طرز تهیه موهیتو بلوبری برای پذیرایی های شیک و مجلسی

طرز تهیه موهیتو بلوبری
5/5 - (3 امتیاز)

نوشیدنی موهیتو بلوبری یکی از انواع نوشیدنی‌های بین المللی محسوب می‌شود که حتما یک بار هم که شده باید طعم آن را بچشید. طرز تهیه موهیتو بلوبری سخت نیست، اما برای آماده کردن حرفه‌ای آن نیاز به تجربه دارید. موهیتو بلوبری طعم خاص و متفاوتی دارد که شاید مورد پسند تمام ذائقه‌ها نباشد اما امتحان کردن یکبار آن، ضرری ندارد. در این مطلب قصد داریم تا نحوه تهیه موهیتو بلوبری را به شکل کاملاً حرفه‌ای آموزش دهیم، پس با ما همراه شوید.

موهیتو بلوبری
زمان آماده سازی 20 دقیقه
زمان تهیه 20 دقیقه
میزان سختی کم
میزان کالری در هر 100 گرم 164 کیلو کالری

موهیتو بلوبری خوشمزهموهیتو بلوبری خوشمزه

طرز تهیه نوشیدنی موهیتو بلوبری برخلاف اسم تجملاتی و لوکسی که دارد اصلاً سخت نیست، اما مانند هر طرز تهیه دیگری به کسب تجربه احتیاج دارد. نکته جالب این است که موهیتو بلوبری را با رسپی و دستور تهیه‌های مختلفی آماده می‌کنند که در نهایت یک نوشیدنی بسیار خوش طعم و تازه به شما ارائه خواهد کرد. در این جا اما، ما ساده‌ترین طرز تهیه را بیان خواهیم کرد. مواد اولیه و مراحل تهیه این نوشیدنی در ادامه آمده است:

مواد اولیه برای تهیه موهیتو بلوبری

برای تهیه موهیتو بلوبری به مواد زیر نیاز دارید. برخی از این مواد در انواع طرز تهیه موهیتو خانگی با طعم به یاد ماندنی! مشترک است.

مواد لازم مقدار مورد نیاز
آب  لیمو ترش تازه 1 پیمانه
شربت بلوبری 1 چهارم پیمانه
دلستر لیمویی 1 پیمانه
یخ به مقدار کافی
نعناع چند برگ برای تزئین
آب سودا 1 پیمانه
مواد لازم برای شربت بلوبری مقدار مورد نیاز
آب نصف پیمانه
شکر نصف پیمانه
زعفران دم کرده 1 قاشق چایخوری
بلوبری تازه نصف پیمانه

طرز تهیه موهیتو بلوبری

برای طرز تهیه موهیتو بلوبری آماده هستید ؟! پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای آماده کردن این نوشیدنی پیشبند آشپزخانه ببندید تا کت و شلوار شما خراب نشود ! این نوشیدنی بشدت باشخصیت و لوکس است.

  • مرحله اول: در مرحله اول باید شربت این نوشیدنی را آماده کنید. برای آماده کردن شربت، شکر را در یک قابلمه مناسب ریخته و به آن آب اضافه کنید.
  • مرحله دوم: بعد از آن قابلمه را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا شکر و آب با هم ترکیب شده و آماده مرحله بعد شوند.
  • مرحله سوم: در گام بعدی از طرز تهیه نوشیدنی موهیتو بلوبری مانند طرز تهیه موهیتو با پرتقال ، زمانی که شربت شما آماده شد و به قوام رسید، زعفران دم کرده را به آن اضافه کنید.
  • مرحله چهارم: بعد از اضافه کردن زغفران دم کرده، سریع قابلمه را از روی حرارت بردارید و آن را در کناری قرار دهید. اجازه دهید تا شربت شما کاملا خنک شود.طرز تهیه نوشیدنی موهیتو بلوبری
  • مرحله پنجم: بعد از این مرحله و در ادامه این طرز تهیه، درست زمانی که احساس کردید شربت شما کاملاً خنک شده، بلوبری و شربت آماده شده را درون غذاساز یا میکسر بریزید. سپس با میکسر این ترکیب را به خوبی مخلوط کنید.
  • مرحله ششم: در گام بعد از این طرز تهیه، باید به سراغ آماده کردن موهیتو بلوبری بروید. شربت آماده شده را به همراه آب لیمو ترش سبز و تازه در لیوان سرو نهایی بریزید.
  • مرحله هفتم: سپس دلستر لیمویی که آماده تهیه کرده‌اید را با چند قطعه یخ و آب سودا به لیوان نهایی خود اضافه کنید.
  • مرحله هشتم: در نهایت این ترکیب را به خوبی هم بزنید. حالا موهیتوی بلوبری را با چند برگ نعنای سبز و خوش‌رنگ و برش‌های ورقه‌ای لیموترش، تزیین کرده و نوش جان کنید.

در پایان این مطلب، پیشنهاد می‌کنیم که اگر به موهیتوعلاقه دارید یا می‌خواهید برای مهمانی‌هایتان انواع موهیتو را تهیه کنید، طرز تهیه موهیتو هندوانه را نیز مطالعه کنید.

موهیتو بلوبری ارزش امتحان کردن دارد…

در این مطلب از طرز تهیه موهیتو بلوبری گفتیم. شاید این طرز تهیه در نگاه اول ساده و بدون دردسر باشد، البته همینطور هم هست، اما مانند هر طرز تهیه دیگری باید آنقدر این نوشیدنی را درست کنید تا در آن حرفه‌ای شوید.

بنابراین، اگر احساس کردید که سررشته‌ای در تهیه این نوع نوشیدنی‌ها ندارید و احتمال دارد که نتوانید آن را با طعم اصلی آن تهیه کنید، از اسنپ فود کمک بگیرید. می‌توانید به بخش سفارش آنلاین آبمیوه اسنپ فود بروید و انواع نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.  به این شکل، نوشیدنی شما در کمترین زمان ممکن به محل آدرس‌تان ارسال خواهد شد.

نظرات کاربران

اسد ضابط
10.مهر.1402

نوشیدنی موهیتو بلوبری از کجا تهیه کنم دوست دارم یکبار امتحان کنم

    snappfoodadmin
    12.مهر.1402

    سلام میتوانید انواع موهیتو ها و نوشیدنی ها مخصوصا موهیتوی بلوبری را از اسنپ فود تهیه کنید https://snappfood.ir/

jirirak
23.مهر.1402

سلام موهیتو بلوبری انلاین از اسنپ فود پیدا کردم سفارش دادم مزش خیلی خوب بود برای اولین بار طعم جالبی را امتحان کردم