آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
طرز تهیه املت آمریکایی
انواع صبحانه
5/5 - (1 امتیاز)
6

تدارک یک صبحانه لاکچری با طرز تهیه املت آمریکایی

مینا اسماعیل بیگی 10 دی 1401 5 دقیقه

اگر قرار باشد یک صبحانه بی نظیر به شما پیشنهاد بدهیم بدون شک آن صبحانه، املت آمریکایی خواهد بود. طرز تهیه املت آمریکایی به قدری جذاب است که بعد از یک بار تهیه کردن آن بدون شک در منوی صبحانه خانواده قرار خواهد گرفت. یک غذای ترکیبی و بسیار مقوی که در کوتاهترین زمان ممکن می‌توانید برای فرزندان خود قبل از به مدرسه رفتن آن را تهیه کنید. املت آمریکایی را صرفاً قرار است به صورت کافه‌ای و رستورانی به شما آموزش دهیم، پس مطمئن باشید از تهیه آن پشیمان نخواهید شد. اگر زمان آشپزی شما کم است این املت بهترین و مقوی‌ترین صبحانه برای شما خواهد بود.

املت آمریکایی
زمان آماده سازی 15 دقیقه
زمان پخت غذا 15 دقیقه
میزان سختی کم
100 گرم املت آمریکایی 238 کالری

املت آمریکایی مخصوص سرآشپزطرز تهیه صبحانه آمریکایی

املت آمریکایی مثل پنکیک آمریکایی ساده ، سریع و راحت آماده می‌شود. این طرز تهیه نیاز به گوجه فرنگی، پیاز و البته گاهی اوقات سیب زمینی سرخ کرده دارد. این غذا را می‌توانید در وعده صبحانه و شام نیز نوش جان کنید. اما اگر برای صبحانه آن را انتخاب کردید بدانید که این غذا سیر کننده و انرژی دهنده است. در طرز تهیه اصلی املت آمریکایی از پنیر جک استفاده می‌کنند. یک نوع پنیر خامه‌ای و تند که چون در دسترس ما نیست ترجیح می‌دهیم از پنیر پیتزا یا پنیر خامه‌ای ساده با هر برندی استفاده کنیم. این املت آمریکایی با چاشنی فلفل دلمه‌ای و قارچ طعم لذیذی پیدا می‌کند. مطمئن باشید اگر یک بار آن را تهیه کنید، همیشه مشتری ثابت آن خواهید شد.

مواد اولیه برای املت آمریکایی

مواد اولیه برای تهیه املت آمریکایی شامل مواد زیر است:

مواد اولیه مقدار مورد نیاز
تخم مرغ 4 عدد
فلفل دلمه‌ای رنگی 1 تا 2 عدد
سیر 1 حبه
قارچ 6 عدد
هویج 1 عدد
پیاز 1 عدد
پنیر پارمزان یا پیتزا به مقدار لازم
نمک، زردچوبه، آویشن و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه املت آمریکایی

برای طرز تهیه صبحانه آمریکایی ، یعنی تهیه املت آمریکایی رستورانی و کافه‌ای به روش زیر عمل کنید:

  • مرحله اول: در مرحله اول از طرز تهیه املت آمریکایی شما باید پیاز را پوست گرفته و بشویید. سپس آن را ریز و نگینی خرد کنید.
  • مرحله دوم: در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده، درون تابه روغن بریزید و اجازه دهید تا روغن شما حسابی گرم شود. بعد از آن پیازهای نگینی خرد شده را به تابه منتقل کنید. بعد از اینکه پیازها به خوبی تفت خورده و سبک شدند، کمی زردچوبه به آن‌ها اضافه کنید و اجازه دهید که عطر پیاز و زردچوبه فضای آشپزخانه شما را پر کند.
  • مرحله سوم: حالا در حین سرخ شدن پیاز، سیر را نیز پوست گرفته و آن را هم رنده کنید. بعد از اینکه پیاز شما حسابی تفت خورد، سیر رنده شده را به پیاز اضافه کنید. بعد از اضافه کردن سیر به پیاز و در حین سرخ شدن آنها، هویج، فلفل دلمه‌ای و قارچ‌ها را شسته، اجازه دهید آب آنها به خوبی گرفته شده و خشک شوند.مراحل طرز تهیه املت آمریکایی
  • مرحله چهارم: بعد از آن، آن‌ها را هم ریز خرد کنید. سپس تمام سبزیجات ریز خرد شده را به سیر و پیاز تفت داده شده اضافه کنید. در ادامه این طرز تهیه تمام مواد باید به خوبی با هم مخلوط شوند. باید اجازه دهید که این سبزیجات کاملا پخته شده و آب آن‌ها در حین حرارت دیدن جمع شود.
  • مرحله پنجم: در نهایت فلفل سیاه، گیاه آویشن و نمک را به این ترکیب اضافه کنید و خوب هم بزنید. 15 دقیقه کافی است تا تمام مواد به خوبی با یکدیگر تفت خورده و آماده شوند. در نهایت مواد میانی املت آمریکایی شما آماده است. در این قسمت مواد میانی را در کناری قرار دهید تا خنک شوند.
  • مرحله ششم: حالا در ادامه طرز تهیه املت آمریکایی به مرحله بعد یعنی تهیه کردن نهایی غذا می‌رسیم. در این قسمت یک ظرف مناسب انتخاب کنید و تخم مرغ‌ها را در آن بشکنید. سپس کمی فلفل و نمک به تخم مرغ‌ها اضافه کرده و با همزن برقی ،همزن دستی یا یک چنگال این ترکیب را به خوبی با هم مخلوط کنید. تخم مرغ‌ها باید کاملاً از لختی خارج شده و سفیده و زرده با ادویه‌جات حسابی مخلوط شوند.
  • مرحله هفتم: در ادامه طرز تهیه این املت خوشمزه و پرطرفدار مانند طرز تهیه غذاهای آمریکایی، باید یک تابه نچسب یا تفلون را بر روی حرارت قرار دهید. سپس کف تابه را چرب کنید و چند دقیقه اجازه بدهید تا تابه شما به خوبی گرم شود.
  • مرحله هشتم: بعد از آن تخم مرغ زده شده با ادویه‌جات را کف تابه پهن کنید. اجازه بدهید تا تخم مرغ حسابی پخته شده و خود را بگیرد. بعد از این که تخم مرغ شما حسابی پف کرد آن را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز طلایی و برشته شود.
  • مرحله نهم: در مرحله بعد از طرز تهیه املت آمریکایی، کمی پنیر پیتزا یا پنیر پارمزان بر روی تخم مرغ خود بریزید و مواد میانی را که برای این غذا آماده کرده‌اید و حالا خنک شده‌اند در میان تخم مرغ قرار دهید. بهتر است که مواد را در یک سمت تخم مرغ پخته شده بریزید و با استفاده از یک کفگیر یا قاشق، نصف دیگر تخم مرغ را بر روی سبزیجات پخته و آماده شده برگردانید.
  • مرحله دهم: حالا با پشت کفگیر کمی تخم مرغ را فشار دهید تا پنیر آب شده و تخم مرغ شما کاملا منسجم شود. چند دقیقه صبر کنید و در نهایت املت آمریکایی آماده خواهد بود. این غذا را به ظرف نهایی برای سرو منتقل کرده و در نهایت نوش جان کنید.

طرز تهیه این املت خوشمزه به پایان رسید و پیشنهاد می‌کنیم که اگر به تهیه صبحانه با تخم مرغ علاقه دارید، طرز تهیه تخم مرغ بندیکت را نیز در سایت ما مطالعه کنید.

املت آمریکایی و چند نکته مهماملت آمریکایی و چند نکته مهم

در ادامه چند نکته کوچک برای طرز تهیه املت آمریکایی را به شما گوشزد می‌کنیم:

  • اول از همه اینکه شما می‌توانید از ترکیب روغن و کره با هم در تهیه این املت استفاده کنید. هرچند استفاده کردن از کره یا روغن به تنهایی نیز مانعی ندارد.
  • به شما توصیه می‌کنیم که از یک تابه با سایز ۲۸ برای تهیه این املت استفاده کنید.
  • همچنین شما آزاد هستید تا سبزیجاتی را که دوست ندارید از این طرز تهیه حذف کنید و حتی می‌توانید سبزیجات مورد علاقه خود را به این املت آمریکایی تهیه شده، اضافه کنید. برای مثال گوجه فرنگی، سیب زمینی سرخ شده یا ذرت.
  • در نهایت می‌توانید به عنوان ادویه به این املت پودر سیر و پودر پاپریکا نیز اضافه کنید.

املت آمریکایی، بهترین در نام غذاهای آمریکایی

نحوه درست کردن املت آمریکایی را به ساده‌ترین شکل ممکن و به صورت مرحله به مرحله برایتان توضیح دادیم. پیشنهاد می‌کنیم که این املت خوشمزه را تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید. البته، ممکن است که همه اعضای خانواده به املت علاقه نداشته باشند، در این حالت، می‌توانید املت را درست کنید و دیگر انواع صبحانه را از اسنپ فود سفارش دهید. به این شکل، باید وارد قسمت سفارش آنلاین از کافه شوید و صبحانه موردنظر را درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

سعید جویباری اصل
18 خرداد 1402

سلام املت امریکایی بجایی گوجه فرنگی رب گوجه زدم و با فقط کره محلی کرمانشاهی درست کردمش ممنون از سایتون که همیشه بداد شکم من رسیده تا غذای تکراری روزمره نخورم

  • snappfoodadmin
    18 خرداد 1402

    سلام خوبه که آموزش طرز تهیه سایت ما مورد پسنده شما بوده پسنهاد میکنم انواع دلمه ها انواع سوپ و آش ببینید https://blog.snappfood.ir/category/cuisine/list-soup/ https://blog.snappfood.ir/category/cuisine/main-course/list-dolmas-recipe/

یوسفیانه گیلده
18 خرداد 1402

سلام چه جالب جایی هستش املت امریکایی بخریم بخوریم بنظر لذیذ میاد

  • snappfoodadmin
    18 خرداد 1402

    سلام از سایت اسنپ فود میتونید بگردید املت امریکایی و هر انچه که میل دارید پیدا کنید https://snappfood.ir/service/caffe?page=0

ساسان خوداوردی
18 خرداد 1402

سلام املت امریکایی چه جالب مدت ها بود این مواد اولیه دارم نمیدونستم باهاش چیا درست کنم سایت شما دیدم انواع املت میشه درست کرد

  • snappfoodadmin
    18 خرداد 1402

    سلام املت امریکایی مواد اولیه راحتی داره درست کردنش هم راحته خوشحال میشیم انواع کوکی و کراکر انواع غذاها با گوشت و مرغ ببینید https://blog.snappfood.ir/category/cuisine/main-course/make-meat-chicken/ https://blog.snappfood.ir/category/cake-pasrty-recipes/cookies-ideas-recipes/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود