آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3.5/5 - (2 امتیاز)
1

همه چیز درباره فست فود خروس تهران

ترمه افضلی 14 شهریور 1402 6 دقیقه

مرغ سوخاری یکی از محبوب‌ترین فست فودها در سر تا سر دنیا به حساب می‌آید. در بین ایرانی‌ها نیز این غذای ترد و خوشمزه طرفداران بسیاری داشته و به همین دلیل همیشه یکی از مواردی است که پایه ثابت منو اغلب کافه‌ها و رستوران‌ها است. اما عموما همه رستوران‌ها و مجموعه‌ها در تهیه مرغ سوخاری موفق نیستند!

فست فود خروس، حرفه‌ای ترین سوخاری که می‌توانید پیدا کنید.

درست کردن مرغ سوخاری مرغوب کار هر کسی نخواهد بود! کیفیت و تازگی مواد اولیه، آماده سازی و مزه‌دار کردن مرغ‌ها، نگهداری آن‌ها و در نهایت تهیه یک مرغ سوخاری خوشمزه راز و رمزهای فراوانی دارد که همه رستوان‌ها به آن آگاه نخواهند بود.

فست فود خروس تهران یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید طعم واقعی مرغ سوخاری را در آن تجربه کنید. پس با ما همراه باشید تا آشنایی با بهترین سوخاری اندرزگو را از دست ندهید.

همه چیز درباره فست فود خروس تهران

اندرزگو در ذهن خیلی از ساکنین تهران به عنوان خیابانی شناخته می‌شود که هرگز در آن هیچ کس گرسنه نخواهد ماند! زیرا انواع کافه رستوران‌های مختلف در این خیابان در همه ساعات شبانه روز مشغول به فعالیت هستند و شما هر غذایی که بخواهید را می‌توانید در این منطقه پیدا کنید. اما قطعا جذابیت مرغ سوخاری خروس (Khoroos Fried Chicken) به عنوان نگین این منطقه شما را به سمت خود جذب خواهد کرد.

فست فود خروس به صورت تخصصی توجه و تمرکز فعالیت مجموعه خود را به تهیه و آماده سازی مرغ سوخاری معطوف کرده است. بنابراین منو این رستوران چندان مفصل نخواهد بود، اما نکته جالب توجه این است که با همین منو محدود رضایت اغلب مشتریان خود را جلب کرده و کمتر کسی است که تجربه تهیه غذا از این رستوران را تکرار نکند.

در اغلب نظرسنجی‌های مختلف غذا فست فود خروس تهران، به عنوان بهترین مرغ سوخاری شناخته شده است. زیرا همانطور که اشاره کردیم این رستوران تلاش کرده است تا در تهیه سفارش شما به صورت تخصصی عمل کرده و بهترین غذا را در اختیار شما قرار دهد. با بررسی مجموعه رستوران‌های سوخاری تهران، شما نیز می‌توانید سوخاری مورد علاقه خود را به راحتی انتخاب کنید.

حفظ کیفیت مرغ سوخاری، هدف اصلی فست فود خروس

یکی از نکته‌های حائز اهمیت این مجموعه تهیه روزانه مرغ‌های تازه است. کیفیت مواد اولیه از خط قرمزهایی است که فست فود خروس تا به حال از آن عبور نکرده است و شما با یک بار تهیه مرغ سوخاری از آن به خوبی این نکته را متوجه خواهید شد.

خوشمزه‌ترین سوخاری عمرتان را در رستوران خروس نوش جان کنید.

رستوران خروس از چاشنی‌های منحصر به فرد خود در مزه‌دار کردن  مرغ‌های سوخاری استفاده می‌کند؛ به همین دلیل طعم فوق العاده مرغ سوخاری در این مجموعه، تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد که بسیار دلنشین و دوست داشتنی خواهد بود. همچنین فست فود خروس یکی از معدود رستوران‌هایی است که شما می‌توانید مرغ سوخاری کنجدی را نیز در آن امتحان کنید. به همین دلایل است که از این مجوعه به عنوان بهترین سوخاری اندرزگو یاد می‌شود!

بر خلاف خیلی از رستوران‌ها، رستوران خروس این کیفیت بالا را در برابر قیمت‌های فضایی به شما ارائه نمی‌دهد؛ برعکس این مجموعه در مقایسه با سایر رستوران‌های شناخته شده قیمت‌های بسیار مناسبی را برای سفارشات خود تعریف کرده است و در دسته رستوران‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. این در حالی است که همه آیتم‌های سوخاری خروس با حجم مناسب و استانداردی نیز عرضه خواهند شد.

سس‌های مخصوص فست فود خروس

یکی دیگر از مزیت‌های مجموعه خروس قطعا این است که این فست فود از سس‌های آماده و شرکتی استفاده نخواهد کرد و سس‌های مخصوص خودش را تهیه و تولید می‌کند. با این کار شما از شر طعم‌های تکراری خلاص شده و می‌توانید در کنار غذای خود سس‌هایی دریافت کنید که لذت خوردن سوخاری را چندین برابر خواهد کرد.

سس‌های سوخاری خروس، از امتیازات این مجموعه هستند.

سس‌های سیر، چیلی(شیرین و تند) و سس انار در کنار غذا شما در هر تعدادی که بخواهید ارائه خواهد شد. این سس‌ها با دستور پخت ویژه این رستوران با مواد با کیفیت و چاشنی‌های فوق العاده‌ای آماده می‌شود، بنابراین نتیجه چیزی جز یک محصول خوشمزه و بی‌نظیر نخواهد بود.

 

اطلاعات رستوران خروس، بهترین سوخاری اندرزگو

  • آدرس فست فود خروس:

تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، نبش کوچه عبداللهی جنوبی، مجتمع پگاه، پلاک 3/74 ، مرغ سوخاری خروس

ترد بودن سوخاری‌های خروس شما را شگفت زده خواهد کرد.

  • تلفن خروس اندرزگو:

021-22692474 و 22692473-021

  • پیج فست فود خروس:

@Khoroos.andarzgoo

  • منو قیمت خروس اندرزگو:

شاید ابتدا کمی منو این مجموعه محدود به نظر برسد اما بعد از یکبار امتحان کردن سوخاری خروس متوجه خواهید شد که این محدود کردن منو انتخابی بسیار هوشمندانه و درست بوده است. در ادامه بخشی از منو فست فود خروس را می‌بینیم:

غذاهای اصلی پیش غذا نوشیدنی
مرغ سوخاری نرمال قارچ سوخاری نوشابه
مرغ سوخاری اسپایسی سیب زمینی دلستر
فیله مرغ سوخاری بال و کتف سوخاری آب معدنی
  سالاد  
  سیب زمینی  

 

شما می‌توانید از منو این مجموعه انواع مرغ سوخاری نرمال و اسپایسی را در بسته بندی‌های 2، 3 و 8 تکه سفارش بدهید. از جمله نکاتی که احتمالا شما را بیشتر به سمت این رستوران سوق می‌دهد این است که در کنار تمامی سفارشات شما از این مجموعه، نان روگن، پک کارد و چنگال، سس‌های مخصوص دست ساز، سالاد کلم و مقدار قابل توجهی سیب زمینی وجود خواهد داشت. در نتیجه شما با سفارش یک غذا با قیمتی مناسب، یک وعده کامل غذایی را دریافت خواهید کرد که عاشق آن خواهید شد!

نکات مهم در مورد فست فود خروس

احتمالا بار اولی که حضوری برای تهیه غذا از این مجموعه بروید، از صفی که جلو رستوران خواهید دید، شگفت زده خواهید شد! اما اجازه ندهید این صف شما را از سفارش غذا منصرف کند؛ زیرا پرسنل مرغ سوخاری خروس اجازه نمی‌دهند معطل شوید.

با وجود مشتریان بسیار، این رستوران در هر ساعت سفارش شما را در کمترین زمان ممکن تحویل خواهد داد. ساعت کاری فست فود خروس در همه روزها حتی روزهای تعطیل از ساعت 11 صبح تا 12 شب است.

سرو سیب زمینی در کنار مرغ سوخاری، غذا شما را بسیار دلپذیرتر خواهد کرد.

شلوغی این مجموعه خود حاکی از کیفیت و تازگی غذاها خواهد داشت. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت است این است که فست فود خروس فعالیتش به صورت بیرون بر بوده و سالنی برای سرو غذا ندارد. همچنین موقعیت مکانی این رستوران باعث شده است تا در بیشتر زمان‌ها پیدا کردن جای مناسب برای پارک کردن وسایل نقلیه موضوع دردسر سازی باشد؛ سفارش انلاین غذا راه حل مناسبی خواهد بود که به راحتی همه این معضلات را برطرف خواهد کرد.

همه افراد فعال در این مجموعه، افرادی متخصص در حوزه کاری خود هستند؛ به همین خاطر علاوه بر برخورد گرم و صمیمی‌شان، رفتار حرفه‌ای آن‌ها نیز برای شما جالب توجه خواهد بود. آن‌ها با خوشرویی پذیرا شما خواهند بود و تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین مرغ سوخاری را با بالاترین سرعت به شما ارائه بدهند.

و در آخر

ما در این مقاله به طور کامل به معرفی بهترین سوخاری اندرزگو، فست فود خروس پرداخته و همه نکات جالب توجه در رابطه با این مجموعه حرفه‌ای را عنوان کردیم. همان طور که دیدید خروس، یکی از بهترین رستوران‌ها در تهیه مرغ سوخاری است و به صورت کاملا تخصصی صرفا به این کار می‌پردازد.

در این مجموعه تلاش بر این بوده است تا با ارائه غذاهای مرغوب و با قیمت‌های مناسب رضایت همه مشتریان جلب شود. در نتیجه اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به مرغ سوخاری نمی‌توانید نه بگویید، نباید از این رستوان بی‌نظیر غافل شوید! اگر تجربه سفارش غذا از این فست فود را داشته‌اید حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین شما می‌توانید به راحتی غذای مورد علاقه‌ی خودتان را از سفارش آنلاین رستوران خروس تهیه کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود