طرز تهیه پیتزا با نان تست برای عاشقان پیتزا

طرز تهیه پیتزا با نان تست
4.6/5 - (5 امتیاز)

طرز تهیه پیتزا با نان تست مثل این است که شما با صدای بلند اعلام می‌کنید که: پیتزا را هر طور که باشد دوست دارید. به هر شکل و به هر فرم و به هر حالتی برای شما جذاب است و نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید. این طرز تهیه صرفاً برای شماست که عاشق پیتزا هستید، اما زمان کمی برای تهیه آن دارید. پیتزا با نان تست به دلیل تکه تکه بودن قطعات آن بسیار پرطرفدار و مقرون به صرفه است. در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز آماده خواهد شد.

پیتزا با نان تست
زمان آماده سازی 30 دقیقه
زمان پخت غذا 30 دقیقه
میزان سختی کم
100 گرم پیتزا نان تست 220 کالری

پیتزا با نان تست؛ پیتزایی به طعم کودکیطرز تهیه پیتزا با نان تست در ماکروفر

طرز تهیه پیتزا با نان تست در مایکروویو و در تابه امکان پذیر است. این پیتزا با همان مواد اولیه‌ای که برای پیتزاهای عادی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تهیه می‌شود. البته شما می‌توانید طعم‌های متنوعی به آن بدهید و آن را با مواد اولیه مختلفی آماده کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا طرز تهیه این پیتزای جذاب و خوشمزه را به شما ارائه کنیم. این پیتزا به دلیل کوچک بودن قطعات و عدم نیاز به برش دادن، یک پیتزای بسیار پرطرفدار است که به سرعت نیز خورده شده و تمام خواهد شد.

مواد اولیه برای پیتزا با نان تست

برای درست کردن این پیتزای خوشمزه، لازم است تا مواد زیر را آماده کنید:

مواد لازم مقدار مورد نیاز
گوشت چرخ کرده یا سینه مرغ 400 گرم
پیاز 1 عدد
فلفل دلمه‌ای 1 عدد
قارچ 200 گرم
رب گوجه فرنگی یا سس کچاپ به میزان لازم
نان تست 8 عدد
پنیر پیتزا 300 گرم
نمک، فلفل سیاه، آویشن، زردچوبه و روغن به میزان لازم

مراحل طرز تهیه پیتزا با  نان تست

تمام مراحل طرز تهیه پیتزا با نان تست درست مانند طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ است. با این تفاوت که در این طرز تهیه شما به جای خمیر از نان تست استفاده خواهید کرد.

  • مرحله اول: تفاوتی ندارد که شما طرز تهیه پیتزا با نان تست در ماهیتابه را انجام دهید یا در فر! در هر حال نتیجه نهایی یکسان خواهد بود. حالا در مرحله اول از طرز تهیه پیتزای نان تست شما باید گوشت مرغ را شسته و آن را به شکل نوارهای باریک و یکدست خرد کنید. همچنین می‌توانید گوشت را چرخ کنید. اگر هم تمایلی به استفاده از گوشت مرغ نداشتید، می‌توانید از گوشت قرمز به صورت چرخ کرده استفاده کنید.
  • مرحله دوم: حالا یک تابه مناسب را بر روی حرارت قرار دهید. کمی روغن در آن بریزید و تا زمان گرم شدن تابه و روغن، پیاز را آماده سرخ شدن کنید. اول پیاز را شسته، پوست بگیرید و به شکل نگینی و ریز آن را خرد کنید. حتی در صورت تمایل می‌توانید پیاز را رنده کنید.
  • مرحله سوم: سپس بعد از گرم شدن تابه و روغن درون آن، پیاز را درون روغن ریخته و تفت بدهید. پیاز باید کاملاً سبک شود. در ادامه زردچوبه، فلفل سیاه و نمک را نیز به پیاز اضافه کنید و یک دقیقه این ترکیبات را هم بزنید تا بوی خامی ادویه‌جات گرفته شود.
  • مرحله چهارم: حالا نوبت آن است که مرغ‌های نواری تکه تکه شده یا گوشت چرخی را به پیاز سرخ شده در روغن و ادویه جات اضافه کنید و مجدد تمام مواد را خوب با هم تفت داده و مخلوط کنید. گوشت مرغ یا گوشت قرمز شما تغییر رنگ خواهد داد. این یعنی مواد گوشتی کاملاً پخته شده است.مراحل طرز تهیه پیتزا با نان تست
  • مرحله پنجم: بعد از آن قارچ‌ها را نیز شسته و آنها را به شکل حلقه حلقه خرد کنید. سپس به این ترکیبات اضافه کنید. در ادامه بد نیست بدانید که طرز تهیه پیتزا با نان تست در ساندویچ ساز نیز امکان پذیر است.
  • مرحله ششم: حالا در این قسمت از طرز تهیه پیتزا با نان تست ، بعد از اضافه کردن قارچ‌ها و تفت خوردن آنها ممکن است قارچ‌ها کمی آب بیندازند. در این مرحله اجازه بدهید که آب قارچ‌ها به خوبی تبخیر شود و قارچ‌ها کاملاً سرخ شوند.
  • مرحله هفتم: بعد از آن مانند طرز تهیه پیتزا سوسیس به سراغ فلفل دلمه‌ای‌ها رفته، آنها را شستشو داده و خرد کنید. توصیه می‌کنیم که فلفل دلمه‌ای‌ها را به قطعات ریز ورد کنید تا عطر آنها بیشتر خود را نشان دهد. حالا فلفل دلمه‌های نگینی و ریز خرد شده را به تابه خود اضافه کنید. مجدداً کمی نمک بزنید و تمام مواد را با هم خوب ترکیب کنید تا کاملاً یکدست شده و با هم پخته شوند.
  • مرحله هشتم: بعد از اینکه تمام مواد به اندازه کافی پخته شدند حرارت را کم کنید و تابه را کناری قرار دهید تا خنک شود. در گام بعد از طرز تهیه پیتزا با نان تست فر خود را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید.
  • مرحله نهم: دمای درونی فر باید به خوبی بالا رفته و محیط درون آن را گرم کند. نکته جالبی که در این قسمت باید به شما بگوییم این است که طرز تهیه پیتزا با نان تست در توستر نیز امکان پذیر است. پس خود را محدود به فر یا تابه نکنید.
  • مرحله دهم: حالا در این قسمت با یک کارد تیز اطراف نان‌های تست را از آنها جدا کنید. سپس نان‌ها را مرتب در سینی فر بچینید. بهتر است کمی کف سینی فر خود را چرب کنید. سپس بر روی هر قطعه از نان کمی رب گوجه یا سس کچاپ بریزید و آن را بر روی نان پخش کنید.
  • مرحله یازدهم: کمی پنیر پیتزا بر روی سس‌ها بریزید و بعد مخلوط مواد گوشتی خود را بر روی نان تست‌ها قرار دهید. این مواد را باید کاملاً یکدست در سطح نان پخش کنید. در گام بعد از طرز تهیه پیتزا با نان تست حالا بر روی مواد پیتزا، پنیر پیتزا بریزید.
  • مرحله یازدهم: اگر تمایل داشته باشید می‌توانید بر روی پنیر پیتزاها، گوجه فرنگی‌های ورقه‌ای خرد شده را نیز قرار دهید. در نهایت سینی فر را درون فر گذاشته و اجازه دهید تا در مدت زمان ۳۰ دقیقه پیتزاهای شما آماده شوند. بعد از پخته شدن پیتزاها قسمت گریل را روشن کنید تا پنیر پیتزای شما کاملاً تغییر رنگ داده و طلایی شود.
  • مرحله دوازدهم: بعد از تغییر رنگ دادن پنیر پیتزاها، حالا آنها را از سینی فر خارج کرده و پیتزاها را بعد از خنک شدن در ظرف سرو نهایی قرار دهید. پیتزا با نان تست شما آماده است، نوش جان.

یک نکته مهم برای پیتزای طلایی با نان تستطرز تهیه پیتزا با نان تست در توستر

نکته مهمی که در این قسمت باید به آن اشاره کنیم این است پیتزا با نان تست در ماهیتابه رژیمی نیز به راحتی تهیه می‌شود. برای تهیه کردن پیتزا در تابه اول از همه کافی است که کمی کف تابه را چرب کنید. سپس نان‌های تست را در کف تابه بچینید. مواد را به همراه پنیر بر روی نان‌ها گذاشته و حالا درب تابه را ببندید. فراموش نکنید که شعله شما باید کاملاً ملایم باشد. در نهایت بعد از ذوب شدن پنیر پیتزاها بر روی سطح مواد گوشتی و نان تست، پیتزا با نان تست شما آماده است. آن را از تابه خارج کرده در ظرف سرو نهایی بچینید و با سس مورد نظر را خود میل کنید.

یک پیتزا برای همه

طرز تهیه پیتزا با نان تست را در این مطلب با هم مرور کردیم. این پیتزا بسیار پرطرفدار است چون سرعت آماده ‌شدن بسیار بالایی دارد. در هر حال اگر تصمیم شما این بود که طرز تهیه فست فود ها را یاد بگیرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که یادگیری خود را با انواع پیتزا مخصوصا پیتزا با نان تست شروع کنید. یک غذای بسیار سریع، لذیذ و دوست داشتنی که تمام افراد تمایل دارند حداقل یک بار آن را امتحان کنند. این پیتزا بدون دردسر آمده می‌شود. ضخامت آن در تمام سطوح یکسان است و به دلیل پخته بودن نان تست، مدت زمان کوتاهی صرف تهیه و پخت آن خواهد شد.

البته، اگر تمایل داشتید پیتزاهای متنوع‌تری میل کنید، می‌توانید از اسنپ فود کمک بگیرید. به این شکل، این پیتزا ساده را خودتان تهیه می‌کنید و مابقی پیتزاها را از قسمت خرید آنلاین غذا اسنپ فود سفارش می‌دهید.

نظرات کاربران

امید نیاکانی
31.تیر.1402

پیتزا سبزیجات و پیتزا مخصوص و پیتزا مخلوط با نان تست درست میکنم وای هم سریع درست میشه هم پیتزاهای خوشمزه و خوش طعمی هستند پیتزا بدون فر درست میکنم پیتزا سبزیجات و مخصوص و مخلوط میزارم تو ماهیتابه پیتزا خوش رنگگگ تحویلت میدم

    snappfoodadmin
    08.مرداد.1402

    سلام می شود انواع پیتزاها در خانه با ماهیتابه یا فر یا ماکروفر، مایکروویو ،سریع و راحت درست کرد پیتزا سبزیجات و مخصوص و مخلوط از جمله
    پیتزاهای پر طرفدار در مهمانی ها و جشن ها و دورهمی ها است . پیشنهاد میادم انواع کباب ها کباب چنچه و کباب وزیری و کباب برگ و کباب زعفرانی
    هم ببینید از طرز تهیه انواع کباب لذت برید https://blog.snappfood.ir/category/cuisine/main-course/how-make-kabab/

رقیه۲۵
31.تیر.1402

اصلا فلفل دلمه در پیتزا دوست ندارم فلفل دلمه مزه خوبی به پیتزاها نمیده پیتزا مارگاریتا و پیتزا مخصوص و پیتزا مرغ گریل و پیتزا سبزیجات خیلی دوست دارم

    snappfoodadmin
    08.مرداد.1402

    سلام متوانید پیتزا مارگاریتا و پیتزا مخصوص و پیتزا مرغ گریل و پیتزا سبزیجات را در منزل در فر یا ماهیتابه و مایکروویو یا ماکروفر خودتان درست کنید
    و داخل پیتزهاتون از فلفل دلمه استفاده کنید یا در هنگام سفارش قید کنید که فلفل دلمه در پیتزای شما نریزند اما اگر از خواص فلفل دلمه بدانید شاید نظرتون عوض بشه https://blog.snappfood.ir/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D9%81%D9%84%D9%81%D9%84-%D8%AF%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C/
    خواص فلفل دلمه‌ای؛ یک خوراکی شگفت‌انگیز! را مطالعه کنید.فلفل دلمه‌ای از مقادیر بالایی ویتامین A، بتاکاروتن و ویتامین C نیز بهره می‌برد؛ این موضوع مخصوصاً در فلفل دلمه‌ای قرمز بیشتر است.
    وجود این مواد آلی در کنار یکدیگر یک معنای مشخص دارد: فلفل دلمه‌ای یک خوراکی فوق‌العاده برای چشم و قدرت بینایی انسان‌هاست. این مواد می‌توانند بینایی شما را به ویژه در شب و در تاریکی بهبود دهند.فلفل دلمه از ویتامین B6 و منیزیم به شکل همزمان در خود دارد که این ترکیب اثرات متعددی بر دستگاه گوارشی، تنظیم فشار خون و همچنین هورمون‌های زنان دارد. در مجموع باید گفت این ترکیب باعث هضم آسان‌تر غذاها و افزایش دفع سموم بدن می‌شود و علائم اختلال پیش‌ از قاعدگی (پی‌ام‌اس) خانم‌ها را کاهش می‌دهد.

tahereh
31.تیر.1402

پیتزا گوشت و مرغ دوست دارم خیلی خوشمزس

    snappfoodadmin
    08.مرداد.1402

    سلام پیتزا گوشت و پیتزا مرغ با نان تست در منزل درست کنید یا از طریق اسنپ فود پیتزا گوشت و مرغ گریل یا مرغ ساده را سفارش دهید https://snappfood.ir/