آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران بیزانس کرج
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
6

رستوران بیزانس کرج برای ساعاتی خوش در کنار خانواده

مینا اسماعیل بیگی 04 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

عظیمیه یکی از مناطق خوب و البته گران قیمت در کرج است. ساختمان‌هایی که در محدوده این منطقه ساخته شده اغلب با قیمت‌های بالایی به فروش می‌رسند وبه اصطلاح بالا شهر کرج به حساب می‌آید. افراد زیادی از دیگر مناطق کرج برای تفریح و گشت و گذار به عظیمیه می‌آیند و از فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های آن دیدن می‌کنند.

در این مطلب می‌خواهیم به بلوار کاج که یکی از خیابان‌های پر تردد در این منطقه است، برویم. در نبش چهارراه نیک نژادی، تابلوی رستورانی به نام بیزانس دیده می‌شود که همیشه پر از مشتری است. این غذاخوری منوی بین‌المللی داشته و تنوع بالایی از غذاها را در اختیار مشتریان خود قرار داده و همین ویژگی باعث شده تا تفاوت زیادی را با دیگر سالن‌های این منطقه داشته باشد. این مطلب در مورد معرفی رستوران بیزانس کرج و تمام اطلاعاتی است که در زمان مراجعه به آن نیاز دارید.

معرفی رستوران بیزانس کرج

بیزانس یک رستوران بین‌المللی بوده و می‌توانیم آن را در میان غذاخوری‌های معروف عظیمیه کرج قرار دهیم. منوی متنوع و عالی این رستوران، کیفیت بسیار بالایی که داشته و متنوع‌ترین غذاها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. به جز این در فضای بیزانس نیز همه چیز با زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی شده است. محیط زیبا و رفتار خوب پرسنل رستوران، حس و حال خوبی را از بدو ورود به شما منتقل خواهد کرد.

در این مجموعه 3 طبقه قرار گرفته است. طبقه همکف برای صرف غذای تمام مشتریان، طبقه اول با طراحی مخصوص خود مناسب برگزاری مهمانی و مراسم شما و طبقه زیرهمکف که بخش VIP مجموعه است، مخصوص افراد خاص طراحی شده است. برای استفاده از سالن مراسم و بخش وی آی پی، باید آن را از قبل رزرو کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران بیزانس کرج

آدرس و شماره تلفن رستوران بیزانس کرج

این رستوران در عظیمیه کرج واقع شده و دسترسی آن بسیار آسان است. می‌توانید با استفاده از لوکیشنی که در ادامه برایتان قرار داده‌ایم خود را به این مجموعه برسانید. البته امکان مراجعه با استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی به بیزانس نیز وجود دارد. برای استفاده از این روش باید در ایستگاه اتوبوس پامچال پیاده شوید و سپس به صورت پیاده خود را به بیزانس برسانید. حتما ساعت کار مجموعه را قبل از مراجعه در نظر بگیرید:

  • آدرس: عظیمیه، بلوار کاج، نبش چهارراه نیک نژادی، پلاک 127، رستوران بین المللی بیزانس
  • ساعت کاری: 12 تا 15:30 / 19:00 تا 22:30
  • شماره تلفن: 02632559522
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، تلفنی
  • اماکن نزدیک: بیمارستان امام علی، مهرا مال البرز، دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی 1، دامپزشکی زیستا، مسجد الجواد، پنبه ریز کرج، املاک ارس، کافه رستوران کاچار، گلدن بری شعبه عظیمیه، رستوران رز پلاس، کبابی بوستان، برگر استاپ
  • لوکیشن رستوران بیزانس کرج

 منوی رستوران بیزانس کرج

همانطور که در قسمت معرفی رستوران بیزانس کرج گفته شد، غذاهای این مجموعه به صورت بین‌المللی است. بخشی از منوی آن غذاهای چینی و بخشی نیز ایتالیایی است. همچنین انواع پیتزا، استیک، پاستا، غذاهای دریایی، سالاد و پیش غذا و نوشیدنی‌های متداول در کنار غذا را نیز در منوی آن می‌بینید. جداول زیر تنها بخشی از آیتم‌هایی است که می‌توانید در مجموعه بیزانس انتخاب کنید.

پاستا غذای چینی استیک پیتزا
چیکن آلفردو چیکن الاکینک مخصوص کراس
سالامی اسکالپ چیکن فیله مینیون رست بیف
پنه ریگاته کوردن بلو سرلاین مرغ و قارچ
لینگویی با میگو چیکن چاپ سویی لمب چاپس دیابلو
اسپاگتی تورینو نودل شاتوبریان کالزونه
اسپاگتی لینیون

 منوی رستوران بیزانس کرج

قسمت دوم منوی بیزانس نیز در جدول زیر قرار گرفته است:

نوشیدنی سالاد و پیش غذا خوراک غذای دریایی
نوشابه قوطی سزار کباب شاندیز میگو تمپورا
باواریا رژیمی کباب برگ ممتاز ماهی سالمون
دوغ میگو کباب فیله میکس دریایی
آب معدنی مرغ چینی جوجه کباب شاه میگو
بیف و اسفناج کباب کوبیده
سبز
سوپ روز
کوکتل میگو
نان سیر
فروماژبیف
بشقاب سبزیجات
روسکتا

برای دیدن منوی رستوران بیزانس کرج، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید.

نقد و بررسی رستوران بیزانس در عظیمیه کرج

نقد و بررسی رستوران بیزانس در عظیمیه کرج

مدیریت این رستوران سعی کرده تا بهترین فضا و امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اغلب مراجعه کنندگان به این غذاخوری از طعم و کیفیت استیک و پیتزاهایی که در آن سرو می‌شود، راضی هستند. به عقیده این افراد استیک‌ها در مقابل قیمتشان حجم خوبی داشته و نرم و تازه بوده‌اند. این موضوع در مورد دیگر غذاهای بیزانس نیز صدق می‌کند.

بخش بزرگی از درامد بیزانس مربوط به جشن‌هاست. کیفیت سرویس دهی در هنگام برگزاری این مراسم بسیار بالاست. البته فضایی که برای آن در نظر گرفته شده نیز به گونه‌ای تزئین و آماده شده که می‌تواند برای هر مراسمی مناسب باشد. همچنین بخش VIP هم مشخصات مخصوص به خود را دارد که اغلب باید با رزرو قبلی وارد آن شوید.

سفارش آنلاین از رستوران بیزانس

برای بهره‌مند شدن از غذاهای این رستوران همیشه نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. می‌توانید از گزینه سفارش آنلاین استفاده کنید و غذاهایی که در منوی آن قرار گرفته را انتخاب کنید. برای اینکار، باید به پنل خود در سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید و با جستجوی نام بیزانس، وارد صفحه آن شوید. تمام مواردی که در جدول منوی این رستوران در بالا به آنها اشاره شد را می‌توانید در این صفحه ببینید و  و از طریق خرید آنلاین پیتزا شهر کرج سفارش را ثبت کرده و درب محل مورد نظر تحویل بگیرید.

بیزانس این سفارش را دریافت کرده و غذای مورد نظر شما را با استفاده از مواد تازه تهیه و با بسته‌بندی کاملا بهداشتی به آدرس مورد نظرتان ارسال می‌کند. البته سرویس‌دهی بیزانس در اسنپ فود تنها محدود به آدرس‌هایی است که در فاصله مشخصی از آن قرار گرفته‌اند. با این روش سفارش، می‌توانید از تخفیفاتی که برای مشتریان آنلاین در نظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوید. این تخفیفات به صورت اتومات روی هر غذاها اعمال شده یا با استفاده از کدهای مخصوص در زمان پرداخت از مبلغ نهایی کم می‌شود. شما هم اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

فهمیه
30 اردیبهشت 1402

قیمت رستوران بیزانس کرج چطوریه؟ من شنیدم گرونه.

  • Snappfood
    30 اردیبهشت 1402

    البته در مقایسه با حجم و کیفیت غذا، مقرون به صرفه به نظر میاد.

پرواز
30 اردیبهشت 1402

نزدیک به این رستوران، یه رستوران دیگه به اسم کافه رستوران کاچار هست که اونم خیلی خوبه. البته اینطوری بین المللی نیست منوش.

بهبود
30 اردیبهشت 1402

من نرفتم ولی شنیدم رستوران بیزانس کرج، غذاهای بین المللی داره. اگه کسی رفته از تجربه ش بگه

  • Snappfood
    30 اردیبهشت 1402

    در معرفی رستوران بیزانس کرج، بخشی از منوی رستوران را دیدیم که شامل غذاهای مختلف بین المللی می شه.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود