آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران اوبا مرند
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران اوبا، همه چیز درباره ی رستوران اوبا در مرند + منو و آدرس و تصاویر

مینا اسماعیل بیگی 01 فروردین 1402 2 دقیقه

مرند شهری تاریخی است که اماکن فرهنگی بسیار زیادی را در خود جای داده است. علاقه به بازدید از این فضاهای تاریخی باعث شده تا بسیاری از مردم این منطقه را برای تعطیلات نوروز یا مسافرت در تابستان انتخاب کنند. با ورود به این شهر و گذر در میان خیابان‌های آن با تعداد زیادی رستوران رو به رو خواهید بود که امکان صرف ناهار و شام را به شما می‌دهد. ما در این مطلب به معرفی رستوران اوبا در لیست رستوران های مرند پرداخته‌ایم و شما را با امکاناتش آشنا خواهیم کرد.

معرفی رستوران اوبا

معرفی رستوران اوبا

برای سفارش غذا مرند می‌توانید روی اوبا حساب کنید. محیط این رستوران برای صرف غذا به همراه دوستان و خانواده‌تان کاملا مناسب است. به جز این کیفیت غذاهایی که در آن سرو می‌شود نیز در سطح مناسبی بوده و به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت در طبخ غذا طعم بی‌نظیری دارد. در اینجا اطلاعات مربوط به این رستوران را خواهید دید:

  • ادرس رستوران اوبا مرند: خیابان شمس تبریزی، سه راهی شمس تبریزی، اول خیابان رودکی
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 12:30 تا 22:00
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: بیمارستان علوی ، مسجد عربلر ، اداره گاز منطقه 4 تبریز، کانون موسسات داوری استان آذربایجان شرقی، اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تبریز، اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تبریز

منو رستوران اوبا مرند

رستوران اوبا مرند منو کاملی از غذاهای ایرانی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است:

چلو کباب خوراک غذای ایرانی پیش غذا نوشیدنی
کوبیده مخصوص کوبیده چلو مرغ سس پز (ران) زیتون شور نوشابه
جوجه کباب جوجه چلو خورشت قورمه سبزی ترشی مخلوط ماءالشعیر
چلو کره مرغ سس پز (ران) چلو خورشت قیمه سیب زمینی دوغ
آب معدنی

نقد و بررسی رستوران اوبا در مرند

نقد و بررسی رستوران اوبا در مرند

بیان نقد و بررسی در معرفی رستوران اوبا الزامی است. به این منظور، باید بگوییم که در رستوران اوبا همه چیز همانگونه چیده شده که شما به آن نیاز دارید. از نظر اغلب افرادی که از خدمات این رستوران استفاده کرده‌اند، کلیه غذاها نسبت به قیمت کاملا از کیفیت خوبی برخوردار هستند. شما می‌توانید از خدمات اوبا به صورت حضوری یا آنلاین استفاده کنید. پیشنهادی که مشتریان این رستوران برای غذاهای این رستوران دارند، جوجه کباب و کوبیده مخصوص اوباست.

سفارش آنلاین غذا از رستوران اوبا

با وجود مشغله کاری زیادی که اغلب افراد دارند، شاید مراجعه به یک رستوران برای صرف وعده‌های غذایی انتخاب خوبی برایشان نباشد. معمولا ترجیح این افراد دریافت وعده غذایی درب منزلشان است. رستوران اوبا موضوع امکان سفارش آنلاین از اسنپ فود را در نظر گرفته و در نهایت با ارائه یک منو کامل در این پلتفرم به همراه قیمت و ترکیبات اولیه به کار رفته در هر کدام از مواردی که در منو قرار گرفته، امکان سفارش آنلاین را در اختیار شما قرار داده است. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات اوبا را داشته‌اید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود