسته همچنان در روز پذیرای تعداد بالایی از مشتریان باشد و لبخند رضایت را به لب آنها بنشاند.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود