آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران زیتون خمینی شهر
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

اطلاعات کامل از رستوران زیتون خمینی شهر

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 2 دقیقه

معرفی رستوران زیتون خمینی شهر شما را با یکی از رستوران‌های خوب خمینی شهر آشنا خواهد کرد. یک رستوران با منوی سنتی و کباب‌ها و چلوهایی که طعم آن‌ها نظیر ندارد. پس اگر ساکن یا مسافر خمینی شهر هستید، با مطلب زیر همراه شوید.

معرفی رستوران زیتون خمینی شهر

این رستوران محیطی سنتی و دلنشین دارد. رستوران زیتون خمینی شهر منو مناسبی برای عاشقان انواع کباب‌ها داشته و در کنار غذاهای سنتی و خورشت‌های شهر اصفهان، کباب‌های لذیذی را نیز سرو می‌کند. اگر به فست فودها علاقه ندارید حتما سری به این رستوران بزنید. البته غذاهای سنتی اصفهان نیز با کیفیت و مهارت بالایی آماده و ارائه می‌شوند که انتخاب و امتحان کردن آن‌ها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

  • آدرس رستوران زیتون خمینی شهر: اصفهان، خمینی شهر، محله یزدان پناه شرقی، یزدان پناه شرقی.
  • تلفن تماس رستوران زیتون خمینی شهر: 03133672007
  • ساعت کاری رستوران سنتی زیتون خمینی شهر: همه روزه از 8:30 دقیقه صبح تا 23:59 دقیقه شب.
  • اماکن نزدیک به رستوران زیتون: دانشگاه آزاد خمینی شهر، بانک ملی و تاکسی تلفنی منظریه

نقد و بررسی رستوران زیتون خمینی شهر

نقد و بررسی رستوران زیتون خمینی شهر

در این قسمت از معرفی رستوران زیتون خمینی شهر به نقد و بررسی این رستوران می‌پردازیم. به همین منظور، بد نیست بدانید که منو رستوران زیتون خمینی شهر با انواع غذاهای ایرانی و سنتی در کنار سالادها و نوشیدنی‌ها شما را غافلگیر خواهد کرد. همانطور که می‌دانید یکی از بهترین و لذیذ ترین خورشت‌ها در شهر اصفهان، خورشت ماست است. همچنین بریانی اصفهان نیز در میان غذاهای سنتی و جذاب و لذیذ این شهر به شدت معروف و پرطرفدار بوده که توصیه می‌کنیم حتما این دو غذای لذیذ را در این رستوران امتحان کنید.

همچنین قیمت رستوران زیتون خمینی شهر نیز با درنظر گرفتن کیفیت خدمات و غذاهای ارائه شده مناسب بوده و شما را با یک فاکتور پرداختی گران قیمت غافلگیر نخواهد کرد. درهرحال اگر تصمیم گرفتید که سفری به اصفهان زیبا داشته باشید و گذارتان به خمینی شهر افتاد، مطمئن باشید که از رفتن به این رستوران و سرو یک وعده غذا در آن پشیمان نخواهید شد.

سفارش آنلاین از رستوران زیتون خمینی شهر

این مطلب به معرفی رستوران زیتون خمینی شهر اختصاص داده شد. این رستوران فضایی ساده و خودمانی دارد و با قرار گرفتن در این فضا احساس غریبگی یا مهمان بودن نخواهید داشت. پذیرایی و مهمان‌نوازی مردم با صفای خمینی شهر و رستوران زیتون، بدون شک شما را متقاعد خواهد کرد که حتما در سفرهای بعد خود به اصفهان، سری به این شهر و البته رستوران زیتون بزنید. البته نباید نقش غذاهای لذیذ و باکیفیت رستوران‌های این شهر را نیز در برگشت و مراجعه مجدد خود به این مکان نادیده بگیرید.

در پایان، اگر ساکن یا مسافر این شهر هستید و تمایلی به مراجعه حضوری به رستوران‌ها ندارید، می‌توانید غذای موردنظر خود را به شکل آنلاین از این رستوران یا بهترین رستوران های خمینی شهر سفارش دهید. به این شکل، غذای شما در مدت زمان کوتاهی به دستتان خواهد رسید. اگر هم با رستوران های خمینی شهر آشنا نیستید، مطلب خوشطعم ترین غذاها رو از کدام رستوران های خمینی شهر خریداری کنیم را از دست ندهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود