آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران خانه برگر مراغه
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی خانه برگر مراغه + آدرس و شماره تلفن

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 2 دقیقه

خانه برگر مراغه از فست فودهای درجه یک این شهر است که همیشه مشتریان زیادی دارد. فست فودهای خوشمزه خانه برگر مراغه، به ویژه همبرگرها و چیزبرگرهای آن، حتما برای شما نیز جذاب خواهد بود. همین طور موقعیت قرارگیری این فست فود شهر مراغه، عالی ارزیابی شده و رفت و آمد به آن از اکثر مناطق شهر، با مسیرهای اصلی به راحتی صورت می‌گیرد. اگر کنجکاو دریافت اطلاعات دسترسی به این فست فود و معرفی رستوران خانه برگر مراغه هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی رستوران خانه برگر مراغه

پیش از هر چیزی در خصوص معرفی رستوران خانه برگر مراغه، باید این فست فود را به لحاظ فضای داخلی و تنوع غذاها در شرایط عالی بدانیم. منو خانه برگر مراغه، پر از ساندویچ و برگرهای خوشمزه است و نوشیدنی‌های مختلف آن نیز وسوسه انگیز به نظر می‌رسند. رستوران خانه برگر مراغه منو جذابی دارد و غذاهای آن، با ترکیب مخصوص به این رستوران، عرضه می‌شوند. به ویژه سس‌های خوشمزه خانه برگر مراغه را در هیچ جای دیگر تجربه نخواهید کرد.

  • آدرس رستوران خانه برگر مراغه: استان آذربایجان شرقی، مراغه، خیابان شهید کرمی، نرسیده به گلستان
  • شماره تماس: 09360508860
  • ساعات کار: از ساعت 12:00 تا ساعت 23:59
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • اماکن نزدیک: بازار ماهی، پیتزا چیلی، کتاب شهر مراغه، پایگاه کلینیک خواجه نصیر

نقد و بررسی فست فود خانه برگر مراغه

نقد و بررسی فست فود خانه برگر مراغه

در این بخش از معرفی رستوران خانه برگر مراغه به نقد و بررسی آن می‌پردازیم. در بررسی این فست فود باید بگوییم که خانه برگر، از فست فودهای مشهور این شهر به حساب می‌آید و معمولا تا ساعات پایانی فعال بودن، پیوسته مشتریان در آن پر و خالی می‌شوند. غذاهای این فست فود هم حجم خوبی دارند و هم از نظر کیفیت و قیمت، ایده آل به نظر می‌رسند. قیمت رستوران خانه برگر مراغه در بخش‌های مختلف منو، مناسب هستند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از منصفانه بودن قیمت، از این رستوران فست فودی در شهر مراغه، غذای مورد نظر خود را سفارش دهید.

سفارش آنلاین از خانه برگر مراغه

اگر علاقه مند به امتحان کردن برگرهای خوشمزه خانه برگر مراغه هستید، اما فرصت کافی برای مراجعه حضوری به محل این فست فود را ندارید، خبر خوب این است که می‌توانید از امکان سفارش آنلاین مراغه اسنپ فود استفاده کنید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و در محل آدرس تحویل بگیرید. به جز این پیشنهاد می‌کنیم که حتما لیستی از بهترین رستوران و فست فودهای شهر مراغه را دنبال کرده و درباره دیگر رستوران و فست فودهای این شهر اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود