آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران آفرود
رستوران گردی
3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍معرفی رستوران آفرود (ساوه) با اطلاعات کامل

مینا اسماعیل بیگی 24 اسفند 1401 3 دقیقه

رستوران آفرود ساوه از جمله فست فودهای درجه یک در این شهر است که منوی غذایی بسیار متنوعی داشته و قیمت‌های مناسبی نیز عرضه می‌کند. اگر بخواهید در شهر ساوه، یک وعده غذایی فست فودی بسیار خوشمزه نوش جان کرده و از کیفیت غذا نیز اطمینان خاطر داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما معرفی رستوران آفرود در این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

در اینجا نگاهی به معرفی افرود برگر و اطلاعات تماس و منوی آن خواهیم داشت.

معرفی رستوران آفرود

معرفی رستوران آفرود

رستوران آفرود در ساوه از جمله فست فودهای ممتاز محسوب می‌شود که در ساختار منوی غذایی خود، انواع سلیقه‌ها را به خوبی در نظر گرفته است. این رستوران از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و در شهر ساوه به داشتن غذاهای باکیفیت شهرت دارد.

  • آدرس: ساوه، بلوار شهید مطهری، بین مطهری 12 و 14
  • شماره تماس: 08642439040
  • ساعات کاری: از ساعت 15:00 تا ساعت 23:59
  • امکانات: محل پارک خیابانی، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: نان داغ کباب داغ زعفرون، فروشگاه هفت، 40 سی، ژاکت

منوی رستوران آفرود ساوه

منوی رستوران آفرود ساوه

از آن جایی که فست فود افرود پلاس از بهترین رستوران های ساوه به حساب می‌آید، انتظار داریم که منوی جذابی نیز داشته و غذاهای فست فودی مختلفی را در آن پیدا کنیم. در اینجا نگاهی به بخشی از منوی این رستوران شهر ساوه می‌اندازیم:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سیب زمینی سرخ شده سالاد سزار سوخاری پیتزا رست بیف آمریکایی نوشابه قوطی اسپرایت
سیب پنیری سالاد سزار گریل پیتزا گوشت و مرغ آمریکایی نوشابه قوطی کوکاکولا
وایت فرایز   پیتزا پالرمو آمریکایی آب معدنی
چیکن فرایز   پیتزا سیر و استیک ایتالیایی ماء الشعیر
    پیتزا چیکن سیسیلی ایتالیایی  

نقد و بررسی رستوران افرود برگر ساوه

نقد و بررسی رستوران افرود برگر ساوه

با نگاهی به لیست رستوران های ساوه ، فست فودهای مختلفی را پیدا خواهید کرد که در نقاط مختلف این شهر پراکنده شده‌اند. از میان این رستوران‌ها و فست فودهای متنوع، فست فود افرود پلاس توانسته توجه مشتریان را به اندازه بیشتری به خود جلب کند. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم تنوع منو، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که باعث شده این رستوران موفقیت بیشتری داشته باشد. انواع پیتزا آمریکایی، ایتالیایی، مرغ و قارچ سوخاری، پاستا و … منوی غذایی این رستوران را به خود اختصاص می‌دهند.

همین طور اگر به دونر علاقه مند باشید، انواع دونر گوشت مخصوص، دونر میکس مخصوص، کباب ترکی گوشت و دونر مرغ مخصوص در منوی این رستوران وسوسه انگیز به نظر می‌رسند. به جز این ساندویچ‌های استیک گوشت، رست بیف، فیله گریل، اسپشیال آفرود، هات داگ، مخلوط گوشت و مرغ، هات داگ بیکن بیچ، هات داگ پینو، هات داگ پنیر آلفردو، ژامبون گوشت تنوری و … نیز هر یک به نوعی فوق العاده هستند.

در بخش برگرها نیز فست فود آفرود پلاس توانسته بسیار متنوع و جذاب ظاهر شود. برگر ذغالی، ماشروم برگر، رویال برگر، برگر اسپشیال، همبرگر، چیزبرگر، برگر مخصوص آفرود، چیکن اسپایسی برگر و دوبل برگر از جمله برگرهای خوشمزه و هیجان انگیزی هستند که در این فست فود شهر ساوه، می‌توانید امتحان کنید.

در بخش انتهایی معرفی رستوران آفرود نیز، اگر به پاستا علاقه مند هستید، پاستا چیکن آلفردو، پاستا میکس آلفردو یا پاستا بیف آلفردو را در این فست فود از بهترین رستوران های ساوه، از دست ندهید.

سفارش آنلاین غذا از رستوران آفرود ساوه

سفارش آنلاین غذا از رستوران آفرود ساوه

به معرفی رستوران آفرود پرداختیم و باید بدانید که اگر چه صرف وعده‌های غذایی، به ویژه فست فودها در محل رستوران از جذابیت خاص خود برخوردار است؛ اما در صورتی که فرصت کافی برای این کار نداشته باشید، می‌توانید از امکان سفارش غذا ساوه اسنپ فود استفاده کنید. به این شکل کافی است که سفارش غذای خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا غذای درخواست شما در مدت زمانی کوتاه و کاملا بهداشتی به محل آدرس شما ارسال شود.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود